نوشته شده توسط : maryam26

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا

 

روستای جاغرق در فاصله21 کيلومتري از منطقه جنوب غربي شهرمشهد و بافاصله حدودا 7 کيلومتري جنوب غربي شهر طرقبه واقع شده است. و به ده های کردينه، طرقدر،تغاره، عنبران و شانديز قرار گرفته است.

در تور مشهد 94 از این روستا دیدن کنید.

 

منطقه  جاغرق  یکی ازمناطق گردشگری مشهد مقدس به شمار می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني است در فصل  تابستان هوای معتدلی داردو در فصل زمستان بسیار سرد می باشد رستوران ها ومکانهای اقامتی  موقت در حاشيه رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا ساخته شده است که

در تور مشهد پاییز 94 بازدید این روستا لذت می برید

در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران وافرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد.این روستا یکی از روستاهای مشهد می باشد که بسیارزیبا و باصفا است  باغ های میوه و دره های سرسبز و پرآب در این روستا وجود دارد که این منطقه را بسیار زیبا کرده است

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

 

باغ موزه نادرشاه مشهد


موزه نادرشاه مشهد که در باغی  زیبا ساخته شده است و مقبره  نادرشاه "حکمران بزرگ افشاری" در این باغ قرار دارد. باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدا  مشهد  واقع شده است. تور مشهد 94 در این موزه  مجسمه سنگی از نادر شاه  افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در  این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث  دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه  ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های تور مشهد 94 مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این تور مشهد تعطیلات پاییز 94 باغ به دستور نادر شاه در سال ۱۱۴۵ روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.
نادرقلی ملقب به تهماسب‌قلی خان و نادر شاه از ایل افشار خراسان از ۱۱۱۴ خورشیدی تا بیست و هشت خرداد ۱۱۲۶ خورشیدی، پادشاه ایران و بنیانگذار دودمان افشاریه است. این پادشاه از مشهورترین پادشاهان ایران می باشد که پس از اسلام به حکومت رسیده است و بسیاری از تاریخ نویسان او را قدرتمندترین پادشاه ایرانی بعد اسلام می دانند. این پادشاه با سرکوب افغانها و بیرون راندن عثمانی ها و روسیه از کشورمان و تجدیدتور مشهد 94 استقلال ایران و همچنین فتح هندوستان و ترکستان و جنگهای پیرزومندانه او سبب شهرت بسیارش شد. در واقع نادرشاه برای آخرین بار ایران را به محدوده طبیعی فلات ایران رسانید.این پادشاه را در اروپا لقب "آخرین جهانگشای شرق" , "ناپلئون ایران" , "اسکندر دوم" داده اند.

 عکس باغ موزه نادرشاه مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

شاندیز مشهد

شاندیز در تور مشهد لحظه آخری یکی از شهر های تفریحی توریستی و تنها منطقه بین المللی گردشگری ایران به شمار می رود . این شهر که در 12 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است دارای : دره های پرآب ، درختان مرتفع ، طبیعت سزسبز با گل های وحشی ، رودخانه های جاری و .. می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به سمت خود جذب می کند . این شهر ییلاقی از شمال با میان ولایت ، از جنوب با نیشابور ، از شرق با طرقبه و از غرب با گلمکان و چناران مجاور می باشد . گردشگران تور مشهد پاییز 94 م توانند از این محل دیدن نمایند.این شهر همچنین به علت پوشش گیاهی انبوه و متراکم دارای سرسبزی بیشماری بوده و به دلیل قرار گرفتن در دامنه ارتفاعات بینالود دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین امر باعث توجه گردشگران تور مشهد شده است .

شاندیز مشهد

از وقایع مهم تاریخی این شهر به توب بستن قلعه تاریخی شاهندژ توسط حسام السلطنه حاکم خراسان بوده است که در زمان قاجار به وقوع پیوسته است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. سوغات مهم و معروف این شهر پوستین دوزی است و بسیاری از محصولات پوستی در این شهر ساخته می شود . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند. از غذاهای معروف این شهر نیز شیشلیک شاندیز می باشد که با روش پخت مخصوصی طبخ می شود که شهرت جهانی داشته است . 


