نوشته شده توسط : maryam26

رستوران توتی فروتی کیش

بی شک یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش توتی فروتی است. تور کیش هتل شایگان اسفند 96این رستوران با موقعیت مکانی منحصر به فرد خود تنها رستورانی است که در کنار اسکله تفریحی قرار گرفته است. توتی فروتی در سال 1384 و در زمینی تور کیش هتل شایگان زمستان 96به مساحت 1400 متر مربع کار خود را آغاز نمود. توتی فروتی برای نشستن و صرف غذا قسمت های متنوعی را به شما ارائه می دهد. می توانید یکی از سه قسمت محوطه روباز، قسمت سرپوشیده و یا بام را برای نشستن انتخاب کند. تور کیش هتل شایگان بهار 97منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می شود. هم چنین کافی شاپ و اسنک بار از قسمت تور کیش هتل شایگان نوروز 97های دیگر رستوران توتی فروتی است که برای صرف نوشیدنی و میان وعده می توانید از آن استفاده کنید. رستوران دارای ظرفیت 500 نفر بوده و هر ظهر و شب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش


رستوران میر مهنا کیش

یکی از معروف ترین رستوران های جزیره کیش که در نوار ساحلی قرار دارد. این تور کیش هتل شایگان بهار 97رستوران دارای موسیقی زنده در هنگام شب است که فضای دل انگیزی را ایجاد می کند. منوی رستوران شامل انواع کباب ها، غذاهای سنتی و غذاهای دریایی تور کیش هتل شایگان اسفند 96است که البته قیمت این منو به نسبت دیگر رستوران ها کمی بالا محسوب می شود. با پرداخت ورودی موزیک تور کیش هتل شایگان نوروز 97رستوران شما می توانید از سالادبار به طور رایگان استفاده کنید. امکان استفاده از تشریفات وی آی پی با هماهنگی قبلی برای شما مسافران تور کیشوجود دارد. این رستوران از ظهر تا شب برای پذیرایی از شما عزیزانتور کیش هتل شایگان بهمن 96 آماده می باشد.

رستوران میر مهنا کیش


رستوران لانجین کیش

اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستید رستوران لانجین می تواند گزینه تور کیش هتل شایگان فروردین 97مناسبی برای شما باشد. این رستوران که شعبه های مختلفی در سراسر کشور دارد یک شعبه نیز در جزیره کیش دارد. رستوران لانجین در بلوار هرمز جزیره و در تور کیش هتل شایگان بهمن 96نزدیکی هتل پانیذ قرار دارد. رستوران دارای دکور بسیار زیبایی است و امکان نشستن در فضای آزاد را نیز برای شما فراهم کرده است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی همچون پیتزا، پاستا و استیک تور کیش هتل شایگان اسفند 96و انواع استارترها و سالادهای خوش طعم وجود دارد. ساعت کاری رستوران از ظهر تا شب است و شما مسافران تور کیش می توانید ناهار، شام و عصرانه خود را در این رستوران میل فرمایید.

رستوران لانجین کیش

رستوران لانجین کیش


رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یک رستوران شیک با محیطی بسیار فانتزی و زیبا است. دکور رستوران ترکیبی از رنگ های سفید،تور کیش هتل شایگان زمستان 96 صورتی و سبز است که فضای بسیار آرامش بخشی را برای صرف غذا در اختیا شما مسافران تور کیش قرار می دهد. رستوران در اواخر سال 1391 افتتاح شده است و حدود پنج سال است که خدمات ارائه می کند. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که با کیفیت هر چه بهتر طبخ می شوند. در طول صرف غذا می تور کیش هتل شایگان فروردین 97توانید از موسیقی زنده لذت برده و تا آماده شدن سفارش خود می توانید از اینترنت بی سیم که به صورت رایگان در اختیار شماتور کیش هتل شایگان از مشهد قرار می گیرد استفاده کنید.

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش


رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت از جمله رستوران های معروف و بنام جزیره ی تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97کیش می باشد.این رستوران سنتی علاوه بر طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت در فضایی سنتی،موسیقی زنده را هم در میزبانی خود به مسافران تور کیش ارائه می دهد.تمامی گردشگران تور کیش می توانند به همراه خانواده و دوستان خود به این رستوران معروف کیش رفته و اوقات خوشی را بگذرانند.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران نهنگ سفید کیش

از رستوران های دریایی معروف کیش،رستوران نهنگ سفیدتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 است که در نزدیکی اسکله واقع شده است.کوسه کباب لذیذ رستوران نهنگ سفید باعث جذب بسیاری از مسافران تور کیش شده است.از لحاظ قیمت،آن بخش از رستوران که با موسیقی زنده همراه می باشد بیشتر است.در کنار سرو غذاهای با کیفیت شما می توانید ازفضای زیبای رستوران و منظره روبه دریا هم بهره ببرید.

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش یکی از بوستان های جزیره است که در نزدیکی میدانتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 امیرکبیر قرار دارد. این پارک در زمینی به مساحت 10 هکتار و در سال 1393 به بهره برداری رسید. بیشتر مساحت این پارک را فضای سبز با پوشش گیاهی سازگار با محیط جزیره کیش تشکیل داده است. در این پارک یک دریاچه مصنوعی بسیار زیبا وجود دارد که دارای قایق های پدالی برای تفریح شما مسافران تور کیش است. هم چنین پیست اسکیت و دوچرخه سواری نیز در این پارکتور کیش هتل شایگان اسفند 96 وجود دارد. در جای جای این پارک آثار هنری بسیار زیبایی از هنرمندان ساکن جزیره کیش به چشم می خورد که به پارک شهر جلوه ویژه ای بتور کیش هتل شایگان زمستان 96خشیده است. در کنار پارک یک پارکینگ بزرگ برای ماشین ها وجود دارد که می توانید از امنیت خودرو خود با قرار دادن آن در این پارکینگ اطمینان حاصل کنید. در پروژه توسعه تور کیش هتل شایگان بهمن 96پارک شهر قرار بر این است که در آینده ای نزدیک یک شهر بازی مجهز به وسایل بازی روز دنیا به این پارک اضافه شود. جاذبه

 


پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش یکی از بهترین و زیباترین پارک جزیره کیش می باشد.پارک دلفین تور کیش هتل شایگان اسفند 96از تنها پارک در  کل منطقه خاورمیانه می باشد.پارک دلفین یا همان دلفیناریوم بسیاری از حیوانت پستاندار را دارا می باشد که شماگردشگران تور کیش می توانید با دیدن  هنرنمایی دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى، گراز دریایى و پنگوئن نهایت لذت را ببرید.همچنین می توانید پس از دیدن از حیوانات دریایی به پارک پرندگان رفته ور در آنجا وقت گذرانیتور کیش هتل شایگان زمستان 96 کنید.فضای پارک بسیار زیبا و دنشین می باشد و دارای انواع بسیار از گیاهان از جمله  اوکالیپتوس، درختان لور و کاکتوس ها  می باشد.با تور کیش هتل شایگان بهمن 96 همراه شوید تا در این پارک زیبا از دیدن حیوانات دریایی و پردندگان لذت ببرید.

پارک دلفین کیش


پارس سافاری کیش

پارس سافاری کیش از جمله تفریحات کیش سافاری می باشد که بسیاری از گردشگران تور کیش علاقه زیادی به این تفریح را دارند.همچنین مجموعه پارس سافاری از اولین تورهای سافاری صحرا در ایران نیز می باشد.در این مجموعه از خودروهایی دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور و حتی شتر نیز می باشد.با تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 همراه شوید و با شرکت کردن در تورهای سافاری توسط خودروها و یا چهارپایان از مکان های تور کیش هتل شایگان اسفند 96دیدنی کیش بازدید کرده و در کنار عزیزانتان سفری خاطره انگیز را تجریه کنید.

 


کلبه هور کیش

یکی از دیدنی های بسیار معروف جزیره کیش کلبه هور می باشد.کلبه ور در غربی ترین تور کیش هتل شایگان اسفند 96جزیره کیش واقع می باشد.همچنین آبزیان بسیاری مانند هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشت ها راتور کیش هتل شایگان دی 96 می توان دید.همچنین گردشگران تور کیش می توانند هنگام بازدید ، نیمکت ها، میزها، باربیکیو  استفاده کنند.

از جمله این مکان برای غواصان بسیار زیاد لذت بخش می باشد.غار کوچکی که در این مکان به طول 5 متر وحود دارد هنگام مد با لارفته و به طول 8 متر می رسد.گردشگران تور کیش هتل شایگان فروردین 97 می توانند لحظات خوش و دل انگیزی را با صدای امواج وتور کیش هتل شایگان نوروز 97 سکوت این منطقه کنار عزیزانتان سپری کنید.

کلبه هور کیش

 


پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل یا پاراسیلینگ یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی استتور کیش هتل شایگان دی 96 که می توانید در جزیره کیش تجربه کنید. این ورزش به این صورت است که یک چتر به یک قایق موتوری بسته می شود و با سرعت گرفتن این قایق چتر به هوا می رود. هم چنین دو دسته بر روی چتر تعبیه تور کیش هتل شایگان بهار 97شده است که می توانید به وسیله آن ارتفاع چتر را تنظیم کنید و از ارتفاع بالاتر به تماشای خلیج زیبای فارس بپردازید. دیگر تفریحی که می توانید در همان مکان تجربه کنید خفاش سواری یا تیوب سواری تور کیش هتل شایگان فروردین 97است که در این ورزش سوار بر یک تیوب شده و به وسیله طناب به دنبال قایق کشیده خواهید شد. هم چنین سوارتور کیش هتل شایگان نوروز 97 شدن بر قایق بانانا یکی دیگر از تفریحات جذابی است که در این مکان وجود دارد. 

پاراسل و تیوب سواری کیش

 


اسکله تفریحی کیش

از جمله جاذبه های گردشگری که شما میهمانان عزیز تور کیش هتل شایگان بهار 97 می توانید به آنجا رفته و لذت ببرید اسکله تفریحی می باشد.از قبیل امکاناتی که در اختیار گردشگران تور کیش قرار گرفته است جت اسكى ، قايق هاى پدالى ،تور کیش هتل شایگان دی 96 قايق هاى ماهيگيرى ، قايق هاى پارويى ، سه چرخه هاى آبى ، امكانات غواصى و قايق هاى كف شيشه اى می باشد.

شما گردشگران تور کیش می توانید اوقات خوشی را در این اسکله تفریحیتور کیش هتل شایگان نوروز 97 کنار عزیزانتان سپری کنید.

اسکله تفریحی کیش

 



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش یکی از هتل های 4ستاره کیش می باشد.از امکاناتی که این هتل برای شما مسافران تور کیش آماده کرده است: استقبال فرودگاهی - صبحانه بوفه - اینترنت رایگان - تورهای تفریحی- رستوران رز- کافی شاپ آرامش - لاندری و... می باشد.نمای اتاق هایتور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97 این هتل روبه دریا و جزیره می باشد.با تور در کیش همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و مجلل لحظاتی خوسی را کنار عزیزانتان تور کیش هتل شایگان نوروز 97سپری کنید.

 

هتل آرامش کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۵۱ بنا شده و تور کیش هتل شایگان بهمن 96بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد. اتاق های این هتل روبه جزیره و رو به دریا می باشد.امکانات این هتل :رستورانهای فرنگی و ایرانی ، تور کیش هتل شایگان نوروز 97آرایشگاه، کافی شاپ , سالنهای کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ اختصاصی هتل ، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همینطور امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مرکزهای خرید، دریا می باشد.تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97هتل شایان با دارا بودن امکانات رفاهی و پرسنل آموزش دیده پذیرای مسافران عزیز تور کیش  می‌باشد.فضای داخلی مدرن هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش خلیج نیلگون فارس، لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر مهمانان عزیز تور کیش نقش خواهد زد.

 

هتل شایان کیش


هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های خوب و سه ستاره جزیره کیش می باشد که در میدانتور کیش هتل شایگان فروردین 97 رودکی این جزیره زیبا قرار گرفته است. هتل در سال 1388 افتتاح شده است و دارا یک ساختمان نما سفید 4 طبقه است تور کیش هتل شایگان زمستان 96که دارای 72 اتاق است. این اتاق ها دارای نمای رو به جزیره هستند و به شما مسافران تور کیش امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن، چای ساز، حمام و سشوار را ارائه می دهند. سالن کنفرانس هتل دارای ویدیو پروژکتور ،تور کیش هتل شایگان بهمن 96 خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی بسیار خوب است که بسیار مناسب برگزاری جلسات و همایش های شما مهمان تور کیش می باشد. از دیگر امکاناتتور کیش هتل شایگان نوروز 97 هتل سارا می توان به رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، چایخانه سنتی،تور کیش هتل شایگان دی 96 خدمات نگهداری کودک و لابی اشاره کرد.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل آنا کیش

یکی از هتل های 3ستاره کیش می باشد. این هتل با معماری خاص و داشتن محوطه تور کیش هتل شایگان فروردین 97زیبا بین دو بازار زیتون و مروارید قرار گرفته و از آن هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم آورده است و با توجه به امکانات،از قیمت مناسبی برخوردار است.گردشگران تور کیش که قصد رزرو هتل های کیش با قیمت ارزان را دارند رزرو هتل آنا کیش را از دستتور کیش هتل شایگان بهمن 96 ندهند.

هتل آنا کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش از هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در قلبتور کیش هتل شایگان بهار 97 جزیره کیش قرار دارد.می توان گفت به دلیل نزدیکی این هتل به اسکله و نوار ساحلی آن را از دیگر هتل تور کیش هتل شایگان اسفند 96ها متمایز ساخته و همچنین مورد استقبال مسافران تور کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل پارسیان کیش:

  • رستوران
  • کافى شاپ
  • فست فود
  • آرایشگاه مردانه
  • آرایشگاه زنانه
  • اینترنت بیسیم
  • تاکسی سرویس
  • خشک شویی
  • اجاره اتومبیل
  • کافی نت

امکانات رایگان هتل پارسیان کیش:

  • ترانسفر  فرودگاهی
  • اینترنت بیسیم
  • صبحانه


هتل شباویز کیش

هتل شباویز یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در جاده جهان و در کنار ساحلتور کیش هتل شایگان دی 96 زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل شباویز به صورت سوئیت است که به شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، اینترنت،تور کیش هتل شایگان زمستان 96 سیستم تهویه مطبوع و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل شباویز با ظرفیت 110 نفر در کنار لابی قرار گرفته است و آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی می باشد. فضای سبز بسیار وسیعی در اطراف تور کیش هتل شایگان اسفند 96سوئیت های هتل شباویز وجود دارد که می توانید در آن به دوچرخه سواری بپردازید. از دیگر امکانات هتل شباویز می توان به تاکسی سرویس ، خدمات تور، اینترنت، تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایگان بهار 97صندوق امانات، تلفن و روم سرویس اشاره کرد.

 


هتل سورینت مریم کیش

هتل 5ستاره مریم عضوی دیگری از گروه های هتل سورینتمی باشد و در حاشیه جنوب شرقی و در نزدیکی یک میدان اصلی و و مرکز جزیره کیش قرار دارد.این هتل با معماری بر گرفته از دوران باوک اروپا ساخته شده است.نمای این هتل به شکل کیک عروسی می باشد که در شب های جیره تور کیش هتل شایگان زمستان 96کیش جلوه میکند.این ویژگی بارز هتل مریم آنرا از دیگر هتل ها متمایز ساخته است.

 امکانات رایگان این هتل:استقبال فرودگاهی ،اینترنت پرسرعت،سرویس چای و قهوه،و... موجب شده که مسافران تور کیش اقامت خوب و راحتی را داشته باشند.

امکانات هتل مریم کیش:یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی،رستوران زیبا با موسیقی آرام و غذاهای بینظیر، کافی لانژ با اجرای زنده پیانو، خشکشویی، تور کیش هتل شایگان اسفند 96سونا خشک و بخار، سالن بدنسازی و کافی نت از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند.

آدس:جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر، هتل سورینت مریم

 

هتل سورینت کیش



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش است تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97که در بلوار مرجان جزیره کیش و در کنار ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل از سال 1390 در زمینی به مساحت بیش از 100000 متر مربع و با ساختمانی بسیار تور کیش هتل شایگان دی 96زیبا افتتاح شد. هتل مارینا دارای 190 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها دارای ویوی رو به دریا و برخی دیگر دارای ویوی رو به پارک هستند. در این واحدهای اقامتی امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، میزکار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام و لوازم بهداشتی وجود دارند. این هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها در داخل ساختمان هتل تور کیش هتل شایگان بهمن 96و دیگری در محوطه پارک قرار گرفته است و شما مسافران تور کیش می توانید برای صرف غذا به دلخواه خود یکی را انتخابتور کیش هتل شایگان زمستان 96 نمایید. سالن اسپا و ماساژ هتل مارینا پارک مناسب ترین مکان برای رفع خستگی و ریلکس کردن است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، سالن همایش و کنفرانس، پارک آبی بادی، کافی شاپ، آرایشگاه، استخر، تور کیش هتل شایگان نوروز 97سونا، جکوزی، پارک بازی کودکان، اجاره ماشین و ...نرخ ویژه کیش هتل شایگاناشاره کرد.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش 

هتل مارینا کیش


هتل ارم کیش

یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در بلوار خیام قرار دارد. این هتل در تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97زمینی به مساحت 43000 متر مربع قرار گرفته و در سال 1384 افتتاح شده است. هتل در سال 1396 بازسازی شده و یک فاز اقامتی جدید نیزتور کیش هتل شایگان اسفند 96 به آن افزوده شده است. ساختمان هتل در 7 طبقه ساخته شده است و دارای 247 واحد اقامتی است که دارای امکانات رفاهی روم سرویس، صبحانه، تور کیش هتل شایگان دی 96مینی بار، اینترنت، حمام و ... هستند. در طبقه بالایی هتل یک رستوران گردان قرار دارد که شما مسافران تور کیش می توانید غذای خود را با تماشای چشم انداز زیبایی از جزیره کیش میل نمایید. از دیگر امکانات هتل ارم می توان تور کیش هتل شایگان فروردین 97به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، زمین تنیس، فضای سبز، کافی شاپ، زمین بازی کودکان، تاکسی سرویس، ترانسفر تور کیش هتل شایگان بهمن 96فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل ارم کیش 

هتل ارم کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد تور کیش هتل شایگان بهار 97که در زمینی به مساحت 27000 متر مربع در بلوار دریا جزیره قرار گرفته است. بیشتر مساحت این هتل را محوطه فضای سبز زیبای آن و دریاچه مصنوعی و آلاچیق تور کیش هتل شایگان از تبریزها تشکیل داده اند. هتل فلامینگ از سال 1376 فعالیت خود را برای پذیرایی از شما مهمانان تور کیش آغاز نموده است؛ این هتل دارای 200 اتاق و 555 تخت می باشد که اتاق ها از نوع دو تا چهار تخته تور کیش هتل شایگان بهمن 96هستند که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلفن،‌حمام با دوش و سشوار و لوازم بهداشتی هستند. رستوران هتل فلامینگو در طبقه همکف قرار داشته و با ظرفیت 180 نفر ، در هر سه وعده غذایی تور کیش هتل شایگان فروردین 97اصلی آمادگی پذیرایی از شما مهمانان گرامی را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان سالن همایش، سالن کنفرانس، تور کیش هتل شایگان اسفند 96ترانسفر فرودگاهی، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشارهتور کیش هتل شایگان دی 96 کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش است که در انتهای خیابان ابن تور کیش هتل شایگان اسفند 96سینا قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های ساحلی جزیره است که به صورت مجموعه واحدهای ویلایی در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفتهتور کیش هتل شایگان نوروز 97 است. مساحت هتل چیزی حدود 13000 متر مربع است و 37 واحد اقامتی در هتل وجود دارد که در آن ها امکانات یخچال، مبلمان، چای ساز، تلویزیون و حمام وجود دارد. رستوران هتل دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است که تور کیش هتل شایگان بهار 97قسمت روباز آن در کنار ساحل قرار گرفته و محیط دلچسبی را برای صرف غذا برای شما مسافران تور کیش فراهم آورده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به چایخانه سنتی، آلاچیق ساحلی، مسیر دوچرخه سواری، اجاره ماشین، لاندری و خدماتتور کیش هتل شایگان دی 96 ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز کیش


هتل گراند کیش

این هتل یکی از هتل های 3ستاره کیش می باشد. این هتل  اکثر اتاق هایش به خلیج فارس نما دارد. این هتل برای کسانی تور کیش هتل شایگان نوروز 97که علاقمندند هتل مورد نظرشان به مراکز خرید نزدیک باشد مناسب است.با تور کیش همراه شوید تا از خدمات رایگان ترانسفر وتور کیش هتل شایگان بهار 97 صبحانه  این هتل برخوردار شوید.

آدرس:جزیره کیش،روبروی بازار ونوس،گراند هتل کیش

 

هتل گراند کیش



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره و اولین هتل دریایی کشور است که در تور کیش هتل شایگان زمستان 96ابتدای جاده جهان قرار گرفته است. این هتل در مکانی آرام و به دور از هیاهو در ساحل شرقی قرار گرفته است و دارای دو فاز ویلایی و ساختمانی است که فاز ویلایی در سال 1394 به بهره برداری رسید و فازتور کیش هتل شایگان بهمن 96 ساختمانی آن هنوز افتتاح نشده است. خدمات این هتل لوکس به صورت HB به شما مسافران تور کیش ارائه می شود. از کف ویلاهای زیبای این هتل که بر روی آب ساخته شده اند دریا قابل مشاهده است. هتل دارای 4 رستوران و دو کافی شاپ است که یکی از این رستوران ها نیز بر روی دریا قرار گرفته است. در هتل ترنج تور کیش هتل شایگان نوروز 97کیش امکانات منحصر به فردی مانند زمین والیبال ساحلی، سالن بیلیارد،‌ فوتبال دستی، ایر هاکی، سالن بدنسازی،‌ ماساژ، دو چرخه سواری و آلاچیق تور کیش هتل شایگان دی 96ساحلی ارائه می شود. هم چنین ترانسفر فرودگاهی و گشت در حزیره برای شما مهمانان گرامی به صورت رایگان انجام می شود. 

هتل ترنج کیش 

هتل ترنج کیش

 


هتل صدف کیش

یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش و یکی دیگر از مجموعه هتل های سورینت، هتلتور کیش هتل شایگان بهار 97 صدف می باشد. این هتل با معماری زیبا و جذاب خود در بدو ورود چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد. هتل در میدان امیرکبیر قرار گرفته است و به مراکز تفریحی و بازارها نزدیک می باشد.تور کیش هتل شایگان بهمن 96 هتل صدف در سال 1381 افتتاح شده و در سال 1392 بازسازی شده است. رستوران کوه نور یکی از زیباترین رستوران های جزیره ، متعلق به هتل صدف است و انواع غذاهای فرانسوی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. هم چنین رستوران سنتی مادربزرگ و رستوران دلفین دو رستوران دیگر این هتل هستند. هتل دارای 55 اتاق است که برای شما تور کیش هتل شایگان اسفند 96مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، چای ساز، تلفن، اینترنت، حمام و دمپایی هستند. از دیگر امکانات هتل میتور کیش هتل شایگان نوروز 97 توان به فضای سبز، لابی، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره تور کیش هتل شایگان زمستان 96کرد.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش


هتل داریوش کیش

اگر به کیش سفر کرده باشید بی شک هتل داریوش برای شما نامی آشنا است. این تور کیش هتل شایگان بهار 97هتل بزرگ و مجلل پنج ستاره که در نزدیکی ساحل زیبای جزیره کیش قرار گرفته است یکی از بهترین هتل های کیش است. هتل داریوش با معماری خاص وتور کیش هتل شایگان دی 96 فوق العاده خود نشان دهنده فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و الهام گرفته از دوران هخامنشی می باشد. این هتل در سال 1380 افتتاح شد و در سال جاری یعنی سال 1396 برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شما مسافران تور کیش بازسازی و مرمت شد. مساحت این هتل 121330 متر مربع می باشد که قسمت عمده آن را یک باغ زیبا تشکیل می دهد. تور کیش هتل شایگان زمستان 96هتل داریوش دارای 190 اتاق است که منظره رو به دریا و یا رو به باغ دارند؛ هم چنین به تازگی تعدادی ویلای ساحلی در چند قدمی ساحل زیبای خلیج فارس برای اقامت شما عزیزان به بهره برداری رسیده است.  رستوران های هتل تور کیش هتل شایگان اسفند 96داریوش با نام های پاسارگاد و آپادانا با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت مطلوب آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشند. هتل داریوش امکانات تفریحی زیادی شامل استخر، سونا، ماساژ، زمین تنیس، بیلیارد، پینگتور کیش هتل شایگان فروردین 97 پنگ، پینت بال، قایق سواری و غواصی را برای اقامت هر چه بهتر شما در اینتور کیش هتل شایگان نوروز 97 هتل ارائه می دهد.

هتل دارریوش کیش

هتل دارریوش کیش

هتل دارریوش کیش


هتل بین المللی ایران کیش

هتل 5 ستاره و بین المللی ایران کیش یکی از بهترین هتل های این جزیره زیبا است که تور کیش هتل شایگان بهار 97از سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل با سبک معماری منحصر به فرد خود نظر هر بیننده ای را جلب می کند. موقعیت مکانی منحصر به فرد هتل یکی از دلایلی است که مسافران تور کیش آن را برای اقامت انتخاب می کنند؛ تاق های هتل دارای دید جزیره و پارک شهر بوده و هم چنین برای رفتن به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره تور کیش هتل شایگان نوروز 97احتیاجی به سوار شد ماشین ندارید. هتل دارای 121 اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی امکانات چای ساز، تلویزیون، یخچال، اینترنت، میزکار، بالکن و تهویه مطبوع را ارائه می دهند.تور کیش هتل شایگان فروردین 97 اتاق کنفرانس و سالن همایش های هتل در طبقه همکف قرار دارند که تجهیزات کامل برای برگزاری هرگونه جلسه و سمینار را دارا هستند. از دیگر امکانات هتل ایران می توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی، سالن بدنسازی و تاکسی سرویس اشاره کرد.تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97

 

هتل بین المللی ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل جزیره کیش است که در ابتدای بلوار رودکی قرار دارد. این هتل در سال 1381 افتتاح شده و برای مسافران تور کیش نامی آشنا محسوب مس شود. ساختمان هتل 5 طبقه است و دارای 136 واحد اقامتی است که برای شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، حمام، تلفن و صندوق امانات می باشد. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما عزیزان تور کیش هتل شایگان اسفند 96سرو می کند. کافی شاپ هتل مخصوص سرو نوشیدنی و دسر است و چایخانه سنتی هتل مکان مناسبی برای صرف عصرانه است. از دیگر امکانات هتل شایگان می توان به تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایگان تعطیلات فروردین 97فروشگاه، آتلیه، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

رستوران کوکوبانا کیش

اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستید و به دنبال غذاهای با کیفیت می گردید کوکوبانا تور کیش هتل مارینا نوروز 97هر دوی این فاکتورهای مهم را در خود جای داده است. رستوران کوکوبانا که در خیابان فردوسی و پاساژ مرکز تجاری قرار دارد یکی از رستوران های خوب جزیره می باشد. کوکوبانا تور کیش هتل مارینا فروردین 97بیشتر به خاطر طعم خاص و خوب پیتزاهایش معروف است اما منوی ساندویچ و هم چنین منوی کافی شاپ آن نیز منحصر به فرد است. کوکوبانا از ظهر تا شب پذیرای شما مهمانان گرامی تور کیش است و می توانید ناهار، شام و یا میان وعده و نوشیدنی را در این رستوران میل کنید. دکور کوکوبانا بسیار ساده و صمیمی بوده و مناسب جمع های دوستانه و یا خانوادگی است.

رستوران کوکوبانا کیش

 


رستوران صبای اصفهان کیش

رستوران صبای اصفهان یکی از رستوران های کیش است که در میدان امیرکبیر و جنب هتل مریم قرار دارد. این رستوران تور کیش هتل مارینا فروردین 97یک رستوران سنتی بوده و در منوی خود انواع غذاهای سنتی ایرانی را جای داده است. رستوران دارای دو مکان روباز و سرگوشیده برای نشستن است که هر تور کیش هتل مارینا نوروز 97دو فضا دارای تخت های سنتی است. این رستوران دارای ظرفیت 50 نفر می باشد که همه روزه از شما مسافران تور کیش پذیرایی می کند. تور کیش هتل مارینا بهمن 96

رستوران صبای اصفهان کیش

رستوران صبای اصفهان کیش

 


رستوران شب های کیش

در این مقاله یکی دیگر از رستوران های جزیره با نامتور کیش هتل مارینا بهار 97 رستوران شب های کیش را به شما مسافران تور کیش معرفی می کنیم. این رستوران در قسمت پرتردد جزیره و در نزدیکی هتل پانیذ قرار دارد. رستوران شب های کیش با منوی کامل خود از غذاهای ایرانی از شما تور کیش هتل مارینا بهمن 96مهمانان گرامی پذیرایی می کند. نوای زیبای موسیقی زنده در طول حضور شما عزیزان در رستوران طنین انداز می شود. فضای رستوران بسیار گرم و صمیمی بوده و بسیار مناسب حضور خانواده ها تور کیش هتل مارینا نوروز 97می باشد.

رستوران شب های کیش

رستوران شب های کیش

 


رستوران میر مهنا کیش

رستوران میر مهنا کیش از رستوران های ساحلی معروف جزیره کیش می باشد. رستوران در موقعیت خوبی قرار گرفته است و تور کیش هتل مارینا بهار 97به مراکز خرید و هتل ها نزدیک می باشد. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند پس از صرف غذا در کنار ساحل دریا به قدم زدن بپردازند. در رستوران میر مهنا کیش موزیک زنده نیز اجرا می شود. حتما پیشنهاد می کنیم که در سفر به کیش به رستوران میر مهنا کیش بروید و از غذاهای لذیذ آن میلتور کیش هتل مارینا نوروز 97 نمایید.

رستوران میر مهنا کیش

رستوران میر مهنا کیش


رستوران نقش جهان کیش

گردشگران و مسافران تور کیش که به دنبال رستوران سنتی در کیش میتور کیش هتل مارینا دی 96 باشند رستوران نقش جهان کیش یکی از بهترین رستوران های سنتی می باشد که در خیابان فردوسی قرار گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با کیفیت عالی و خوشمزه سرو می شود.تور کیش هتل مارینا زمستان 96 در سفر به کیش حتما به این رستوران بروید و از غذاهای لذیذ آن تور کیش هتل مارینا اسفند 96میل نمایید.

رستوران نقش جهان کیش

رستوران نقش جهان کیش


رستوران بابا قدرت کیش

یکی دیگر از شعبه های رستوران های تور کیش هتل مارینا اسفند 96بابا قدرت در جزیره کیش می باشد که مورد استقبال مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است. محیط این رستوران ترکیبی از سنتی و مدرن می باشد که پخش موسیقی زنده نیز دارد. در رستوران بابا قدرت کیش انواع غذاهای ایرانی لذیذ تور کیش هتل مارینا زمستان 96و خوشمزه با کیفیت از انگلستان سرو می شود. در سفر به کیش حتما به این رستوران سری بزنید و از غذاهایتور کیش هتل مارینا دی 96 خوشمزه آن نوش جان نمایید.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران حافظیه کیش

یکی از معروف ترین رستوران های کیش رستوران حافظیه کیش می باشد که در ساحلتور کیش هتل مارینا اسفند 96 مرجان واقع شده است. در این رستوران انواع کباب ها و ماهی های خوش طعم سرو می شود. این رستوران دارای موقعیت مناسبی می باشد و در نزدیکی رستوران امکانات تفریحی تور کیش هتل مارینا زمستان 96دریایی، پارک بازی و پارک ساحلی وجود دارد و برای گردشگران و مسافران تور کیش مناسب است. رستوران حافظیه کیش دارای تور کیش هتل مارینا دی 96ظرفیت 100 نفر می باشد.

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

پرواز با گلایدر در کیش

یکی از تفریحات بسیار مهیج جزیره کیش پرواز با گلایدر است. پرواز با گلایدر در اصل پرواز با تور کیش هتل مارینا اسفند 96یک هواپیمای بدون موتور است که در یک سایت تفریحی در مقابل ساحل جزیره کیش می توانید به انجام این تفریح بپردازید.تور کیش هتل مارینا زمستان 96 این سایت که به سمبارون معروف است در غرب جزیره کیش و مابین کیش و هندورابی قرار گرفته است و تا جزیره هندورابی 7 کیلومتر فاصله دارد. در این سایت شما مسافران تور کیش می توانید توسط مربیان بسیار حرفه ای آموزش پاراگلایدر سواری ببینید و تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97گواهینامه معتبر از سازمان هواپیمایی کشور دریافت نموده سپس این تفریح مهیج را تجربه کنید. البته قیمت این تفریح تور کیش هتل مارینا دی 96کمی گران است و برای انجام آن باید یک روز کامل را صرف نمایید.