طرقبه مشهد

طرقبه در تور مشهد پاییز 94 یکی از مناطق ییلاقی اطراف مشهد می باشد که در 18 کیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است . این منطقه ییلاقی در مسیر راه جاغرق قرار گرفته است . گردشگران تور مشهد می توانند از این مکان دیدن نمایند. طرقبه دارای باغ های زیبا و فراوان می باشد که انواع مختلفی از میوه ها نیز در این باغ ها یافت می شود همچنین این منطقه دارای رودخانه های متعددی نیز می باشد . این منطقه یکی از مناطق تفریحی توریستی مشهد به شمار می رود و بسیاری از گردشگران تور مشهد از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 طرقبه مشهد

این منطقه در تور مشهد لحظه آخری از امکانات رفاهی و شهری خوبی نیز برخوردار است از جمله : پارک عمومی ، مخابرات ، پست ، پمپ بنزین ، درمانگاه ، مسجد ، رستوران ، فروشگاه و غیره می توان اشاره کرد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.  این منطقه به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز خود بر جاذبه های آن افزوده است از دیگر ویژگی های طرقبه صنایع چوبی و دستی مانند : سبد بافی ، لوح بافی ، گلدوزی و قالی بافی می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است .
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز تفریحی مشهد,معرفی مشهد,بازدید از مشهد,درباره مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26
 

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی در تور مشهد لحظه آخری در یک کیلومتری روستای میامی و در دامنه کوه واقع شده است. روستای میامی در 50 کیلومتری مشهد و در جاده سرخس قرار دارد. بنای آرامگاه امام زاده یحیی در قرن دهم ساخته شده است. میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این آرامگاه دیدن نمایند. آرامگاه ایشان دارای رواق چهار ضلعی و گنبد فیروزه ای دو پوسته ای است. ورودی آن دارای دو مناره زیبا و در سر در آن کتیبه ای سنگی وجود دارد که مربوط به زمان شاه طهماسب صفوی است. گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. با توجه به این کتیبه این آرامگاه متعلق به برادر زاده یحیی بن زید (نواده امام زین العابدین) است اما کسانی که به این آرامگاه می آیند آن را آرامگاه امام زاده یحیی می دانند. میهمانان تور مشهد می توانند از این محل دیدن نمایند. با توجه به آن چه که در تاریخ آمده است یحیی بن زید در سال 207 هجری قمری در بغداد وفات یافتند. در کنار آرامگاه امام زاده یحیی از دامنه کوه چشمه آب معدنی جریان دارد و سنگفرشی که در اطراف بنای مرکزی است محل مناسبی برای استراحت زائرین این امام زاده است. گردشگران تور مشهد لحظه آخری می توانند از این مکان دیدن نمایند.


 

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم در تور مشهد 94 که از نوادگان حضرت موسی بن جعفر (ع) هستند در هفتادو پنج کیلومتری مشهد و در روستای پیوه ژن واقع شده است که هر روز زائرین زیادی به این آرامگاه می آیند. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در نزدیکی این آرامگاه قنات آب پر آبی وجود دارد که باعث سرسبزی آن منطقه شده است. آرامگاه این امام زادگان علاوه بر اینکه جنبه مذهبی دارد از لحاظ گردشگری هم بسیار مهم تلقی می شود. آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم (ع) در تور مشهد لحظه آخری در واقع توقف گاهی برای زائرین این امام زادگان می باشد.


 

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی مشهد

آرامگاه امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی در تور مشهد 94 در نزدیکی مشهد واقع شده است. این آرامگاه در روستای خواجه حسین در 45 کیلومتری مشهد _ کلات قرار دارد. امام زادگان بی بی صنوبر و میر سبحان ولی از منسوبین امام موسی بن جعفر (ع) هستند. زائران تور مشهد می توانند از این مکان زیارتی دیدن نمایند. آرامگاه میر سبحان ولی در محوطه داخلی بنای جدید قرار دارد و آرامگاه بی بی صنوبر مقابل آن با یک ضریح فلزی کوچک و زیبا قرار دارد. آرامگاه این امام زادگان برای مردم روستا و اهالی آن بسیار عزیز و قابل احترام است. زائران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه های زیارتی مشهد,معرفی مشهد,اماکن زیارتی مشهد,بازدید از مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26
 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد لحظه آخری از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان مشهد عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم


 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل رضا تور مشهد پاییز 94 یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا تور مشهد لحظه آخری رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم


 

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد 94 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد پاییز 94 در مرکز شهر مقدس مشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر برای میهمانان تور مشهد و... می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

جاذبه های گردشگری مشهد

بوستان ملت مشهد

 تور مشهد بوستان ملت

بوستان ملت مشهد در زمان سلطنت محدرضا شاه پهلوی در سال 1343توسط دو مهندس انگلیس ساخته شد. این بوستان به سبک بوستان های انگلستان طراحی و ساخته شده است. این بوستان در حاشیه بزرگراه وکیل آباد و در قسمت غربی شهر مقدس مشهد قرار دارد.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. بوستان ملت دارای مساحتی به وسعت 72 هکتار است که متشکل از 35 هزار اصله درخت , دریاچه ای در ضلع شرقی آن , زمین های ورزشی مانند زمین چمن , زمین بستکتبال , تنیس , والیبال , پیست اسکی و... در ضلع غربی آن می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند در این بوستان اوقات خوشی را سپری کنند.

تور مشهد بوستان ملت

همچنین این بوستان دارای استخری روباز به وسعت 1250 متر مربع و یک شهر بازی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است این بوستان و شهر بازی آن از قدیمی ترین و دیدنی ترین بوستان های این شهر مقدس به حساب می آیند.در تور مشهداز این مکان زیبا استفاده نمایید. علاوه بر این چرخ فلکی که در شهر بازی بوستان ملت قرار دارد دارای 80 متر قطر می باشد و بزرگترین فانفار (چرخ و فلک) منطقه خاورمیانه می باشد و در دنیا هجدهمین چرخ و فلک مرتفع است که می تواند در هر دور خود 450 نفر تا ارتفاع 80 متر بالا ببرد. گردشگران تور مشهدخاطر جمع باشند که این چرخ و فلک توسط بخش خصوصی طراحی و طی 2 سال ساخته شد و در سال 1390 عضو اتحادیه جهانی IAAPA گشت و در کشور اولین مجموعه ای است که دارای استانداردهای تجهیزات شهر بازی می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد لحظه آخری

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

بوستان ملت مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان لبخند مشهد

هتل آپارتمان لبخند جز جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد ازلحاظ ساختمانی می باشد از خصوصیات بارز آن این است که فاصله آن تا حرم رضوی فقط 500 متر می باشد . این ساختمان شامل 6 24 واحده می باشد که 1خوابه هستند . که در هتل برای مسافران تور مشهد از سرویس بهداشتی ایرانی و هم فرنگی استفاده شده است . این هتل دارای امکاناتی می باشد از جمله اتاقهای شیک ، وجود اینترنت در لابی و همچنین اینترنت اتاقها بصورت رایگان است ، آشپز خانه ، رستوران ، کافی شاپ و خدمات 24 ساعته خانه داری ، صندوق امانات الکترونیکی ، سیستم گرمایش و سرمایشی ، صبحانه رایگان بصورت بوفه در اختیار مسافران تور مشهد قرار میگیرد .

 

جزئیات تور مشهد برای هتل آپارتمان لبخند مشهد:

تخت تویین (مجزا) :در طبقه اول کلیه واحد های

تخت دبل : سایر طبقات

ظرفیت نفر اضافه: برای هر واحد هتل لبخند دو نفر میباشد (که در صورت درخواست میهمان تا سه نفر اضافه  نیز برای هر واحد قابل اجرا است .)