پرواز با گلایدر در کیش

پرواز با گلایدر در کیش


پيست كارتينگ جزیره کیش

کارتینگ یا اتومبیل رانی با ماشین های کوچک یکی از ورزش ها و تفریحات مفرحی است که امکانتور کیش هتل مارینا اسفند 96 انجام آن در جزیره کیش برای شما فراهم شده است. از این ورزش به عنوان استارت اتومبیلرانی حرفه ای یاد می شود و در آن تور کیش هتل مارینا زمستان 96از موتورهای چهار چرخ و اتومبیل هایی با قابلیت کنترل از راه دور استفاده می شود. پیست کارتینگ کیش به عنوان دومین پیست بزرگ کشور و یکی از بزرگترین پیست های خاورمیانه کار خود را آغاز کرد و مسیر پرپیچ و خم آن تور کیش هتل مارینا دی 96جذابیت دوچندان در این ورزش ایجاد می کند. همه ی مسافرانتور کیش که از ده سال به بالا سن داشته و دارای قد حداقل 140 سانتی متر هستند می توانند رانندگی در این پیست را تجربه کنند و حتی اگر قبلا تجربه کارتینگ تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97را نداشته اید مربیان حرفه ای شما را راهنمایی خواهند کرد. این پیست در همه ی روزهای هفته فعالیت می کند و ساعت کاری آن از ششتور کیش هتل مارینا فروردین 97 صبح تا دو بعدازظهر می باشد.

 

پيست كارتينگ جزیره کیش

پيست كارتينگ جزیره کیش


پلاژ آقایان در کیش

در ساحل شمال شرقی جزیره زیبای کیش و در زمینی به وسغت 10000 مربع منطقه ای به نام تور کیش هتل مارینا بهار 97پلاژ آقایان قرار دارد که همان طور که از نامش پیداست برای شنا و تفریح آقایان در نظر گرفته است. این ساحل که کاملا شنی استتور کیش هتل مارینا زمستان 96 و هیچ سنگی در آن وجود ندارد مکان بسیار مناسب و امنی برای شنا کردن در آب های خلیج فارس است. وجود مربی های حرفه ای این امکان را برای شما مسافران تور کیش که شنا بلد نیستید فراهم کرده است تا دوره آموزشی شنا را آغاز کنید. تور کیش هتل مارینا فروردین 97هم چنین وجود بوفه غذاخوری، دوش های آب شیرین، رختکن و سرویس بهداشتی امکان شنا کردن را نسبت به دیگر ساحل های جزیره آسان نموده است. هم چنین امکانات دیگری مانند زمین والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، سکوی ماساژ، ژیمناستیک و جت اسکی نیز در این پلاژتور کیش هتل مارینا دی 96 وجود دارد.

پلاژ آقایان در کیش

پلاژ آقایان در کیش


پلاژ بانوان در کیش

در ساحل شمالی جزیره کیش و در زمینی به مساحت 20000 متر مربع منطقه ای با نام پلاژ تور کیش هتل مارینا بهار 97بانوان وجود دارد.در این منطقه که کاملا محافظت شده است بانوان گرامی می توانند در آب های خلیج فارس به شنا بپردازند. در سراسر این منطقه تور کیش هتل مارینا اسفند 96سایه بانی به شکل نیم دایره و به ارتفاع 18 متر قرار دارد. برای راحتی بانوان گرامی امکاناتی مانند دوش های آب شیرین، رختکن و تخت های حمام آفتاب نیز در این پلاژ قرار داده شده اند. هم چنین غریق نجات های حرفه ای در این ساحل حضورتور کیش هتل مارینا فروردین 97 دارند. امکانات دیگری نیز مانند سالن بدنسازی، زمین والیبال ساحلی و بوفه در این پلاژ وجود دارند. به بانوان محترم که مسافر تور کیش هستند پیشنهاد می کنیم از این ساحل برای شنا استفاده تور کیش هتل مارینا بهمن 96نمایند.

پلاژ بانوان در کیش

پلاژ بانوان در کیش


ماهیگیری در کیش

گستردگی در سواحل جزیره کیش و وجود دریایی آرام و زلال و گرمای دلپذیر آن محیط مناسبیتور کیش هتل مارینا بهار 97 را برای گردشگران به وجود آورده است. ماهیگیری یکی از تفریحات خیلی مفرح در جزیره کیش محسوب می شود و مسافران تور کیش می توانند با تهیه لوازم ابتدایی و ساده ماهیگیری از فروشگاه های جزیره به این ورزش بپردازند.

ماهیگیری در سرتاسر جزیره آزاد و بیشتر در ساعات اول صبح و هنگام غروب آفتاب و خنک شدنتور کیش هتل مارینا بهمن 96 هوا انجام می شود. برخی از انواع ماهی هایی که در آب های خلیج فارس وجود دارند ماهى شير، سُرخو، سه كله، كافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلايى، جت، هوور، كوسه، نيزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل می باشند. سواحل خلیج فارس دارای بافت مرجانی می باشد و با رنگ نقره ای در زیر آفتاب می درخشد.مسافران تور کیش اگر به ماهیگیری علاقه مند هستید سری به این مکان بزنید.

مرجان هایی که در این آب ها وجود دارند خود به خود باعث تصفیه آب دریا می تور کیش هتل مارینا زمستان 96شوند و همین امر باعث شفافیت این آب ها می شود. از جاذبه های استثنایی این جزیره وجود ماهی های تزیینی و زیبا می باشد. ساحل جزیره کیش از از کم خطرترین سواحل دنیا است زیرا کوسه هایی که در این دریا زندگی می کنند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران بی خطر می باشند. این سواحل قابل استفاده در فصل زمستان و تابستان برای گردشگران تور کیش می باشد و امکان ورزش های دریایی را به آن ها می دهد.

ماهیگیری در کیش

 ماهیگیری در کیش

ماهیگیری در کیش



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش یکی دیگر از هتل هایی است که برای رشدو پیشرفت در جزیره یتور کیش هتل مارینا نوروز 97 کیش قرار گرفته است.این هتل به منظور استخر روبازی که دارد مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش هتل مارینا اسفند 96 قرار می گیرد. از دیگر امکانات این هتل رستوران, اینترنت پر سرعت, سرویس فرنگی, ترانسفر فرود گاهی و... می باشد. با تور کیش همراه شوید تا در این هتل لحظات بسیار آرام را در کنا ر عزیزانتان سپری کنید.

 

هتل پالاس کیش


هتل آرامیس کیش

آرامیس یکی ازهتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 افتتاح شده است. این تور کیش هتل مارینا اسفند 96هتل در میدان پردیس جزیره قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید دارد. هتل دارای 64 اتاق تمیز و با امکاناتتور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97 کامل برای شما مسافران تور کیش می باشد. در فضای سبز محوطه هتل آرامیس یک چایخانه سنتی قرار گرفته است که در اگر زمان سفر شما فصل تابستان بود می توانید از ان استفاده نمایید. در رستوران هتل آرامیس که در طبه اول قرار گرفتهتور کیش هتل مارینا بهمن 96 است صبحانه به سبک بوفه و شام و ناهار به صورت منوی بسته سرو می شود. از دیگر امکانات هتل آرامیس می توان به کافی شاپ، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات تور، لاندری، تور کیش هتل مارینا نوروز 97پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و ... اشاره کرد. 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش یکی از هتل های لوکس و زیبای کیش می باشد.این هتل تور کیش هتل مارینا بهمن 96دارای 37 ویلای ساحلی در قلب جزیره کیش می باشد.از مراکز خریدی که نزدیک این هتل می توان نام برد پردیش 1, پردیس 2 می باشد.از دیگر امکانات دیگری که شما میهمانان تور کیش هتل مارینا نوروز 97 می توانید استفاده کنید اسکله تفریحی کیش و شب های بسیاز زیبا کافیشاپ هتل تاپ رز که به ساحل نزدیک است می توانید لحظاتتور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97 آرام خوشی را سپری کنید.با تور کیش همراه شوید تا در این هتل زیبا و لوکس لحظات آرامی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

 


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در بلوار دریا و در مقابل تور کیش هتل مارینا دی 96مرکز خرید ونوس قرار گرفته است. هتل در سال 1388 افتتاح شده است و دارای 60 اتاق می باشد. اتاق ها از نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته بوده وتور کیش هتل مارینا بهار 97 دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، حمام، لوازم بهداشتی، بالکن و صندوق امانات می باشد. رستوران هتل با ظرفیت 220 نفر در طبقه ی همکف قرار داشته و انواع غذاهایتور کیش هتل مارینا فروردین 97 ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور کیش سرو می نماید. هتل دارای امکانات ورزشی نیز می باشد؛ از این امکانات می توان به زمین تنیس، سالن بیلیارد، فوتبال دستی ، پینگ پنگ و خانه دارت اشاره کرد. هم تور کیش هتل مارینا زمستان 96چنین در هتل گراند کافی شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، سالن آمفی تئاتر و سالن اجتماعات نیز وجود دارد. 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش


هتل آرامش کیش

این هتل جز هتل های 4ستاره می باشد که دسترسی آسان آن به اسکله وتور کیش هتل مارینا دی 96 دریاو مراکز خرید از مزایای این هتل می باشد.تور کیش هتل مارینا فروردین 97این هتل با نمای جزیره کیش, دریا برای مسافران تور کیش لحظات خوشی را آرزومندتور کیش هتل مارینا بهار 97 است.

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، تور کیش هتل مارینا زمستان 96بلوار دریا

هتل آرامش کیش

 


هتل آریان کیش

هتل آریان کیش یکی از هتل های 4ستاره جزیره کیش می باشد.مركز تجارى و تور کیش هتل مارینا دی 96بازار زيتون در ضلع شمالى هتل، بازار پرديس و پانيذ در ضلع شرقى هتل و بازار مرواريد در ضلع جنوبى هتل آریان واقع شده است.از تور کیش هتل مارینا بهار 97امکانات هتل آریان کیش استخر،جکوزی،لابی،پذیرش 24ساعته،زمین ورزشی و.... می باشد.با تور کیش همراه شوید این هتل با اینترنت رایگان و استقبال فرود گاهی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور کیش هتل مارینا زمستان 96 می باشد.

 هتل آریان کیش



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که از تور کیش هتل مارینا اسفند 96مراکز خرید کمی دور است اما امکاناتی همچون سرویس بازار را برای گردشگران تور کیش قرار داده تا موجبات راحتی را فراهم آورده باشد. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند. اتاق های هتل ستاره طلایی کیش بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر تور کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیکتور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97 مرکز تفریحی پارک آهوان کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، تور کیش هتل مارینا نوروز 97یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

هتل ستاره طلایی کیش

 


هتل پارمیدا کیش

این هتل یکی از هتل های 5ستاره کیش می باشد که در اوایل اسفند 1393 در نزدیکی مجتمع تجاری کیش قرار دارد.اینتور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97 هتل جز یکی از هتل های 4ستاره بود اما با توجه به کیفیت به هتل 5ستاره ارتقاء پیدا کرده است.گردشگران تور کیش هتل مارینا اسفند 96 که قصد اقامت در هتل های 5ستاره را دارند این هتل را در نظر داسته باشند.هتل پارمیدا کیش با توجه به نوساز بودن و امکاناتش می تواند اوقات تور کیش هتل مارینا بهمن 96خوش و دلنشینی را برای شما گردشگران تور کیش فراهم کند.

امکانات هتل پارمیدا کیش:

  • استخر
  • سالن اسپا
  • جکوزی
  • اینترنت پر سرعت
  • رستوران
  • کافی شاپ ۲۴ تور کیش هتل مارینا نوروز 97ساعته
  • محوطه فضای سبز
  • سالن همایش
  • سالن کنفرانس

هتل پارمیدا کیش

لابی هتل پارمیدا کیش


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس یکی از هتل های تک ستاره جزیره است که در میدان امیرکبیرتور کیش هتل مارینا اسفند 96 کیش قرار دارد. این هتل با دارا بودن اتاق ها و سوئیت های تمیز با امکانات رفاهی مطلوب مقصد بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. با قرار گرفتن تور کیش هتل مارینا دی 96در میدان امیرکبیر، هتل ققنوس دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و هم چنین اسکله تفریحی جزیره پیدا کرده است. در اطراف هتل فضای سبز بسیار زیبا به همراه آبنما و آلاچیق قرار دارد که مکان مناسبی برای گذراندنتور کیش هتل مارینا فروردین 97 وقت است. از امکانات این هتل می توان به لاندری، کافی شاپ، رستوران، گشت جزیره، تاکسی سرویس، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوقتور کیش هتل مارینا بهمن 96امانات، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لابی، اینترنت و ... اشاره تور کیش هتل مارینا زمستان 96کرد.

هتل ققنوس کیش


هتل ارم کیش

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در خیابان خیام و در سال 1378 بنا شده و درتور کیش هتل مارینا بهار 97 مجموع دارای 210 اتاق و 140 سوییت می باشد. تقریبا هفتاد درصد اتاق های هتل ارم کیش مشرف به دریا می باشند. مساحت این هتل پنجاه هزار مترمربع بوده و اطراف آن را باغی از گل ها و گیاهان احاطه کرده است.

امکانات هتل ارم کیش :

رستوران رویال مشرف به دریا، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنتتور کیش هتل مارینا بهمن 96 وایرلس،سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، کافی شاپ ، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، فست فود، سرویس 24ساعته تور کیش هتل مارینا فروردین 97تاکسی، ایستگاه دوچرخه، رستوران سنتی، چایخانه سنتی، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، تور کیش هتل مارینا دی 96غرفه شکلات، غرفه لباس، جکوزی، استخر کودکان، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان، سونای خشک و بخار، سالن سینما و آمفی تئاتر، رستوران گردان، کافی شاپ، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت تور کیش هتل مارینا اسفند 96برپایی گالری و نمایشگاه، لباسشویی، غرفه مشارکت زمانی، لوازم آرایشی بهداشتی تور کیش هتل مارینا زمستان 96و... می باشد.

هتل ارم کیش


هتل هلیا کیش

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش که با قرار گیری بین دو میدان امیرکبیر و تور کیش هتل مارینا نوروز 97ساحل موقعیت مکانی خوبی را دارا می باشد، هتل هلیا است. ساختمان دو طبقه هتل بسیار زیبا بوده و برای راحتی و جلب نظر شما مسافران تور کیش در سال 1395 به طور کامل بازسازی شده است. تور کیش هتل مارینا دی 96در این ساختمان 62 اتاق دو تا چهار تخته وجود دارد که تمام امکانات رفاهی را دارا می باشد. در رستوران این هتل می توانید به صرف غذاهای خوش طعم ایرانی و دریایی که سرآشپزتور کیش هتل مارینا فروردین 97 بین المللی هتل برای شما سرو می کند بپردازید. دیگر امکانات هتل هلیا شامل آتلیه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لابی، روزنامه، فضای سبز، تور کیش هتل مارینا بهار 97ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، لاندری، صندوق امانات و ... تور کیش هتل مارینا زمستان 96است.

هتل هلیا کیش 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل ستاره طلایی کیش,هتل پارمیدا کیش,هتل ققنوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ترنج کیش

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش هتل ترنج می باشد.این هتل بسیار گران می باشد و مناسب گردشگران تور کیشکه هزینه هتل برایشان مهم است مناسب نمی باشد.این هتل بصورت کلی دارای 2 فاز می باشد.فاز اول که هتل بروی آب و فاز دوم هتل هایتور کیش هتل مارینا نوروز 97 طبقاتی می باشد.گردشگران تور کیش می توانند از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل که بصورت رایگان می باشد بهره مند شوند.طراحیتور کیش هتل مارینا بهار 97 و دیزاین اتاق های هتل ترنج فضایی دلنشین آرامی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان آورده است.این هتل ساحلی شامل 100 سوئیت بسیار آرام و لوکس می باشد.

این هتل شامل رستوران های تاج خورشید جهت صبحانه و تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97کافه گلف برای غذاهای فرنگی و رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است که گردشگران تور کیش می توانند لحظات به یاد ماندنی را کنار عزیزانشان تجربه نمایند.

امکانات هتل ترنج کیش: صبحانه بوفه،ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIPو اینترنت, تور کیش هتل مارینا دی 96والیبال ساحلی،سالن,سالن بدنسازی,اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا

هتل ترنج کیش

 


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش است که در میدان امیرکبیر و تور کیش هتل مارینا بهار 97بلوار دریا قرار دارد. این هتل دارای ساختمانی استوانه شکل با پنج طبقه است که دارای 200 اتاق می باشد. هم چنین به غیر از ساختمان اصلی هتل واحدهای اقامتی تور کیش هتل مارینا فروردین 97ویلایی نیز برای اقامت وجود دارند. هتل در زمینی به مساحت 27000 متر مربع قرار گرفته است و در اطراف آن فضای سبز بسیار زیبا و دریاچه مصنوعی محیط دل انگیزی را ایجاد کرده اند. وجود دو سالن آمفی تئاتر، تور کیش هتل مارینا نوروز 97سالن نشست های تجاری و سالن اجتماعات در هتل فلامینگو این هتل را برای سفرهای کاری نیز مناسب تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97ساخته است. رستوران هتل فلامینگو با ظرفیت 180 نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. دیگر امکانات هتل فلامینگو شامل کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، اینترنت، تاکسی تور کیش هتل مارینا زمستان 96سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش 

هتل فلامینگو کیش


هتل صدف کیش

هتل صدف کیش یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های کیش می باشد.تور کیش هتل مارینا زمستان 96این هتل جز یکی از هتل های  5ستاره کیش می باشد. این هتل دارای ۵۴ اتاق است و از ویژگی های منحصر به فرد آن دارا بودن رستوران کوه نور به عنوان زیباترین تور کیش هتل مارینا فروردین 97رستوران جزیره و رستوران کولیزه به عنوان تنها رستوران ایتالیایی جزیره کیش است.