آدرس هتل: مشهد ,خیابان امام رضا 8 , کوچه ربیعی , هتل آپارتمان لبخند
فاصله تا مرکز شهر : 5 دقیقه
فاصله  تا فرودگاه : 35 دقیقه

 

 

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد است که با 16واحد اپارتمان و سوئیت مجهزبه دکوراسیونی شیک وزیبا همراه با کلیه امکانات صوتی و تصویری و پیشرفته ترین سیستم سرمایشی گرمایشی آماده پذیرایی از میهمانان و زائرین محترم حضرت امام رضا(ع) را دارد.

در حال حاضر هتل آپارتمان یلدا مشهد از مهمانان به صورت فولبرد نیز (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتل رایگان و به صورت بوفه می باشد و ناهار و شام همراه با منوی انتخابی با هفت نوع غذا به صورت زیر خواهد بود. مسافرانتور مشهد میتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.

ناهار : چلو جوجه - چلو کوبیده - چلو مرغ - چلو بختیاری - چلو ماهی - چلو خورشت قیمه و قورمه سبزی

شام : خوراک جوجه - خوراک کوبیده - خوراک مرغ سوخاری - خوراک میگو سوخاری - خوراک ناگت مرغ - شامی کباب - کوکو سبزی

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در بهترین نقطه مشهد و با فاصله کمتر از 700 متر از بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد.قوانين هتل براي اقامت كودكان زير 8 سال رايگان و كودكان بالاي 8 سال هزينه يك نفر بزرگسال مي باشد.در تور مشهد میتوانید از امکانات این هتل استفاده کنید. سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي و حمام، كاناپه تخت خوابشو، سيستم تصويري و شبكه هاي خبري ماهواره، سيستم گرمايشي و سرمايشي .رستوران لذت سرو غذا و سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم در محیطی زیبا و آرامش بخش را در رستوران و کافی شاپ هتل نیکا تجربه کنید.  مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند. 

هتل آپارتمان نیکا مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان لبخند مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد

تور مشهد لحظه آخری

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل های 5 ستاره مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

 

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

 

تور مشهد هتل بین المللی قصر

 

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

 

 

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل بین المللی هما 2 مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

تور مشهد لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

بازار های مشهد

بازار مرکزی مشهد

بازار مرکزی مشهد

این مجموعه بازار در چهارراه شهدا مشهد قرار گرفته است . ساختمان های این بازار در چهار طبقه قرار گرفته اند . در طبقه دوم این بازار مراکز تجاری عمده و دفاتر بازرگانی قرار گرفته اند . این بازار از دوبخش تشکیل شده است . در غرفه های این بازار انواع مختلفی از پوشاک ، سوغات ، زینت آلات و نمادهای مذهبی و دیگر مایحتاج گردشگران تور مشهد عرضه می‌شود . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این بازار استفاده کنند.

بازار مرکزی مشهد

این بازار یکی از بازار های پرطرفدار مشهد می باشد و یکی از بازار های سرپوشیده مشهد به شمار می رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد که در هتل های مشهد اقامت دارند را به خور جلب کرده است .

 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی مشهد خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این بازار استفاده کنند. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . همچنین این بازار دسترسی خوبی به برخی از هتل های مشهد دارد .

مطالب مرتبط:

بازار جنت مشهد

بازار مرکزی مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت از هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)8 چهاراه دوم بافاصله 8 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهررضوی و درتیر ماه سال 1392راه اندازی و افتتاح گردیده است این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات بصورت فولبرد اعلام میدارد . امکانات هتل آپارتمان رسالت مشهد شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی می باشد .این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد. کودکان تا 4 سال رایگان وبدون خدمات وبالای 4 سال کامل محاسبه میگردد . در تور مشهد میتوانید در این هتل خوب و آرام اقامت داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان رسالت این است که از هتل های نزدیک حرم مشهد به شمار می آید و سرویس دهی خوب هتل ، همانند هتل های 3 ستاره است . هتل آپارتمان رسالت هتلی نوساز با پرسنل با تجربه ، بهترین خدمات را به مسافران گرامی در تور مشهد  ارائه می نماید . در این هتل مشهد میتوانید بهترین اقامت را داشته باشید.