امکانات هتل صدفتور کیش هتل مارینا اسفند 96 کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی
  • رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران تور کیش هتل مارینا نوروز 97چینى دورین
  • کافی شاپ
  • مینی بار
  • کافی نت، اینترنت بی سیم
  • آرایشگاه زنانه
  • میز بیلیارد و فوتبال دستی
  • سالن بدنسازی
  • ماهواره
  • سالن اجتماعات
  • پارک کودکان
  • کانتر رزرواسیون تور کیش هتل مارینا دی 96گردشگری
  • ترانسفر فرودگاهی 

هتل صدف کیش آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.با تور کیش همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا و مجلل لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل صدف کیش


هتل ایران کیش

هتل ایران یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های جزیره است که در تور کیش هتل مارینا زمستان 96میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل با موقعیت منحصر به فرد در کنار مراکز خرید و مراکز تفریحی جزیره قرار گرفته است. هتل دارای 121 اتاق از انواع دو تختهتور کیش هتل مارینا اسفند 96 ، سه تخته و سوئیت می باشد که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات صبحانه، یخچال، مبلمان، چای ساز، اینترنت و بالکن می باشند. رستوران هتل در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع تور کیش هتل مارینا دی 96غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت برای شما سرو می کند. در مجموعه آبی هتل ایران استخر ، سونا، جکوزی و حوضچه آبسرد قرار دارند تور کیش هتل مارینا فروردین 97که می توانید برای تفریح از آن ها استفاده کنید. دیگر امکانات هتل شامل سالن بدنسازی،تور کیش هتل مارینا نوروز 97 آمفی تئاتر، سالن همایش، کافی شاپ، فضای سبز، مسیر دوچرخه سواری، ترانسفر تور کیش هتل مارینا بهمن 96فرودگاهی رایگان و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل ایران کیش 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش


هتل داریوش کیش

یکی از هتل های پنج ستاره و صاحب نام در کیش هتل داریوش می باشد. این هتل تور کیش هتل مارینا بهار 97با قرارگیری در نوار ساحلی موقعیت مکانی بسیار خوبی را از آن خود کرده است. معماری زیبا و شگفت انگیز هتل داریوش یادآور شکوه دوران هخامنشی و ایران باستان برای هر بیننده ای است. هتل تور کیش هتل مارینا اسفند 96در زمینی به مساحت بیش از 120000 متر مربع احداث شده است و دارای یک ساختمان اصلی، ویلاهای ساحلی و محوطه باغ می باشد. تعداد تور کیش هتل مارینا فروردین 97واحدهای اقامتی هتل داریوش 190 اتاق است که دارای منظره رو به دریا و یا رو به باغ هستند. رستوران های هتل داریوش آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش بوده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی خود جای داده اند. امکانات هتل داریوش به همین ها ختم نمی شود و امکانات دیگری مانند زمین تنیس، سالن ورزشی، بیلیارد، گیم نت، سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، کافی شاپ، اجاره ماشین، تور کیش هتل مارینا بهمن 96اینترنت و ... به شما مهمانان گرامی این هتل ارائه داده می شود.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل ترنج کیش,هتل فلامینگو کیش,هتل صدف کیش,هتل ایران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور یکی از رستوران های خوب جزیره است که در میدان امیرکبیر تور کیش هتل شایان بهمن 96قرار دارد. این رستوران در اصل رستوران هتل صدف و جزو مجموعه هتل های سورینت محسوب می شود. این رستوران با طراحی منحصر به فرد درون یک کوه بهتور کیش هتل شایان نوروز 97 بلندی 27 متر قطعا نظر شما مسافران تور کیش را به خود جلب خواهد کرد. رستوران شامل دو طبقه است که در طبقه اول رستوران و در طبقه بالا کافی شاپ مجموعه قرار دارد. اسین رستوران با سبکتور کیش هتل شایان دی 96 منوی بوفه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با کیفیت مطلوب برای شما سرو می کند. نوای موسیقی زنده در طول شب لذت خوردن غذا در این رستوران را برای شما چندبرابر می کند. هم چنین می توانیدتور کیش هتل شایان اسفند 96 از سالاد بار متنوع این رستوران استفاده کنید.

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش


رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری یکی از معروفترین رستوران های جزیره کیش است که در کنار بازار تور کیش هتل شایان اسفند 96مروارید جزیره قرار گرفته است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را برای شما سرو می کند که محبوب ترینتور کیش هتل شایان نوروز 97 غذای آن در میان مسافران تور کیش جوجه اناری است. شما می توانید با گوش دادن با موسیقی زنده که شب ها تدارک دیده می شود از صرف غذا در این رستوران لذت ببرید. هم چنین این رستوران علاوه بر ناهار و شام تور کیش هتل شایان بهمن 96در وعده صبحانه نیز خدمات ارائه می دهد.

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش

 


رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت یکی از رستوران های سنتی کیش است که در خیابان رودکی تور کیش هتل شایان دی 96و در کنار هتل پارمیدای کیش قرار دارد. این رستوران یکی از معدود رستوران های دارای نشان حلال در کشور محسوب می شود. در رستورانتور کیش هتل شایان نوروز 97 بابا قدرت می توانید انواع غذاهای ایرانی را به همراهتور کیش هتل شایان اسفند 96 نوای بسیار زیبای موسیقی زنده صرف کنید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، جوجه کباب،تور کیش هتل شایان زمستان 96 خورش، دیزی و ماهی است. هم چنین منوی پیش غذا به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت تمایل انتخاب کنید. در کنار رستوران یک چایخانه سنتی و یک بازارچه نیز قرار دارد که می توانید در آن ها وقت گذرانی کرده و به خرید بپردازید.تور کیش هتل شایان بهمن 96 این رستوران می تواند گزینه مناسبی برای شما مسافران تور کیش در طول سفر باشد.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران دیدنیها کیش

این رستوران در جاده جهان جزیره کیش قرار داشته و یک رستوران ساحلی محسوب تور کیش هتل شایان اسفند 96می شود. رستوران دارای دو فضای روباز و سرپوشیده برای نشستن است که به دلخواه خود می توانید انتخاب کنید. فضای باز رستوران دارای فضای تور کیش هتل شایان نوروز 97شبز و هم چنین آلاچیق های زیبا است. منوی این رستوران شامل انواع کباب و غذاهای دریایی می باشد که با قیمت مناسب در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می گیرد. رستوران دیدنیها دارای 300 تور کیش هتل شایان بهار 97نفر ظرفیت است و هنگام شب برای شما موسیقی زنده تدارک دیدهتور کیش هتل شایان زمستان 96 شده است.

رستوران دیدنیها کیش

رستوران دیدنیها کیش


رستوران خانه برگر کیش

رستوران خانه برگر یکی از فست فودهای ایوان مروارید است. این فست فود تور کیش هتل شایان فروردین 97که البته به خاطر برگرهای متفاوت و خوش طعمش معروف است انواع دیگر فست فودها نظیر سوخاری و پیتزا را نیز برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. رستوران دارای دو فضای داخلی و بیرونی است و از ساعت تور کیش هتل شایان زمستان 96دوازده ظهر تا بامداد خدمت رسانی می کند. رستوران دارای 60 صندلی است و دارای قسمت بیرون بر نیزتور کیش هتل شایان بهار 97 می باشد.

رستوران خانه برگر کیش

رستوران خانه برگر کیش


رستوران موج دریا کیش

یکی از سفره خانه های سنتی جزیره کیش سفره خانه موج دریا است. اینتور کیش هتل شایان فروردین 97 رستوران که در کنار ساحل زیبای جزیره است دارای محیطی بسیار آرام و خانوادگی برای شما مسافران تور کیش می باشد. رستوران موج دریا در جاده جهان قرار داشته و به کلبه هور بسیار نزدیک می باشد. ظرفیت رستوران 50 نفر بوده و در دو تایم ناهار و شام سرویس ارائه می دهد. بنا بر درجه گرمی و سردی هوا می توانید مکان نشستن تور کیش هتل شایان بهار 97خود را از بین دو فضای سرپوشیده و روباز انتخاب کنید. منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی را شامل می شود و شما می توانید هنگام صرف غذا از صدای دلتور کیش هتل شایان زمستان 96 انگیز موسیقی زنده لذت ببرید.

رستوران موج دریا کیش

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل جام جم کیش

هتل جام جام سال ها است که برا مسافران تور کیش نامی آشنا به حساب می آید. تور کیش هتل شایان فروردین 97این هتل که در ابتدای بلوار موج جزیره کیش قرار دارد دارای موقعیت مکانی بسیار ویژه و خوبی است که امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحات جزیره تور کیش هتل شایان زمستان 96کیش را برای شما فراهم می سازد. درجه هتل سه ستاره تاپ بوده و برای اقامت شما عزیزان انواع اتاق با تعداد تخت های متفاوت و هم چنین سوئیت مخصوص خانواده ها در نظر گرفته شده است. تور کیش هتل شایان نوروز 97فاصله هتل جام جم تا فرودگاه 10 دقیقه است و ترانسفر فرودگاهی رایگان بر عهده هتل می باشد. برای صرف صبحانه، ناهار و شام می توانید از رستوران هتل که غذاهای ایرانی را تور کیش هتل شایان بهمن 96طبخ می نماید استفاده کنید. دیگر امکانات این هتل شامل تاکسی سرویس، کافی شاپ، اینترنت، لاندری، خدمات تور و پذیرش 24تور کیش هتل شایان دی 96 ساعته می باشد.

هتل جام جم کیش 

 


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است که در میدان امیر کبیر و تور کیش هتل شایان بهار 97بلوار دریای جزیره قرار گرفته است. این هتل در سال 1395 بازسازی شده و دارای 37 واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل پارس نیک تور کیش هتل شایان بهمن 96بسیار تمیز بوده و توسط پرسنل خدماتی هتل هرروز چک می شوند. رستوران هتل پارس نیک با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول قرار داشته و انواع تور کیش هتل شایان نوروز 97غذاهای ایرانی و دریایی را برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می کند. هتل پارس نیک به اغلب مراکز خرید نزدیک است اما برای دیدن جاذبه های گردشگری جزیره می توانید از خدماتتور کیش هتل شایان زمستان 96 گشت شهری هتل استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل پارس نیک می توان به تاکسی سرویس، کافی شاپ، ترانسفر تور کیش هتل شایان فروردین 97فرودگاهی، فضای سبز، کرایه اتومبیل و صندوق امانات تور کیش هتل شایان دی 96اشاره کرد.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل هلیا کیش

هتل هلیا یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در میدان ساحل جزیره قرار گرفتهتور کیش هتل شایان اسفند 96 است. هتل در سال 1385 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل دارای یک ساختمان دو طبقه با 61 اتاق از انواع دوتور کیش هتل شایان دی 96 تا چهارتخته است که به شما مسافرانتور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای تور کیش هتل شایان بهمن 96ایرانی و دریایی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته و به صورت 24 ساعته خدماتتور کیش هتل شایان زمستان 96 ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل هلیا می توان به چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر تور کیش هتل شایان بهار 97فرودگاهی، کرایه اتومبیل و خدمات برایتور کیش هتل شایان نوروز 97 معلولین اشاره کرد. 

هتل هلیا کیش

 


هتل شایلی کیش

هتل شایلی یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است ک در بلوار دریا جزیرهتور کیش هتل شایان زمستان 96 قرار گرفته است. این هتل که سابقا با نام عالی قاپو شناخته می شد در سال 1385 ساخته شده و در سال 1394 بازسازی شده است. ساختمان هتل د وطبقه بوده و دارای 40 اتاق دو تخته ، سه تخته و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی تور کیش امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. فاصله هتل شایلی تا تور کیش هتل شایان دی 96فرودگاه بین المللی کیش 7 کیلومتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان برای شما در نظر گرفته شده است. رستوران و کافی شاپ هتل آماده سرو انواع نوشیدنی و غذاها با بهترین کیفیت هستند. از دیگر امکانات تور کیش هتل شایان اسفند 96هتل شایلی می توان به تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، صندوق امانات و پذیرش 24 تور کیش هتل شایان نوروز 97ساعته می باشد.

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

 


هتل گراند کیش

هتل گراند کیش یکی دیگر از هتل های چهار ستاره تور کیش هتل شایان زمستان 96جزیره کیش می باشد.این هتل در موقعیت بسیار عالی و با امکانت ویژه ایی در اختیار گردشگران تور کیش قرار  گرفته است.فاصله هتل تا دریا 7 دقیقه و تا بازار ونوس و زیتون فاصله اندکی می باشد.امکانات هتل:خدمات تهیه بلیط, تور کیش هتل شایان اسفند 96گشت نیم روزی, ترانسفر رفت, کرایه اتومبیل (بدون راننده), آژانس مسافرتی, پارکینگ سرپوشیده و ...

با تور کیش همراه شوید و لحظات رویایی را در این هتل سپری کنید. 

هتل گراند کیش



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل مارینا کیش

هتل مارینا یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که در بلوار مرجان واقع شده است.تور کیش هتل شایان اسفند 96معماری و طراحی منحصر به فرد این هتل و  فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز هتل مکانی امن و دلنشین را برای شما گردشگران تور کیش هتل شایان فروردین 97 به ارمغان آورده است.همچنین این مجموعه به صورت هافبرد در اختیار گردشگران تور کیش قرار گرفته است.هتل مارینا دارای 109 اتاق بسیار دنج و روبه سواحل خلیج غارس و با امکانات خدماتی و رفاهی می باشد.رستوران باغ که دارای غذاهای (ایرانی- فرنگی- دریایی)و رستوران لوتوس (ایرانی- فرنگی- دریایی) آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش هتل شایان نوروز 97 می باشد.با تور کیش همراه شوید و تور کیش هتل شایان بهار 97در این هتل لحظات آرام و به یادماندنی را کنار عزیزانتان خاطره سازی کنید.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش

 


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش می باشد که به دلیل نزدیکی به مراکز خریدتور کیش هتل شایان بهار 97 و جاذبه های گردشگری آن را از سایر هتل ها متمایز کرده است. رستوران پارمیدا و پامچال باظرفیت 220 نفر آماده پذیرایی انواعتور کیش هتل شایان دی 96 غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی می باشد.

لازم به ذکر است که  سفره‌خانه سنتی، رستوران سنتی پوریا، خانه‌ی اسپاگتیتور کیش هتل شایان فروردین 97 و رستوران مخصوص هتل در کنار کافی‌شاپ و باغچه‌ی سنتی، با خوراکی‌های لذیذ در این هتل وجود دارد که شما گردشگران تور کیش می توانید بهترین لحظات را در این هتل کنار عزیزانتان سپری کنید.سایر امکانات هتل پارمیس : استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ و سالن بازی‌هایتور کیش هتل شایان نوروز 97 کامپیوتر

با تور کیش هتل شایان اسفند 96 بهترین لحظات و رویایی ترین سفر را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل پارمیس کیش


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره و نوساز جزیره کیش است که در میدان تور کیش هتل شایان دی 96پردیس قرار گرفته است. ساختمان هتل 4 طبقه و 64 اتاق است که شامل اتاق های دو، سه و چهار تخته است و برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع، حمام و لوازم بهداشتی هستند. تور کیش هتل شایان بهار 97رستوران هتل آرامیس در لابی قرار داشته و با ظرفیت 200 نفر انواع غذاهای ایرانی را سرو تور کیش هتل شایان اسفند 96می کند. دیگر امکانات هتل آرامیس می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی، اجاره ماشین، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، اینترنت و اتاق چمدان تور کیش هتل شایان فروردین 97اشاره کرد.