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل واحدهاي اقامتي مجهز به امكانات و استاندارهاي نوين از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي را تامين مي نمايد. 

اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري افتخار دارد ميزبان زائرين و مسافرين مشهد الرضا باشد.در این هتل مشهد میتوانید بهترین اقامت را داشته باشید.

  هتل فرهاد در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) قرار دارد و در ۵ طبقه و داراي ۲۴ واحد طراحی شده که شامل آپارتمانهای ۲ خوابه، ۱ خوابه و سوئیتهای زیبا می باشد.این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:لابی،نمازخانه،رستوران،صندوق امانات ،تاکسی سرویس،آسانسور ،صبحانه و… میباشد. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات آرامی را سپری کنند.

هتل فرهاد مشهد

 اتاق های هتل فرهاد مشهد

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

هتل فرهاد مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، سارما بیتی ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب و چند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت غذاها خوب است و رستوران از سرویس دهی خوبی برخوردار است . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذاهای ایرانی و فرنگی به این رستوران مراجعه کنند .

 


رستوران شورورزی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .غذاهای این رستوران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد . فضای این رستوران بسیار تمیز و کارکنانش به گرمی با مسافران تور مشهد برخود می کنند .

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ترکیش فود مشهد, رستوران شورورزی مشهد,ارزان ترین رستوران های مشهد , بهترین رستوران های مشهد , قیمت رستوران های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل هلیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به آسانسور ویژه مسافران تور مشهد 94، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی و... اشاره نمود.

 

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل هلیا مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل هلیا مشهد؟,موقعیت هتل هلیا مشهد,قیمت هتل هلیا مشهد,نظرات درمورد هتل هلیا مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل هلیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به آسانسور ویژه مسافران تور مشهد 94، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی و... اشاره نمود.

 

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل هلیا مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل هلیا مشهد؟,موقعیت هتل هلیا مشهد,قیمت هتل هلیا مشهد,نظرات درمورد هتل هلیا مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

بازدی از این بازار یکی از قدیمی ترین برنامه های بازار های تور مشهد 94 می باشد که در ضلع شرقی خیابان امام رضا قرار دارد . این بازار در دوطبقه و در زمینی به مساحت 72000 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 1008 مغازه و حجره در مساحت های مختلف می باشد . این بازار دارای دو دالان موازی و مسقف و 17 چهارسوق و 11 سرا می باشد . در حدود 1084 باب حجره نیز در 11 سرا برای خرید مسافران تور مشهد 94 قرار گرفته اند که جمعا این بازار شامل 2096 باب حجره و مغازه می شود . این مغازه ها از داخل به یکدیگر مرتبط هستند .

بازار رضا مشهد

بازار رضا در تور مشهد 94 دارای دو ورودی و دو خروجی می باشد . طول بازار در دو دالان و دو طبقه به 3 کیلومتر می رسد . در این بازار انواع اجناس از قبیل طلا و نقره ، عطریات ، زعفران و نبات ، پوستین ، مهر و سجاده ، پوشاک ، بدلیجات و غیره می باشد . بازار رضا به دلیل نزدیکی به حرم از مراکز دیدنی مشهد به شمار می‌ رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است .


مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

بازدید از این مرکز خرید از طراحی خاصی در تور مشهد 94 برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . این مرکز در زمینی به مساحت 67267 و در 6 طبقه احداث شده است . در طبقه همکف این مرکز در سالن آنمای زیبایی به چشم می خورد که زیبایی خاصی به این مرکز بخشیده است . این مرکز دارای 1210 واحد تجاری برای خرید مسافران تور مشهد 94 می باشد که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند علاوه بر این ، این مرکز شامل رستوران ، کافی شاپ ، نمازخانه ، مرکز فوریت های پزشکی و ... نیز می باشد .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل : خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آشپزخانه ، انواع سوغات و بدلیجات و غیره را تهیه کنند .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 


مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

بازدید از مجتمع تجاری زیست خاور که در خیابان کوهسنگی واقع شده است یکی از برنامه های مسافران تور مشهد 94می باشد . این مجتمع در مساحت 10 هزار متر مربع و در 17 طبقه ساخته شده است . این مجتمع داراری پارکینگی با گنجایش 250 خودرو می باشد . این مجتمع شامل 198 واحد مسکونی و 700 واحد تجاری می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند : آسانسور ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی ویژه مسافران تور مشهد 94 و غیره می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

گردشگران تور مشهد در این مرکز  می توانند انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوغات و غیره را تهیه کنند


مجتمع تجاری پروما مشهد

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع دارای بخش های مختلف تجاری و تفریحی است . در این مرکز انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، صنایع دستی ، بدلیجات و غیره می باشد و گردشگران تور مشهدمی توانند بسیاری از مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند .

این مرکز همچنین دارای امکانات مدرنی برای مسافران تور مشهد 94 نیز می باشد که آن را از دیگر مراکز متمایز ساخته است از جمله می توان به سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه ، سیستم پیجینگ مرکزی ، سیستم مرکزی سانترال ، سیستم مدار بسته ، ups مرکزی و غیره اشاره کرد . مجتمع تجاری پروما دارای آسانسورهای پانوراما می باشد همچنین در این مرکز رستوران ، کافی شاپ ، اینترنت رایگان ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد و شهربازی نیز موجود است تا بازدیدکنندگان تور مشهد 94 علاوه بر بازدید از غذای آنجا نیز لذت برده و به استراحت بپردازند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,امکان خرید مشهد,بازدید از مشهد,بازارهای مشهد,معرفی مراکز خرید مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

بازدی از این بازار یکی از قدیمی ترین برنامه های بازار های تور مشهد 94 می باشد که در ضلع شرقی خیابان امام رضا قرار دارد . این بازار در دوطبقه و در زمینی به مساحت 72000 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 1008 مغازه و حجره در مساحت های مختلف می باشد . این بازار دارای دو دالان موازی و مسقف و 17 چهارسوق و 11 سرا می باشد . در حدود 1084 باب حجره نیز در 11 سرا برای خرید مسافران تور مشهد 94 قرار گرفته اند که جمعا این بازار شامل 2096 باب حجره و مغازه می شود . این مغازه ها از داخل به یکدیگر مرتبط هستند .

بازار رضا مشهد

بازار رضا در تور مشهد 94 دارای دو ورودی و دو خروجی می باشد . طول بازار در دو دالان و دو طبقه به 3 کیلومتر می رسد . در این بازار انواع اجناس از قبیل طلا و نقره ، عطریات ، زعفران و نبات ، پوستین ، مهر و سجاده ، پوشاک ، بدلیجات و غیره می باشد . بازار رضا به دلیل نزدیکی به حرم از مراکز دیدنی مشهد به شمار می‌ رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است .


مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

بازدید از این مرکز خرید از طراحی خاصی در تور مشهد 94 برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . این مرکز در زمینی به مساحت 67267 و در 6 طبقه احداث شده است . در طبقه همکف این مرکز در سالن آنمای زیبایی به چشم می خورد که زیبایی خاصی به این مرکز بخشیده است . این مرکز دارای 1210 واحد تجاری برای خرید مسافران تور مشهد 94 می باشد که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند علاوه بر این ، این مرکز شامل رستوران ، کافی شاپ ، نمازخانه ، مرکز فوریت های پزشکی و ... نیز می باشد .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل : خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آشپزخانه ، انواع سوغات و بدلیجات و غیره را تهیه کنند .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 


مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

بازدید از مجتمع تجاری زیست خاور که در خیابان کوهسنگی واقع شده است یکی از برنامه های مسافران تور مشهد 94می باشد . این مجتمع در مساحت 10 هزار متر مربع و در 17 طبقه ساخته شده است . این مجتمع داراری پارکینگی با گنجایش 250 خودرو می باشد . این مجتمع شامل 198 واحد مسکونی و 700 واحد تجاری می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند : آسانسور ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی ویژه مسافران تور مشهد 94 و غیره می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

گردشگران تور مشهد در این مرکز  می توانند انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوغات و غیره را تهیه کنند


مجتمع تجاری پروما مشهد

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع دارای بخش های مختلف تجاری و تفریحی است . در این مرکز انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، صنایع دستی ، بدلیجات و غیره می باشد و گردشگران تور مشهدمی توانند بسیاری از مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند .