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های سه ستاره جزیره است که در خیابان رودکی قرار گرفتهتور کیش هتل شایان بهمن 96 است. این هتل با ساختمانی سفید رنگ و در چهار طبقه در سال 1388 افتتاح شده است. هتل سارا دارای 72 اتاق دو تخته و سه تخته است که برای شما مسافران تور کیشدارای امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، تور کیش هتل شایان زمستان 96تلفن، چای ساز، حمام و لوازم بهداشتی هستند. رستوران ساینا با ظرفیت 120 نفر در طبقه اول هتل تور کیش هتل شایان دی 96قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی را برای شما عزیزان سرو می کنند. در محوطه اطراف هتل یک چایخانه سنتی قرار دارد که می توانید در آن عصرانهتور کیش هتل شایان نوروز 97 میل نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترذانسفر فرودگاهی، خدماتتور کیش هتل شایان اسفند 96 نگهداری از کودک و ... اشاره کرد.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 


هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره جزیره است که در محله میرمهنا تور کیش هتل شایان بهمن 96قرار گرفته است. هتل در سال 1386 افتتاح شده و دارای 46 واحد اقامتی از انواع اتاق های دو تا پنج تخته می باشد.؛ این اتاق ها امکانات یخچال، تلویزیون، صبحانه، تهویه مطبوع، اینترنت و روم سرویس را به شما مهمانان گرامی تور کیش ارائه می دهد. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذهای ایرانی را در منوی خود تور کیش هتل شایان نوروز 97دارد. با توجه به دور بودن هتل از مراکز خرید و تفریحی می توانید از خدمات گشت شهری هتل استفاده نمایید. در اطراف هتل محوطه فضای سبز بسیار زیبایی وجود دارد که یک چایخانه سنتی در آن وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به تور کیش هتل شایان اسفند 96سالن اجتماعات، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایان زمستان 96لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد. 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش و یکی از تور کیش هتل شایان زمستان 96هتل های مجموعه هتل های معروف سورینت است که در میدان امیرکبیر جزیره و در مقابل شهربازی کیش قرار گرفته است. ساختمان زیبای این هتل که با سبک معماری اروپایی ساخته شده است تور کیش هتل شایان اسفند 96در سال 1383 افتتاح و در سال 1393 به صورت کامل بازسازی شد. این هتل دارای 56 اتاق است و یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که اتاق های آن به صورت تمام هوشمند هستند. در این اتاق ها امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، مبلمان، چای ساز و میزکار وجود دارند. رستوران هتل که در طبقه همکف قرار گرفته است صبحانه را تور کیش هتل شایان بهمن 96به صورت بوفه سرو می کند و برای ناهار و شام منوی کاملی از غذاهای ایرانی و فرنگی در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهد. از دیگر امکانات هتل مریم می توان به آرایشگاه، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری و کافی شاپ اشاره کرد.

 

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش


هتل صدف کیش

هتل صدف کیش یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش می باشدکه در میدان امیرکبیر جزیره قرار گرفته است. این هتل دارای 55 اتاق و سوئیت می باشد که تمامی امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، تلفن، چای ساز، اینترنت و تهویه مطبوع را دارا می باشند.تور کیش هتل شایان زمستان 96 این هتل به مراکز خرید زیتون، سارینا 2، دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل و جزیره زیبای کیش بسیار نزدیک می باشد. این هتل دارای چهار رستوران کوه نور، دلفين، رستوران چينى دورينتور کیش هتل شایان اسفند 96 و رستوران سنتی مادربزرگ می باشد.هم چنین سه کافى شاپ نیز در هتل وجود دارند.

امکانات هتل صدف کیش : فضای سبز، ماهواره، کرایه اتومبیل تور کیش هتل شایان بهمن 96(بدون راننده)، خدمات تور، ترانسفر رفت، خدمات برای معلولین، پذيرش 24 ساعته و ... می باشد.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

 


هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که از تور کیش هتل شایان نوروز 97سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان هتل در سال 1385 بازسازی شده و در سال 1395 چندین واحد اقامتی ویلایی به این هتل اضافه گشته است. در اتااق های هتل فلامینگو امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان برای شما مسافران تور کیش وجود دارد. مساحت هتل حدود 27000 متر مربع می باشد که بیشتر آن را قسمت فضای سبز زیبای تور کیش هتل شایان بهار 97هتل تشکیل می دهد. در محوطه یک دریاچه مصنوعی، مسیر دوچرخه سواری، چایخانه سنتی و آلاچیق نیز وجود دارد. رستوران هتل فلامینگو با ظرفیت 180 نفر در طبقه همکف ساختمان اصلی قرار گرفته است که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می نماید. از دیگر امکانات هتل فلامینگو می توان به سالن کنفرانس،سالنتور کیش هتل شایان بهمن 96 اجتماعات، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی و کافی شاپ اشاره کرد.

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل آریان کیش

هتل آریان کیش یکی از هتل های میدان امیرکبیر کیش است که دارای درجه 4 ستاره تور کیش هتل شایان بهار 97می باشد. قرار داشتن در نزدیکی مراکز خرید و مکان های تفریحی مانند پیست کارتینگ یکی از نکاتی است که توجه گردشگران تور کیش را برای انتخاب این هتل جلب می کند. هتل آریان در سال 1378 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شد. در این هتل 67 واحد اقامتی وجود دارند که از انواع اتاق های د وتا چهار تخته می باشند و امکانات یخچال، تلویزیون، تور کیش هتل شایان دی 96اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه و تلفن را ارائه می کنند. برای صرف وعده های مختلف غذایی می توانید به رستوران هتل آریان مراجعه نمایید و در چایخانه سنتی هتل می توانید به صرف چای و عصرانه بپردازید. تور کیش هتل شایان فروردین 97سالن بیلیارد یکی از امکاناتی است که هتل آریان برای تفریح شما عزیزان فراهم کرده است.تور کیش هتل شایان نوروز 97 از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات برای معلولین، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اجاره ماشین، خدمات تور و ... اشاره کرد.

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل های 4 ستاره و نوساز جزیره کیش است که در میدانتور کیش هتل شایان نوروز 97 رودکی و در مقابل پارک شهر کیش قرار گرفته است. این هتل با دارا بودن 81 واحد اقامتی شامل انواع اتاق و سوئیت با طراحی داخلی زیبا و دارا بودن انواع امکانات رفاهی تور کیش هتل شایان دی 96مانند مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت و صبحانه آماده پذیرایی از شما مسافران گرامی تور کیش می باشد. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی است که صبحانه بوفه در آن سرو می شود. رستوران دوم با نام وی آی پی با منوی بسیار خاص و با رزرو قبلی از شما پذیرایی می کند. رستوران سوم هتل پارمیدا که آلاچیق نام دارد یک رستوران سنتی روباز است کهتور کیش هتل شایان فروردین 97 در محوطه فضای سبز هتل قرار گرفته است و فضای بسیار دل نشینی دارد. دیگر امکانات هتل پارمیدا شامل کافی شاپ، جکوزی، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی، زمین تنیس و کرایه اتومبیل می باشد. 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره و دریایی ترنج کیش یکی از بهترین هتل های جزیره محسوب می شود تور کیش هتل شایان اسفند 96که در ساحل شمالی جزیره قرار گرفته است. این هتل که در سال 1395 افتتاح شده است با استاندارد های جهانی طراحی شده و دوستدار محیط زیست و هماهنگ با اکوسیستم است. هتل دارای 100 واحد دریایی است و هم چنین یک فاز ساختمانی دارد که تا کنون افتتاح نشده است. سوئیت های دریایی هتل ترنج کاملا بر روی آب قرار گرفته اند و از کف آن ها دریا نمایان است. هتل ترنج دارای چندین رستوران شامل رستوران ساحلی، رستوران کافه گلف و یک رستوران دریایی است. از امکانات منحصر به فرد این هتل لوکس برای شما مسافرانتور کیش می توان به سالن اسپا، سالن ماساژ با کف شیشه ای، زمین گلف، سالن ورزشی کف شیشه ای، سلالن یوگا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، ایر هاکی، آتلیه، مزون تور کیش هتل شایان زمستان 96لباس، آب نمای موزیکال، قایق ها چوبی و ... اشاره کرد. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 


هتل شایگان کیش

هتل شایگان یکی از هتل های 5 ستاره و خوب جزیره کیش می باشد. این هتل تور کیش هتل شایان بهار 97در سال 1381 در بلوار رودکی جزیره کیش شروع به کار کرده است؛ هتل شایگان در سال 2011 میلادی موفق به دریافت لوح زرین بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری از جشنواره اسپانیا شده است. مساحت هتل 15000 متر مربع است و ساختمان آن یک ساختمان زیبای شش طبقه می باشد. هتل دارای 130 اتاق است که از انواع دو تخته، سه تخته و تور کیش هتل شایان اسفند 96سوئیت هستند که دارای امکانات بالکن، صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت و چای ساز می باشند. رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. هم چنین پس از بازسازی هتل در سال 1392 مجموعه فودکلاب هتل شروع به کار نمود. هتل شایگان دارای امکانات تفریحیتور کیش هتل شایان زمستان 96 نیز می باشد. از جمله این امکانات می توان به مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و ماساژ اشاره کرد. 
هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی از با سابقه ترین هتل های جزیره کیش می باشد. این هتل که جزو هتل های زنجیره ای پارس می باشد در سال 1351 افتتاح گشته است. هتل شایان در سال 1393 بازسازی شده است تا به صورت هر چه بهتر به شما مسافران گرامی تور کیش هتل شایان بهمن 96تور کیش خدمات ارائه کند. هتل در میدان ساحل جزیره و در فاصله نسبتا کمی تا ساحل قرار گرفته است؛ به همین دلیل اتاق های هتل شایان دارای منظره ی خلیج تور کیش هتل شایان نوروز 97همیشگی فارس هستند. در اطراف هتل مراکز خرید ونوس، زیتون و مرکز تجاری کیش قرار دارند که حتی می توانید به صورت پیاده به این مراکز خرید بروید. هتل شایان دارای 193 واحد اقامتی است که از انواع اتاق های دو تخته، سه تور کیش هتل شایان بهار 97تخته، دوبلکس، سوئیت و سوئیت رویال می باشند. امکانات ارائه شده در این اتاق ها شامل مینی بار، چای ساز، تلویزیون، یخچال، اینترنت و حمام است. هتل شایان دارای دو رستوران است. رستوران اصلی هتل با نام شمبلیر دارای بوفه صبحانه و منوی انواع غذهای ایرانی و فرنگی برای ناهار و شام می باشد. رستوران دیگر با نام باغ بهشت یک رستوران سنتی است که در محوطه روباز قرار داشته و انواع غذاهای سنتی ایرانی را در محیطی بسیار زیبا و دل چسب برای شما سرو می کند. می توانید برای سمینار ها و جلسات خود از سالن تور کیش هتل شایان اسفند 96کنفرانس و سالن اجتماعات هتل شایان استفاده کنید. سالن بیلیارد هتل مکان مناسبی برای تفریح و بازی شما مسافران تور کیش است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، آرایشگاه، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس اشاره کرد.


هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های 5 ستاره و تاپ جزیره کیش است که در کنار ساحل زیبایتور کیش هتل شایان فروردین 97 خلیج فارس قرار گرفته است. این هتل در زمینی با مساحت بیش از 120000 متر مربع در سال 1380 افتتاح و به تازگی و درتور کیش هتل شایان نوروز 97 سال 1396 بازسازی شده است. هتل داریوش دارای 190 اتاق و سوئیت می باشد که برخی از آن ها دارای ویوی رو به دریا و برخی دیگر دارای ویو از باغ زیبای هتل هستند. هتل دارای دو رستوران با نام های آپادانا و پتور کیش هتل شایان بهمن 96اسارگاد است که هر کدام دارای منوی مخصوص به خود هستند و شما مسافران تور کیش می توانید برای صرف غذا از آن ها استفاده نمایید. هم چنین کافی شاپ هتل تا ساعت یک بامداد به ارائه تور کیش هتل شایان بهار 97خدمات می پردازد. هتل داریوش دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند زمین تنیس،‌ استخر، سالن بیلیارد، پینت بال، قایق سواری، ماساژ، دوچرخه و غواصی نیز هست. از دیگر امکانات هتل داریوش بری شما مسافران تور کیش می توان به ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، سالن تشریفات، سالن کنفرانس، تور کیش هتل شایان دی 96ساحل اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل ایران کیش

هتل ایران یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1392 درتور کیش هتل شایان نوروز 97 میدان امیرکبیر جزیره کیش با موقعیت عالی و استثنایی افتتاح شد. ساختمان زیبای هتل شامل دو برج است که در طبقات اول و آخر به یکدیگر متصل هستند و این دو نقطه اتصال بدل بهتور کیش هتل شایان فروردین 97 رستوران و کافی شاپ هتل ایران شده اند. در هتل ایران 121 اتاق و سوئیت و حدود 350 تخت خواب وجود دارند که برخی از واحدهای اقامتی نمای دریا و برخی دیگر نمای زیبایی از پارک شهر جزیره به شما ارائه می دهند. در این اتاق ها که دکوراسیون بسیار شیکی دارند امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، اینترنت، مبلمان، چای ساز، میزکار، حمام با تور کیش هتل شایان دی 96لوازم بهداشتی و بالکن یافت می شوند. در هتل ایران یک استخر سرپوشیده به همراه سونا خشک، سونا بخار و جکوزی قرار دارند که شما مسافران تور کیش به صورت رایگان می توانید از آن ها استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، مسیر پیاده روی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، فروشگاه و گشت نیم روزی اشاره کرد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران یکی از مهم ترین موزه های شهر ایروان است. اینتور ارمنستان بهمن 96 موزه گنجینه ای بسیار ارزشمند از کتب قدیمی ، اسناد و کتیبه های ارزشمند می باشد. ماتناداران در لغت به معنای مکانی برای نگاهداری اسناد و کتاب های ارزشمند است. موزه تور ارمنستان تعطیلات فروردین 97در سال 1957 میلادی توسط مارک گریکوریان طراحی شده است و از آن زمان تا به حال تعداد اسناد موزه از 11000 نسخه به 17000 نسخه افزایش پیدا کرده است. موزه در خیابان تور ارمنستان دی 96مسروپ ماشتوس قرار گرفته و در پله های جلوی ورودی مجسمه ای از ماشتوس گذاشته شده است. ماشتوس مخترع الفبای ارمنی در قرن چهارم است. بیشتر آثار قرار گرفته در این موزه تور ارمنستان فروردین 97مربوط به قرون وسطی است و به کشور هایی نظیر ایران، روم باستان و امپراطوری خاور دور مربوط می شود.تور ارمنستان نوروز 97 به شما مسافران تور ارمنستان پیشنهاد می کنیم از این موزه دیدن فرمایید.

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان


باغ وحش ایروان ارمنستان

باغ وحش شهر ایروان یا باغ جانور شناسی ایروان یکی از جاذبه هایتور ارمنستان فروردین 97 گردشگری این شهر است که در مسیر دنیای آبی ایروان قرار دارد. این باغ وحش در سال 1941 افتتاح شده و پس از به استقلال رسیدن ارمنستان بازسازی شده است.تور ارمنستان اسفند 96 این باغ وحش در زمینی به مساحت 35 هکتار قرار گرفته است. در باغ وحش 2749 حیوان از قبیل مارها، فیل، شیر، ببر و ... قرار دارند که شما مسافران تور ارمنستان می توانید از آن ها دیدن کنید. این باغ وحش دارای یک مدرسه نیز می باشد که دانش آموزان در آن درس محطی زیست می خوانند.تور ارمنستان نوروز 97

باغ وحش ایروان ارمنستان

باغ وحش ایروان ارمنستان

 


هامالیر ایروان ارمنستان

هامالیر جزء منحصر بفرد ترین آثار باستانی ارمنستان است که بدستور دبیر وقت تور ارمنستان فروردین 97حزب کمونیست ساخته شده است و طراح این اثر عقابی را در نظر گرفته که میخواهد از زمین برخیزد و در حال باز کردن بالهایش می باشد. در این تور ارمنستان بهار 97مجموعه نمایشگاههای بین المللی، مسابقات ورزشی و کنسرت های مختلف برگزار می شود و از مهمترین امکانات این بنا پیت پاتیناژ (رقص روی یخ ) است که تور ارمنستان اسفند 96در طول سال قابل استفاده برای عموم و مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هامالیر ایروان ارمنستان

 


خیابان مارشال باغرامیان ایروان ارمنستان

خیابان مارشال باغرامیان ارمنستان از خیابان های مهم ایروانتور ارمنستان بهمن 96 است که 2/2 کیلومتر طول دارد و از سمت شرق به اپرا و ازسمت غرب به میدان بارگاموتیون وصل می شود. مارشال باغرامیان نام یکی از فرماندهانتور ارمنستان نوروز 97 شجاع جنگ جهانی دوم برای ارمنستان است که برای ادای احترام تور ارمنستان اسفند 96نام او بر این خیابان نهاده شده است. در این خیابان دانشگاه ها، ساختمان ها اداری و دولتی زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان بهتور ارمنستان دی 96 ساختمان مجلس، کاخ ریاست جمهوری و سفارت آمریکا اشاره کرد. در این خیابان درختان بلوط زیادی وجود دارد که پیاده روی را در آن برای مسافران تور ارمنستان لذتبخش کرده است. هم چنین پارک عشاق که یکی ازتور ارمنستان بهار 97زیباترین پارک های شهر ایروان است در این خیابان قرار گرفته است.

خیابان مارشال باغرامیان ایروان ارمنستان

 


خیابان برشیان ارمنستان

در گشت و گذار در خیابان های ارمنستان سری هم به خیابان برشیان می زنیم. این خیابان مخصوص شکموها و کسانی است که به خوردن غذا مخصوصا کباب علاقه دارند. در سرتاسر این خیابان رستوران های مخصوص سرو کباب و غذاهای ارمنی وجود دارند که شما مسافران تور ارمنستان می توانید در آن ها غذا میل کنید. کباب هایی که در رستوران های این خیابان سرو می شوند دو نوع است که نوع اول کباب لقمه است که از گوشت گوساله ، تور ارمنستان دی 96مرغ و یا خوک تهیه می شوند که برای خوردن کباب گوساله باید داواری خرواتس و برای خوردن کباب مرغ باید هاوی خرواتس سفارش دهید؛ نوع دوم کباب کوبیده است که بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و حداقل یک بار امتحان کردن آن را به شما پیشنهاد می کنیم. 

خیابان برشیان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های ارمنستان,هامالیر ایروان ارمنستان,خیابان مارشال باغرامیان ایروان ارمنستان,خیابان برشیان ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

رستوران چایناتاون ارمنستان

رستوران چایناتاون یکی از رستوران های چینی شهر ایروان می باشد. اینتور ارمنستان تعطیلات فروردین 97 رستوران که در میان رستوران های چینی این شهر از محبوبیت بالایی برخوردار است انواع غذاهای چینی را برای شما مسافران تور ارمنستان سرو می کند. دکوراسیون رستوران بسیار زیبا و منطبق بر اصول فنگ شویی و با استفاده از تزیینات سنتی چینی می باشد که محیط بسیار دوست داشتنی و دل چسبی را به وجود آورده است. سرآشپزهای این رستوران آشنا به انواع غذاهایتور ارمنستان دی 96 چینی بوده و در جلب رضایت شما نهایت تلاش خود را می کنند.

رستوران چایناتاون ارمنستان

رستوران چایناتاون ارمنستان


رستوران آی لئونی ارمنستان

رستوران آی لئونی یکی از رستوران های خوب خیابان تومانیان است. این رستوران تور ارمنستان بهمن 96که نزدیک به دو دهه از افتتاح آن می گذرد یک رستوران ایتالیایی محسوب می شود. در منوی این رستوران انواع غذاهای محبوب ایتالیایی مانند پاستا، پیتزا و ریزوتو وجود دارد. هم چنین رستوران دارای منوی کافی شاپ نیز می باشد که قهوه ، بستنی و دسرهای ایتالیایی را شامل می شود. دکوراسیون رستوران بسیار ساده و زیبا است و به رنگ سفید همراه با میز تور ارمنستان دی 96و صندلی های چوبی می باشد. ساعت کاری رستوران از ساعت ده صبح تا نیمه شب بوده و شما مسافران تور ارمنستان می توانید صبحانه، ناهار و شام خود را در آی لئونی صرف تور ارمنستان فروردین 97کنید.

رستوران آی لئونی ارمنستان

 

 


رستوران پیتزا دی روما ارمنستان

پیتزا دی روما یکی از رستوران های ایتالیایی شهر ایروان ارمنستان است که دارای 4 شعبه در تور ارمنستان بهار 97سرتاسر ایروان است. این شعبه ها در خیابان های ماشتوتس، خورناتسی، ابویان و خیابان معروف تومانیان قرار دارند. در منویتور ارمنستان نوروز 97 این رستوران انواع پیتزاهای ایتالیایی خوش طعم به چشم می خورد اما به آن محدود نمی شود زیرا می توانید انواع پاستا و دسرها و سوپ های خوش طعم را نیز در این منو بیابید. دکوراسیون داخلی اینتور ارمنستان فروردین 97 رستوران ها به صورت سنتی بوده و بعضی شب ها در آن ها موسیقی زنده اجرا می شود. اگر علاقه مند به پیتزا و غذاهای ایتالیایی هستید این مجموعه رستوران ها می تواند گزینه مناسبی تور ارمنستان دی 96برای شما باشد.

رستوران پیتزا دی روما ارمنستان

رستوران پیتزا دی روما ارمنستان


رستوران شاورما تومانیان ارمنستان

اگر علاقه مند به غذاهای فست فود و تجربه های طعم جدید آن هستید پیشنهاد ما به شما رستوران تور ارمنستان بهار 97شاورما تومانیان است. این رستوران در خیابان تومانیان ایروان قرار دارد یکی از شلوغ ترین رستوران های این خیابان به شمار می رود. در این تور ارمنستان بهمن 96رستوران می توانید تجربه ای از طعم ساندویچ مرغ به همراه شاورما یا همان نان لواش که نان سنتی ارمنی ها است داشته باشید. البته کباب های این رستورانتور ارمنستان نوروز 97 نیز معروف است و نکته قابل توجه این است که محتویات داخل ساندویچ ها به  دلخواه شما مسافران تور ارمنستان قابل تغییر است. این رستوران در همه ی روزهای هفته و از ساعت 10 تا 3 به فعالیتتور ارمنستان اسفند 96 می پردازد.

رستوران شاورما تومانیان ارمنستان

رستوران شاورما تومانیان ارمنستان


رستوران آرموتز ارمنستان

رستوران آرموتز کی از بهترین و معروفترین رستوران هایی است کهتور ارمنستان بهمن 96در خیابان آنتارایین واقع می باشد و در این رستوران انواع غذاهای خانگی ارمنی را به مسافران ارمنستان ارائه می دهد.محیط و فضای دلنشین کوه آرارات به همراه موسیقی زنده فضای این رستوران را بسیار دلنشین کرده است.غذای معروف سر آشپز یک غذای ارمنی (خوروواتز) می باشد.با تور ارمنستان همراه شوید در این رستوران بسیار دنج و لوکس لحظات خاطره انگیزی را کنار تور ارمنستان اسفند 96عزیزنتان تجربه کنید.

رستوران آرموتز ارمنستان

رستوران آرموتز ارمنستان

 


رستوران آراگاست ارمنستان

رستوران آراگاست یکی از بهترین و معروفترین رستوران های ارمنستان می باشد.این رستوران که از اسمش هم پیداست یک کشتی بسیار زیبا  و پر از غذاهای لذیذ می باشد.این رستوران دارای سه طبقه با نماهای بسیار متفاوت تور ارمنستان نوروز 97می باشد و همچنین در هرکدام از طبقه ها غذاهای متفاوت ایی نظیر غذاهای ارمنی و پیتزا و پاستا را می توانید همراه با موسیقی زنده  و شاد نوش جان کنید و کنار عزیزنتان لذت ببرید.

آدرس:ایروان،خیابان ایساهاکیان تور ارمنستان اسفند 96شماره 41

رستوران آراگاست ارمنستان

رستوران آراگاست ارمنستان



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

از هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس که در مرکز شهر ایروان واقع است هتل رادیسون بلوتور ارمنستان نوروز 97 ایروان می باشد.طراحی و دیزاین هتل و اتاق بسیار مدرن و عالی و با منظره فوق العاده از پارک و کوه آرارات می باشد.مهمانان عزیز تور ارمنستان می توانند انواع غذاهای بین المللی و تور ارمنستان تعطیلات فروردین 97اروپایی را  در بام این هتل میل نمایند و از فضای رستوران کنار عزیزانتان لذت ببرید.

امکانات هتل: اینترنت رایگان ،ترانسفر فرودگاهی، سالن ماساژ، پارکینگ رایگان،تور ارمنستان بهمن 96 اتاق ویژه افراد غیر سیگاری، سالن بدنسازی را به مسافران تور ارمنستان خود ارائه می دهد.

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان


هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل 5 ستاره رویال تولیپ گرند در شهر ایروان ارمنستان و در 10 کیلومتری فرودگاه زوارتنوس قرار دارد. هتل درتور ارمنستان نوروز 97 نزدیکی میدان جمهوری ایروان و هم چنین گالری هنر و سالن اپرا قرار دارد. هتل دارای 104 اتاق است که برای مسافران تور ارمنستان دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان، چای ساز، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و ایتالیایی خوش طعم را به مهمانان ارائه می دهد و کافی شاپتور ارمنستان اسفند 96 24 نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کند. هتل دارای یک باغ زیبا برای گردش و استراحت مهمانان تور ارمنستان است. امکانات تفریحی هتل شامل استخر روباز، آبگرم، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، ماساژ، سولاریوم، تور ارمنستان فروردین 97جکوزی، سونا و موسیقی زنده است. دیگر امکانات هتل شامل سالن زیبایی، مرکز تجاری، خدمات لاندری و خشکشویی، تور ارمنستان بهمن 96پذیرش شبانه روزی و صرافی است.

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان


هتل قفقاز ارمنستان

هتل قفقاز ارمنستان یکی از هتل های 5 ستاره و زیبای شهر ایروان است.تور ارمنستان اسفند 96 موسسان هتل، آن را برای شناساندن فرهنگ و هنر و آداب رسوم مردم ارمنستان ساخته اند. این هتل با نماد های مردم ارمنستان از جمله کوه های آرارات و آراگاتس احاتور ارمنستان زمستان 96طه شده است. هتل دارای 46 اتاق شامل اتاق های استاندارد، لوکس، دلوکس وسوئیت های خانوادگی، رویال و پرزیدنتال است که برای مهمانان تور ارمنستان امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام با سشوار و منظره ی کوه های آرارات هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 17 کیلومتر است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور ارمنستان می توان به استخر روباز و سرپوشیده، تور ارمنستان فروردین 97نمایش شبانه، زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات تور ارمنستان بهمن 96خانه داری، روم سرویس، واکس، لاندری، خدمه مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و اسپانیایی و... تور ارمنستان نوروز 97اشاره کرد.


هتل لاتار ایروان ارمنستان

 هتل 5 ستاره لاتار در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروانتور ارمنستان اسفند 96 قرار گرفته است. این هتل دارای 19 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می شود و انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران پخت می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر استتور ارمنستان زمستان 96 و مهمانان به صورت رایگان به این فرودگاه ترانسفر می شوند. مسافران تور ارمنستانمیتوانند در این هتل اقامت خوشی داشتهتور ارمنستان نوروز 97 باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، تور ارمنستان بهار 97ترانسفر رایگان فرودگاهی، تراس، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق تور ارمنستان دی 96وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، واکس، لاندری، غذاهای رژیمی، بار، رستوران

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

اتاق هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

تالار هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان


هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان پنج ستاره

هتل گلدن تیولیپ یکی از هتل های 5 ستاره شهر ایروان است که در خیابان آبوویان و در نزدیکی تور ارمنستان اسفند 96میدان جمهوری قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های مهم شهر ایروان به شمار می رود که افراد مهمی نظیر رئیس جمهور چند کشور تور ارمنستان دی 96در آن اقامت داشته اند. هتل دارای 104 اتاق بسیار شیک و تمیز است که امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با سشوار و صندوق امانات را به شما مهمانان تور ارمنستان ارائه می دهند. در رستوران هتل که نمای پانارومایی از شهر ایروان دارد غذاهای ارمنی و ایتالیایی توسط بهترین سرآشپزها سرو می شوند. در مرکز اسپا و سلامتی هتل گلدن تیولیپ می توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، تور ارمنستان بهار 97سولاریوم و باشگاه بدنسازی استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تجارت، کافی شاپ، تور ارمنستان زمستان 96پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، فروشگاه و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل متروپل ایروان ارمنستان چهار ستاره

هتل متروپل یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که در خیابان ماشتوس این تور ارمنستان بهمن 96شهر قرار گرفته است. فاصله این هتل از میدان جمهوری تنها یک کیلومتر است و تا فرودگاه زوارتونس تنها 9 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 109 اتاق از نوع اتاق استاندارد و سوئیت می باشد که برای شما مسافران تور ارمنستان دارای امکانات تلویزیون، اینترنت، حمام، مینی بار، تهویه مطبوع و چای ساز هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی را با دو نوع تور ارمنستان تعطیلات فروردین 97منوی بوفه و آلاکارته سرو می کند؛ هم چنین کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. در مرکز اسپا مجهز هتل می تور ارمنستان زمستان 96توانید استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا و جکوزی را پیدا کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به تنیس روی میز، خدمات بلیط، خدمات تور، مرکز تجارت، فروشگاه سوغاتی و شاتل فرودگاهی اشاره تور ارمنستان اسفند 96کرد.

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان

 


هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان چهار ستاره

هتل آنی پلازا یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که در خیابانتور ارمنستان اسفند 96 سایات نوا این شهر قرار گرفته است. این هتل فاصله بسیار کمی تا میدان جمهوری داشته و در 13 کیلومتری فوردگاه زوارتونس قرار گرفته است. هتل آنی پلازا دارای 262 اتاق شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیت است که امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت، حمام، تلفن، تهویه مطبوع و مینی بار را دارا هستند. صبحانه در رستوران آنی به سبک بوفه سرو می تور ارمنستان بهمن 96شود و برای ناهار و شام می توانید از روی منو غذاهای ارمنی یا بین المللی صرف کنید. کافی شاپ هتل آنی پلازا با قرار گرفتن در محوطه روباز مکان بسیار مناسبی برای صرف نوشیدنی های گرم است. تور ارمنستان فروردین 97در مرکز اسپا هتل آنی پلازا استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا و باشگاه بدنسازی قرار دارند که می توانید تور ارمنستان دی 96با پرداخت هزینه اضافی از آن ها استفاده کنید. یکی از مزیت های بسیار مهم این هتل برای شما مسافران تور ارمنستان مسلط بودن کارکنان این هتل به زبان فارسی است. از دیگر امکانات هتل انی پلازا می توان به اسنک بار، آرایشگاه، فروشگاه، سولاریوم، مرکز تجارت و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان


هتل آویا ترانس ارمنستان  چهار ستاره

هتل آویا ترانس یکی از هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در خیابان آبویان تور ارمنستان زمستان 96شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری قرار گرفته است. این هتل دارای 55 اتاق بسیار تمیز و زیبا است که برای شما مسافران تور ارمنستان دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، تور ارمنستان فروردین 97حمام و وسایل بهداشتی هستند. رستوران هتل آویا ترانس صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ارمنی و تور ارمنستان اسفند 96اروپایی را سرو می کند. بری انجام مبادلات ارزی نیازی به مراجعه به بیرون از هتل ندارید زیرا هتل دارای یک مرکز صراف می باشد. از دیگر امکانات هتل آویا ترانس می توان به کافی شاپ، اتاق جلسات، فروشگاه، خشکشویی، تور ارمنستان بهار 97اینترنت بی سیم، ماساژ، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد.

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان


هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان یکی از بهترین و معروفترین تور ارمنستان اسفند 96هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی تور ارمنستان بهار 97میدان جمهوری و تاتر اپرا واقع گردیده است.این هتل دارای 24 اتاق بسیار لوکس و با امکانات و خدمات رفاهی عالی می باشد.مسافران تور ارمنستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ و همچنین غذاهای اسپانیایی معروف رستوران را نوش جان نمایند.لازم به ذکر است فاصله هتل تا فرودگاه تور ارمنستان دی 96بین المللی 12 کیلومتر می باشد.با تور ارمنستان همراه شوید  در این رستوران لوکس لحظات رویایی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل آکواتک ایروان ارمنستان سه ستاره

یکی از هت های 3 ستاره شهر ایروان که در خیابان میاسنیکیان این شهر قرار تور ارمنستان دی 96گرفته است هتل آکواتک می باشد. هتل آکواتک به علت داشتن مجموعه آبی بسیار بزرگ و مجهز خود که در آن استخرهای متعدد، سونا، جکوزی، حمام ترکی و پارک آبی قرار دارند محبوبیت زیادی در میان گردشگران تور ارمنستان دارد. هتل دارای 64 اتاق با طراحی ساده و زیبا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام ، سشوار و حوله و لوازم بهداشتیتور ارمنستان فروردین 97 هستند. رستوران اصلی هتل صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند ولی رستوران های دیگری نیز ، مانند رستوران مجموعه آبی، در هتل وجود دارند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید؛ یکی از این رستوران هاتور ارمنستان بهار 97 دارای منوی رژیمی برای گیاهخواران است. دیگر امکانات هتل آکواتک شامل سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، اینترنت بی سیم رایگان، کافی شاپ، لاندری، تور ارمنستان اسفند 96پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، صندوق امانات و فروشگاه می باشد.