این مرکز همچنین دارای امکانات مدرنی برای مسافران تور مشهد 94 نیز می باشد که آن را از دیگر مراکز متمایز ساخته است از جمله می توان به سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه ، سیستم پیجینگ مرکزی ، سیستم مرکزی سانترال ، سیستم مدار بسته ، ups مرکزی و غیره اشاره کرد . مجتمع تجاری پروما دارای آسانسورهای پانوراما می باشد همچنین در این مرکز رستوران ، کافی شاپ ، اینترنت رایگان ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد و شهربازی نیز موجود است تا بازدیدکنندگان تور مشهد 94 علاوه بر بازدید از غذای آنجا نیز لذت برده و به استراحت بپردازند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,امکان خرید مشهد,بازدید از مشهد,بازارهای مشهد,معرفی مراکز خرید مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل جواد تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1389 افتتاح شده است. هتل جواد در مجموع دارای 105 اتاق می باشد.حرم مطهر رضوی در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و كودكان بالاي پنج سال مسافران تور مشهد 94 هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه می گردد. این هتل در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان از لابی، رستوران، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، پارک کودکان، کافی نت، اینترنت در لابی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی ویژه مسافران تور مشهد، گیم نت و... نام برد.

 

 

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل جواد مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مشخصات هتل جواد مشهد؟,قیمت هتل جواد مشهد,موقعیت هتل جواد مشهد,آیا هتل جواد مشهد هتل خوبی هست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل جواد تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1389 افتتاح شده است. هتل جواد در مجموع دارای 105 اتاق می باشد.حرم مطهر رضوی در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و كودكان بالاي پنج سال مسافران تور مشهد 94 هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه می گردد. این هتل در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان از لابی، رستوران، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، پارک کودکان، کافی نت، اینترنت در لابی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی ویژه مسافران تور مشهد، گیم نت و... نام برد.

 

 

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل جواد مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مشخصات هتل جواد مشهد؟,قیمت هتل جواد مشهد,موقعیت هتل جواد مشهد,آیا هتل جواد مشهد هتل خوبی هست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل لاله تور مشهد 94 در گروه هتل های 3 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و دارای 101 اتاق و سوییت می باشد. در هر واحد این هتل 2 سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. حرم مطهر رضوی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. هتل لاله در خیابان کوه سنگی مشهد قرار دارد.

از امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد 94 می توان به رستوران، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، صندوق امانات، لاندری، خودپرداز، سالن کنفرانس، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، رم سرویس ویژه مسافران تور مشهد و... اشاره داشت.

 

 

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل لاله مشهد بازدید نمایید.

آدرس: مشهد، خیابان کوه سنگی، نبش کوه سنگی بیست و چهارم

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاله مشهد چند ستاره است؟,امکانات هتل لاله مشهد,قیمت هتل لاله مشهد,کیفیت هتل لاله مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل لاله تور مشهد 94 در گروه هتل های 3 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و دارای 101 اتاق و سوییت می باشد. در هر واحد این هتل 2 سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. حرم مطهر رضوی در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. هتل لاله در خیابان کوه سنگی مشهد قرار دارد.

از امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد 94 می توان به رستوران، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، صندوق امانات، لاندری، خودپرداز، سالن کنفرانس، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، رم سرویس ویژه مسافران تور مشهد و... اشاره داشت.

 

 

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل لاله مشهد بازدید نمایید.

آدرس: مشهد، خیابان کوه سنگی، نبش کوه سنگی بیست و چهارم

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاله مشهد چند ستاره است؟,امکانات هتل لاله مشهد,قیمت هتل لاله مشهد,کیفیت هتل لاله مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()