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان


هتل رویال پالاس ایروان ارمنستانسه ستاره

یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان که در خیابان چهارم این شهر قرار گرفته است تور ارمنستان بهار 97هتل رویال پالاس می باشد. این هتل کمی تا مرکز شهر فاصله دارد و باید این فاصله را با تاکسی طی کنید. هتل دارای 59 اتاق و سوئیت است که امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت را دارا می باشند. تور ارمنستان دی 96رستوران مجلل این هتل در وعده صبحانه به سبک بوفه و برایتور ارمنستان فروردین 97 ناهار و شام منویی از انواع غذاهای ارمنی و اروپایی در اختیار شما گردشگران تور ارمنستان قرار می دهد. استخر روباز هتل در محوطه فضای سبز قرار گرفته و سونا، جکوزی و خدمات سلامت و ماساژ در مرکز اسپا هتل موجود است. از دیگر امکاناتتور ارمنستان نوروز 97 هتل می توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر سرپوشیده، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، اینترنت، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، مرکز تجاری، تور ارمنستان اسفند 96سالن کنفرانس و ... اشاره کرد.

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان


هتل هرازدان ارمنستان سه ستاره

هتل هرازدان یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در فاصله کوتاهی از تور ارمنستان بهار 97مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر ایروان و در مجاورت رودخانه هرازدان قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به نقاطتور ارمنستان زمستان 96 مهم شهر دارد. هتل دارای 77 اتاق است که به شما مسافران تور ارمنستان امکانات یخچال، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن، حمام و سشوار را ارائه می دهند. فاصله هتل هرازدان تا فرودگاه 20 دقیقه است کهتور ارمنستان بهمن 96 می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی استفاده نمایید. وجود سالن تور ارمنستان فروردین 97همایش و جلسات این هتل را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. از دیگر امکانات هتل می تور ارمنستان نوروز 97توان به رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، سالن بیلیارد، صرافی، زمین بازی کودکان، لاندری و روم سرویستور ارمنستان دی 96 اشاره کرد. 

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان


هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در موقعیت مکانیتور ارمنستان نوروز 97 بسیار ایده آل در خیابان نعلبندیان و در کنار میدان جمهوری واقع شده است. فرودگاه بین المللی زوارتونس نیز تا این هتل 20 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای ساختمانیتور ارمنستان بهمن 96 5 طبقه با 36 اتاق می باشد؛ اتاق های هتل اربونی بسیار تمیز بوده و امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع،‌ اینترنت و حمام در آن ها موجود می باشد.تور ارمنستان تعطیلات فروردین 97 رستوران هتل منویی کامل از غذاهای ارمنی را در اختیار شما مسافران تور ارمنستان قرار می دهد و صبحانه را نیز به صورت بوفه سرو می کند. کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته است و بیست و چهار ساعته خدمات ارائه می کند.تور ارمنستان زمستان 96 از دیگر امکانات هتل می توان پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه سوغاتی، خشکشویی، صندوق امانات و ... تور ارمنستان فروردین 97اشاره کرد.

هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی ارمنستان


هتل والنسیا ارمنستان

یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان هتل والنسیا می باشد. این هتل در تور ارمنستان زمستان 96خیابان میناسیکیان و در اصله هفت کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. ظاهر هتل بسیار جالب بوده و شبیه یک ساختمان ویلایی در میان فضای سبز است. هتل والنسیا دارای 58 اتاق استاندارد است که تور ارمنستان بهمن 96دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام و اینترنت برای شما مسافران تور ارمنستان می باشند. رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه کرده و در دیگر وعده ها انواع غذاهای ارمنی تور ارمنستان نوروز 97را سرو می کند. در اطراف هتل یک باغ زیبا قرار دارد که مکان بسیار مناسبی برای گشت و گذار و کسب آرامش است. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، لابی، آرایشگاه، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، شاتل فرودگاه، تاکسی سرویس و... اشارهتور ارمنستان تعطیلات فروردین 97 کرد. 

هتل والنسیا ارمنستان

هتل والنسیا ارمنستان



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

بازار ماهی کیش

بازار ماهی فروشان کیش در 12 غرفه عرضه ماهی و دو غرفه پاک کردن ماهی میباشد.مسافران تور کیش تعطیلات فروردین 97 و همچین کیشوندان عزیر که علاقه به ماهی دارند میتوانند ماهی های تازه را از این بازار خریداری کنند.مسافران تور کیش میتوانند به راحتی در همانجا ماهی خریداری شده خود را پاک کنند.این بازار با بهترین کتیبه های سفالی با نقش مرجانی تزیین شده است و دارای پیشرفته ترین تهویه تور کیش اسفند 96هوا میباشد.

بازار ماهی کیش


مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات در مساحت 4000 هزار متر مربع ساخته شده و دارای 5 طبقه میباشد.از حسن های مهم این مرکز خرید نزدیک بودن به هتل ها و تور کیش بهمن 96جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا میباشد.در طبقه آخر این مرکز خرید رستوران وجود دارد تا مسافرانتور کیش تعطیلات فروردین 97 پس از خرید های خود سری به رستوران زده و غذای دلخواه خود را انتخاب کنند و نوش جان کنند.اجناس این مرکز خرید برند است و کیفیت خوبی دارند.گردشگران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند خرید خوبی را در این مرکز خرید داشته باشند.چشم انداز این مرکز خرید نیز بسیار زیبا میباشد.


کارینا مال کیش

کارینا مال از مراکز خرید کیش است که مسافران تور کیش حتما باید در طول سفر خود به این پاساژ سر بزنند.تور کیش اسفند 96کارینا مال با زیربنای 19500 دارای 258 واحد تجاری میباشد.2 عدد پله برقی در ورودی پاساژ وجود دارد تا مسافران تور کیش فروردین 97 بتوانند به راحتی داخل شوند و همچنین برای رفتن به طبقه های بالا و پایین نیز در هر طبقه پله برقی و همچنین آسانسور وجود دارد.در این مرکز خرید بزرگ سالن تفریحی و بازی کودکان نیز وجود دارد.کارینا مال دارای رستوران و فست تور کیش بهمن 96و کافی شاپ نیز میباشد تا مسافران و گردشگرانی که احساس خستگی و گرسنگی کردند از غذا ها و نوشیدنی های تور کیش زمستان 96استفاده کنند و لذت یک خرید خوب را داشته باشند همچنین پارکینگ این مرکز خرید رایگان است هیچ پولی از مسافران تور کیش دریافت نمیشود.

کارینا مال کیش


میکا مال کیش

میکا مال جز بهترین مراکز خرید کیش است.در این مجتمع بزرگ سینما،تور کیش دی 96شهر عجیب،تونل باد،سالن پاتیناژ،تله کابین،بولینگ،وسیع ترین مرکز خرید.مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان محترم میتوانند در این مجتمع علاوه بر خرید های خود تفریح نیز داشته باشند و لحظات خوبی را در این مجتمع داشته باشند.از تور کیش فروردین 97دیگر امکاناتی که میتوان اشاره کرد:آسانسور،پله برقی،اینترنت،استخر است.مهم ترین هدف این مجتمع ایجاد فضایی برای خریدتور کیش بهار 97،تفریحی است.

میکا مال کیش


مرکز خرید روبا مال کیش

مرکز خرید رویا از مراکز خوب کیش است.این مرکز خرید دارای بهترین برند ها میباشد مانند اپل،سامسونگ،ال جی،کنوود،ماوی،پاندا،اسپریت میباشد.مسافران تور کیش دی 96 و همچنین کیشوندان گرامی میتوانند از این مرکز خرید،خرید های خود را انجام دهند و کیفیت خوب اجناس این پاساژ را به چشم ببینند.مسافران تور کیش میتوانند از لوازم آرایش ها،لوازم گریم،کیف و کفش های برند لوازم الکترونیکی و دیجیتال،سیسمونی و مواد تور کیش زمستان 96غذایی خریداری کنند.این مرکز خرید با بهترین کیفیت اماده پذیرایی از مسافران تور کیش بهار 97 میباشند.

مرکز خرید رویا مال کیش



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ترنج کیش 

هتل ترنج اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه ‎ای است که مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این اتاق ها دریا را زیر پای خود داشته باشند.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربعتور کیش نوروز 97 است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تور کیش تعطیلات فروردین 97تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش بهمن 96 به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامتی ارام و راحت را داشته باشند. 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش


هتل قاصدک کیش

هتل  قاصدک که قبلا نام آن هتل آرامش بوده است که نزدیک به بازار ها و مراکز خرید کیش است.این تور کیش بهمن 96هتل خیلی مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار گرفته است.اگرچه هتل قاصدک 1 ستاره است ولی تمام اتاق ها و سالن تمیز و مرتب است که نظر گردشگران تور کیش دی 96 را جلب میکند.این هتل مناسب کسانی است که هتلی با نرخ خوب و اقامت آرام را میخواهند.اتاق های این 4و 5 تخته هستند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازارتور کیش نوروز 97 زیتون


هتل پردیس کیش

هتل پردیس کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش است که درتور کیش نوروز 97 میدان پردیس کیش قرار گرفته است. این هتل که در سال 1371 افتتاح شده است در زمینی به مساحت 2500 متر مربع احداث شده است. هتل دارای اتاق ها دو، سه و چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش دارای تور کیش دی 96امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، اینترنت و حمام هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. از دیگر امکانات هتل پردیس می توان به کافی شاپ، لابی، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، نمازخانه و ... اشارهتور کیش فروردین 97کرد.

هتل پردیس کیش


هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم از هتل های 3 ستاره کیش است که هتلی نسبتا خوب است که مسافران تور کیش میتوانند از این هتل استفاده کنند.این هتل نزدیک بازار های خرید است تا هر زمان که مسافران تور کیش زمستان 96 خواستند بتوانند سریع به مراکز خرید کیش دسترسی پیدا کنند.این هتل روبروی بازار زیتون و نزدیک دریا قرار دارد.ترانسفر فرودگاهی این هتل بسیار خوب انجام میشود تمام کارکنان به خوبی با مسافران تور کیش نوروز 97برخورد میکنند.اتاق های این هتل 3 ستاره تمیز و شیک میباشند و غذا های نیز به خوبی سرو میشود.مسافران تور کیش میتوانند اقامت خوبی را در این هتل داشتهتور کیش بهار 97 باشند.


هتل خیام کیش

هتل خیام از هتل های 1 ستاره کیش است.این هتل نزدیک اسکله تفریحی و تور کیش بهمن 96ساحل است که پوینت مثبت این هتل به حساب می آید زیرا مسافران تور کیش زمستان 96 میتوانند در هر زمان که خواستند از این اسکله تفریحی استفاده کنند.تمام اتاق های این هتل تمیز و مرتب است.این هتل نزدیکتور کیش نوروز 97بازار و رستوران نهنگ است.مسافران تور کیش که میخواهند اقامت ارزانی را تجربه کنند میتوانند این هتل را انتخاب کنند.


هتل آسیا کیش

هتل آسیا از هتل های تک ستاره کیش است.این هتل از مراکز خرید و مرکز شهر دور است.هتل آسیا دارای اتاق های تمیز و شیک است تا مسافران تور کیش بهار 97بتوانند در این هتل 1 ستاره اقامت خوبی را داشته باشند.مسافران تور کیش که نمیخواهند هزینه اقامتشان زیاد باشد میتوانند این هتلتور کیش زمستان 96 را انتخاب کنند که برایشان مقرون به صرفه بوده است.کارکنان این هتل با مسافران تور کیش اسفند 96 به خوبی برخورد میکنند.

هتل آسیا کیش


هتل فارابی کیش

یکی از هتل های دو ستاره جزیره زیبای کیش هتل فارابی است که تور کیش زمستان 96در میدان سنائی جزیره قرار دارد. هتل دارای 136 واحد اقامتی است که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، تلفن، صبحانه، مبلمان و اینترنت است. این واحدهای اقامتی به صورت آپارتمان بوده و هتل فارابی در اصل یک هتل آپارتمان می باشد. هتل در فاصله 10 دقیقه ای فرودگاه قرار داشته و برای سهولت ورود شما به هتل برای شما عزیزان ترانسفرتور کیش اسفند 96 فرودگاهی در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات هتل فاراب می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آرایشگاه مردانه، گشت شهری، لاندری، سالن بیلیارد، کافی نت ، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و ... اشاره کرد. 

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در خیابان رودکی قرار دارد. هتل پارمیدا موقعیت مکانی بسیار خوبیتور کیش اسفند 96 داشته و درست در کنار مرکز تجاری کیش و در مقابل پارک شهر قرار دارد. هتل در سال 1393 افتتاح شده است و دارای 81 اتاق با وضعیت دید رو به تور کیش نوروز 97دریا است که دارای امکانات یخچال، مبلمان، تلویزیون، اینترنت، تلفن و حمام هستند. هتل دارای سه رستوران است که در رستوران اصلی هتل صبحانه به تور کیش تعطیلات فروردین 97صورت بوفه سرو می شود. رستوران وی آی پی هتل با ظرفیت 350 نفر در طبقه منفی یک قرار داشته و استفاده از آن تنها با رزرو قبلی امکان پذیر است و رستوران سوم با نام باغچه در محوطه فضای سبز و آلاچیق های هتل قرار دارد. در مجموعه آبی هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آبسرد و ماساژ برای شما مسافران تور کیش وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، کافی شاپ،تور کیش دی 96 اجاره ماشین، سالن همایش، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

 هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در میدان پردیس تور کیش بهار 97جزیره قرار گرفته است. این هتل با موقعیت مکانی بسیار خوب در فاصله دو دقیقه ای از مرکز خرید پردیس قرار داشته و تا اسکله تفریحی تنها 4 دقیقه فاصله دارد. این هتل که در سال 1385 افتتاح شده تور کیش نوروز 97است دارای ساختمانی بسیار زیبا است که در 7 طبقه ساخته شده است و دارای تعداد 168 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها تور کیش دی 96منظره رو به خلیج همیشه فارس دارند. هتل پارمیس دارای چهار رستوران است که شامل رستوران اصلی، رستوران فرنگی، رستوران سنتی و رستوران ایتالیایی می باشد تور کیش تعطیلات فروردین 97که صبحانه برای شما مهمانان گرامی تور کیشبه صورت بوفه در رستوران اصلی هتل سرو می شود. وجود سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و اتاق تجارت هتل پارمیس را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. تور کیش اسفند 96فاصله هتل تا فرودگاه 15 دقیقه است که می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل به صورت رایگان استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به فضای سبز، کافی شاپ، سالن بیلیارد، امکانات برای معلولین،تور کیش زمستان 96 صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره کرد.

 هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش


هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است کهتور کیش بهمن 96 از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نموده است و به علت کیفیت اتاق ها و خدمات خود همواره طرفداران بسیاری در میان مسافران تور کیش دارا می باشد. هتل با موقعیت مکانی بسیار منحصر به فرد که کمتر هتلی را در تور کیش نوروز 97کیش می توانید مشابه آن بیابید در کنار سواحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل در سال 1396 بازسازی شده است و دارای 190 اتاق و سوئیتتور کیش تعطیلات فروردین 97 می باشد که برخی از آن ها نمای رو به دریا و بقیه ی آن ها نمای رو به باغ هتل را دارا هستند. استخر هتل داریوش روباز بود و مخصوص استفاده یتور کیش دی 96 آقایان می باشد اما از سونا و جکوزی و خدمات ماساژ هتل بانوان نیز می توانند استفاده کنند. هتل دارای دو رستوران و یک کافی شاپ است که رستوران ها غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می کنند تور کیش زمستان 96و کافی شاپ از صبح تا ساعت 10:30 شب خدمات ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل داریوش می توان به زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز، تور کیش بهار 97قایق سواری، غواصی، دوچرخه سواری، آلاچیق ساحلی، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل به صورت تور کیش فروردین 97مجموعه سوئیت های ویلایی در کنار ساحل زیبای خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. هتل در بهترین موقعیت مکانی در نزدیکی اسکله تفریحی و مراکز خرید قرار گرفته است. رستوران هتل دارایتور کیش نوروز 97 دو قسمت سرپوشیده و روباز است که شما مسافران تور کیش می توانید متناسب با فصل و سلیقه خود در یکی از این دو محیط نشسته و از صرف تور کیش بهمن 96غذا لذت ببرید. از امکانات هتل تاپ رز کیش می توان به فضای سبز، اینترنت بی سیم، چایخانه سنتی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس، پارکینگ، خدمات گردشگری، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات و کافی شاپ تور کیش زمستان 96اشاره کرد.

 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز کیش


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات یکی از هتل های سه ستاره کیش است که در نزدیکی بازار تور کیش فروردین 97پردیس 2 قرار گرفته است. این هتل در سال 1387 افتتاح شده و دارای 70 اتاق دو تا پنج تخته می باشد. اتاق های این هتل برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، چای تور کیش زمستان 96ساز، تلفن، اینترنت و حمام هستند. رستوران هتل تعطیلات با ظرفی 120 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. معماری هتل تعطیلات بسیار زیبا بوده و در اطراف ساختمان آن فضای سبز بسیار زیبا به همراه یک چایخانه سنتی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، لابی، صندوق تور کیش بهمن 96امانات، پذیرش 24 ساعته و خدمات بلیط اشاره کرد.

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن اولین تم پارک آبی ایران و اولین پارک آبی روباز در ایران است. این تم پارکتور کیش نوروز 97با موضوع تسخیر قرص خورشید و آزاد سازی آن به دست سه برادر ، در بهمن ماه سال 95 افتتاح شد. ویژگی جالب این پارک اختصاص دادن روزهای تور کیش فروردین 97مخصوص بانوان و آقایان به صورت جداگانه است. تجهیزات این پارک آبی از دو کشور کانادا و بلژیک تهیه شده است. این پارک آبی دارای 13 راید، چهار استخر ، یک مرکز اسپا و رستوران و کافی شاپ برای شما مسافران تور کیش می باشد. یکی از بلندترین رایدهای منطقه با نام پیچالوپ نیز در این منطقه قرار دارد. رایدهای این پارک آبی به سه دسته آرام، تند و هولناک تقسیم میتور کیش بهمن 96 شوند و برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشند. 

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش


فلای بورد در کیش

فلای بورد یکی از ورزش های کیش است کهتور کیش بهار 97 نیاز به عکس العمل و قدرت تصمیم گیری بالایی دارد و مسافران تور کیش باید بتوانند تعادل خود را در هنگام پرواز در روی سطح آب بدست آورند تا مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر شوندسپس گردشگران تور کیش قادر خواهند بود که از میان آب بلند شوند و ساعت ها از تخته فلای بورد خود لذت ببرند.

فلای بورد قابلیت نصب به تمامی مدل های جت اسکی اعم از یاماها،تور کیش بهمن 96 کاوازاکی، سی دو را دارا می باشد.این ورزش تجربه ای متفاوت با تاثیراتی زیاد از پمپاژ آدرنالین می باشد که بسیاری از مردم و گردشگران تور کیش منتظر آن بودند.این وسیله ورزشی قابل استفاده در استخر ها،کلوپ های دریایی،اسکله های تفریحی و دریاچه ها میباشد.مسافران تور کیش میتوانند دوره های آموزشی این وسیله ورزشی آبی را ببینند دوره های مبتدی حداقل عمق موردتور کیش نوروز 97 نیاز دو و نیم متر است. اگر گردشگران تور کیش قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتند حداقل عمق بایدتور کیش فروردین 97 4 الی 6 متر باشد.

 

فلای بورد در کیش


پرواز با جایروکوپتر در کیش

در جزیره کیش جدیدا یک تفریح بسیار هیجان انگیز ایجاد شده است با نام پرواز تفریحی یا جایروکوپتر کیش که میتوانند گردشگران تور کیش از آن بهره مند شوند که همچنین اخیرا این پرواز با استقبال زیادی روبرو شده است. جایروکوپتر در کیش تلفیقی تور کیش بهمن 96از هلیکوپتر و هواپیما است که به گردشگران تور کیش کمک می کند در فضایی امن و آرام  پروازی برفراز خلیج فارس را تجربه و جزیره مرجانیکیش را از منظری متفاوت تماشا کنند. برای انجام این پرواز باند گلایدر فرودگاه تور کیش دی 96بین المللی کیش به طول 1500 متر پذیرای گردشگران و ساکنان جزیره می باشد.برای تجربه این پرواز که در ارتفاع کم زیر نظر خلبانان با تجربه انجام می شود به کلوپ هوایی جزیره زیبای کیش مراجعه نمایید.تور کیش نوروز 97 این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد. کلوپ هوایی کیش تنها مرکز در خاور میانه است تور کیش اسفند 96که امکان پرواز با جایروکوپتر را برای تمامی افراد فراهم نموده است.

پرواز با جایروکوپتر در کیش


بولینگ در کیش

بولینگ در کیش از ورزش های پرطرفدار می باشد که که تور کیش دی 96در مجموعه ورزشی مریم کیش می باشد و بزرگترین مجموعه بولینگ ایران است که دارای 16 خط بولینگ دیجیتالی استاندارد و مجهز است این سالن بولینگ در طیقه اول مجموعه ورزشی مریم می باشد که دارای نماییتور کیش زمستان 96 زیبا از جزیره کیش می باشد و آماده پذیرش گردشگران تور کیش است . بولینگ در کیش را می توان به صورت خانوادگی نیز انجام داد که در این مجموعه سالنی را به این منظور در نظر گرفته اند و همچنین قابل ذکر است در این مجموعه سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان می باشد . برای عضویت در این قسمت مدت آن 15 روز و 30 روزه است که زمان صبح آنتور کیش بهار 97 برای خانم ها و بعد از ظهر برای آقایان می باشد . مسافران تور کیش می توانند به مجموعه مریم رفته و از امکانات بولینگ در کیش تور کیش اسفند 96استفاده کنند.

بولینگ در کیش


قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت یک کلبه حدودا چند صد متری است که در نزدیکی هتل ارم کیش قرار گرفته است. تور کیش دی 96همان طور که از نامش پیداست در این کلبه انواع اتفاقات عجیب و غریب روی می دهد تا شما بترسید و در بدنتان آدرنالین ترشح شود. داخل این قلعه ترسناک تونل هایی وجود دارند که باید از آن ها عبور کنید تا از کلبه خارج شوید؛ شما توسط یک لیدر راهنمایی می شوید که با چراغ قوه نمایش های ترسناکی که در قلعه اجرا می شود را به شما نشان می دهد. در بعضی از قسمت ها کار از حالتتور کیش زمستان 96 نمایش خارج می شود و شما را مجبور به دویدن می کند! قیمت بلیط قلعه وحشت از دیگر تفریحات کیش مناسب تر بوده و تور کیش اسفند 96حدود 30000 تومان می باشد که در بعضی از هتل ها با تخفیفات گردشگری ارزانتر نیز ارائه می شود. شما مسافران تور کیش می توانید در طول سفر خود به این قلعه بروید و هیجان را تجربه کنید.
 

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل تارا مشهد

هتل 4 ستاره تارا مشهد در سال 1374 افتتاح گردید. این هتل در 11 طبقه ساخته شده و دارای 113 باب اتاق یک تخته، دو تخته، تور مشهد نوروز 97سه تخته، سوییت، آپارتمان و کانکت می باشد. هتل تارا از نزدیکترین هتل ها به حرم امام رضا می باشد. تور مشهد زمستان 96فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 8 دقیقه با ماشین می شود.

از امکانات هتل تارا مشهد برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش شبانه روزی، تور مشهد اسفند 96رستوران، کافی شاپ، جکوزی، فروشگاه، صندوق امانات، لاندری و اینترنت اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان شیرازی، بین شیرازیتور مشهد فروردین 97 17 و 19

 


هتل نرگس مشهد

هتل 5 ستاره نرگس مشهد از هتل های مجلل مشهد می باشد که در مجاورت بازار معرف جنت و باغ ملی واقع شدهتور مشهد نوروز 97 است. ساختمان این هتل در نزدیکی حرم مطهر با ارتفاع 170 متر و در زمینی به مساحت 10300 متر مربع در 42 طبقه ساخته قیمت تور مشهدشده است. فاصله هتل نرگس تا فرودگاه 25 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 20 دقیقه می شود.

امکانات هتل نرگس مشهد شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، تور مشهد اسفند 96استخر، کافی شاپ، سالن ورزش، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت و ... هستند.

آدرس : مشهد، خیابان ارگ، هتل نرگس تور مشهد فروردین 97مشهد

 

 


هتل ميثاق مشهد

هتل 4 ستاره میثاق مشهد در سال 1379 افتتاح گردیده و در تور مشهد اسفند 96سال 1389 آخرین بازسازی انجام شده است. فضای سرسبز و چشم انداز زیبا در هتل میثاق مشهد می تواند اقامت خوشی را برای مسافران تور مشهد به همراه داشته باشد. فاصله هتل تا حرم 20 دقیقه وقیمت تور مشهد تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین می شود. هتل میثاق دارای 79 واحد در سه ساختمان می باشد. از مزیت های این هتل می توان به نزدیکی به نمایشگاه بین المللی، تور مشهد زمستان 96موقعیت مناسب جغرافیایی و کوتاه بودن فاصله هتل با مناطق خوش آب و هوای طرقبه و شاندیز اشاره کرد.

امکانات هتل میثاق مشهد شامل پذیرش شبانه روزیتور مشهد فروردین 97، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، زمین تنیس، تور مشهد نوروز 97پارک کودکان، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، لاندری، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشند.

آدرس : مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان اقبال لاهوری 20

 


هتل آسیا مشهد

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران واقع شده است. تور مشهد بهمن 96 قرارگیری این هتل در مرکز شهر، دسترسی به سایر نقاط را برای مسافران تور مشهد آسان نموده است. هتل آسیا دارای 154 واحد در 6 طبقه و ظرفیت 350 نفر می‌باشد. فاصله هتل آسیا تا حرم 5 دقیقه و تا تور مشهد دی 96فرودگاه 20 دقیقه می شود.

امکانات هتل آسیا مشهد شامل پذیرش شبانه روزی، تور مشهد بهار 97رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، استخر، سونا، تور مشهد نوروز 97جکوزی، فروشگاه، لاندری، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت، نمازخانه، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط تور مشهد تعطیلات فروردین 97و ... هستند.

 


هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد از هتل های 4 ستاره تازه تاسیس نزدیک به حرم امام تور مشهد بهمن 96رضا می باشد. این هتل با 90 اتاق آماده خدمات رسانی به مسافران تور مشهد می باشد. هتل مینو دارای سه رستوران با نام های مروارید، مرجان و صدف است. فاصله هتل مینو تا ایستگاه راه اهن 20 دقیقه و تا فرودگاه 15 تور مشهد تعطیلات فروردین 97دقیقه می شود. از امکانات هتل مینو برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، تور مشهد بهار 97جکوزی، تاکسی سرویس، فروشگاه، لاندری، تور مشهد دی 96نمازخانه، اینترنت و ... اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خيابان امام رضا، بين امام رضاتور مشهد اسفند 96 16 و 18



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل ایران مشهد

هتل چهار ستاره ایران مشهد از هتل های با سابقه مشهد است که 5 دقیقه پیاده با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد.تور مشهد نوروز 97 هتل ایران مشهد به بازار رضا، بازار مرکزی، بازار جنت، موزه‌های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی نزدیک می باشد. تور مشهد دی 96این هتل دارای 10 طبقه اقامتی مشتمل بر 164 باب اتاق و سوئیت است. فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه می شود.

از امکانات هتل ایران مشهد برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ،تور مشهد زمستان 96 پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، فروشگاه، صندوق امانات، لاندری، پارکینگ، اینترنت رایگان و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، خیابان خسروی نو، مقابل پمپ بنزین، تور مشهد بهمن 96هتل ایران مشهد


هتل سی نور مشهد

هتل 4 ستاره سی نور مشهد یکی از بزرگترین هتل های مشهد است. این هتل با دو برج در 22 طبقه با چشمتور مشهد نوروز 97انداز زیبا از بارگاه رضوی قرار دارد. هتل سی نور فاصله بسیار کمی با بازار رضا، فرودگاه و سایر مراکز دیدنی شهر مشهد دارد. این هتل دارای 290 اتاق با امکانات کامل و رو به حرم امام رضا هستند. از تور مشهد تعطیلات فروردین 97مزیت های هتل سی نور مشهد واقع شدن این هتل در خیابان هفده شهریور و مجاورت با مراکز تجاری و مراکز خرید این منطقه می تور مشهد بهمن 96باشد.

امکانات هتل سی نور مشهد شامل رستوران، استخر، سونا، مجموعه‌های آبی، چایخانه سنتی، تور مشهد زمستان 96سالن‌ کنفرانس، آمفی تئاتر، صندوق امانات، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی و ... می باشند.

آدرس : مشهد، خیابان 17 شهریور، نبش دانش شرقی، هتل تور مشهد فروردین 97سی نور مشهد


هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد از هتل های 3 ستاره خوب مشهد می باشد که در نزدیکی حرم امام رضا تور مشهد نوروز 97قرار دارد. از ویژگی های این هتل نزدیک بودن به مراکز اصلی تور مشهد بهار 97خرید بازارها و مراکز دیدنی شهر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 25 دقیقه و تا ایستگاه تور مشهد دی 96راه آهن 15 دقیقه می شود. این هتل دارای 112 اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه می باشد.

امکانات هتل کیان مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، لاندری، صندوقتور مشهد نوروز 97 امانات، اینترنت و ترانسفر فرودگاهی هستند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا،تور مشهد اسفند 96 امام رضا 2

 


هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان مشهد در بهترین نقطه آب و هوایی به دور از ترافیک با دسترسیتور مشهد زمستان 96 آسان از طریق قطار شهری و بزرگراه ها به تمامی نقاط اصلی شهر از جمله حرم مطهر، مراکز خرید، اماکن دیدنی و ... واقع شده است. فاصله هتل آبان تا حرم، فرودگاه و راه آهن 30 دقیقه با ماشین می شود. مسافران تور مشهد می توانند با سرو غذا و نوشیدنی در آلاچیق های محوطه زیبای هتل آبان و سرو انواع غذا های ایرانی و فرنگی در رستوران این تور مشهد اسفند 96هتل سفر خوشی را سپری نمایند.

امکانات هتل آبان مشهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، تور مشهد نوروز 97جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ، صندوق امانات، سالن کنفرانس، کافی نت، لاندری، خدمات ترانسفر، سرویس به حرم و ... می باشند.

آدرس : مشهد، بلوار پيروزي، پيروزي 62،تور مشهد دی 96 هتل آبان مشهد


هتل توس مشهد

هتل چهار ستاره توس مشهد در سال 1388 در خیابان شیرازی افتتاح گردید. این هتل دارای 3 طبقه با 84 واحد می باشد. تور مشهد زمستان 96این هتل با فاصله نزدیک به حرم میزبان مسافران تور مشهد می باشند. فاصله هتل توس تا فرودگاه 15 دقیقه و تور مشهد بهار 97تا مرکز شهر 5 دقیقه می شود. هتل در چند قدمی مکان های تاریخی، مراکز خرید و دیدنی شهر مشهد واقع شده است.

امکانات هتل توس مشهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر،تور مشهد نوروز 97 سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، فروشگاه، پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، لاندری، خشکشویی، امکانات برای معلولین و ... هستند.

آدرس : مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، جنب تور مشهد دی 96مجتمع ونک



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل الماس مشهد

هتل های الماس مشهد از هتل های 4 ستاره بزرگ مشهد است که در مجاورت حرم امام رضا (ع)، در خیابان امام رضا واقع شده است. این تور مشهد نوروز 97هتل دارای 9 طبقه و 163 اتاق مجهز به امکانات رفاهی کامل می تور مشهد تعطیلات فروردین 97باشد. هتل الماس با موقعیت مکانی بسیار عالی دسترسی مسافران تور مشهد را به راه آهن، فرودگاه، بازارهای شهر و جاذبه های توریستی آسان نموده است.

امکانات هتل الماس مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، تور مشهد بهمن 96پذیرش 24 ساعته، سالن ماساژ، پارکینگ، خشکشویی، استقبال فرودگاهی، فروشگاه و اینترنت می باشد.


هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد از هتل های 4 ستاره خوب مشهد می باشد که در سال 1394 به بهره برداری رسید. این تور مشهد نوروز 97هتل دارای 11 طبقه شامل رستوران، پارکینگ، 104 واحد اقامتی از جمله اتاق لوکس، سوئیت ویژه و آپارتمان یک خوابه و دو خوابه می باشد. ازتور مشهد اسفند 96 مزایای این هتل نزدیکی به حرم امام رضا (ع) و دسترسی آسان به مراکز خرید برای مسافران تور مشهد می باشد.

امکانات هتل نگین پاسارگاد مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، چایخانهتور مشهد دی 96 سنتی، صندوق امانات، سالن ورزشی و پارکینگ هستند.

آدرس : مشهد، خیابان شیرازی، نبش تور مشهد تعطیلات فروردین 97شیرازی 4


هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد از هتل های 4 ستاره نزدیک حرم امام رضا می تور مشهد اسفند 96باشد که در اواخر سال 1389 افتتاح گردید. این هتل دارای 8 طبقه اقامتی و 105 اتاق با چشم انداز حرم می باشند. فاصله هتل جواد تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه می شود. مسافران تور مشهد می توانند اقامتی خوشیتور مشهد نوروز 97 را در این هتل سپری نمایند.

امکانات هتل جواد مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه،تور مشهد دی 96 صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت، لاندری، اتاق چمدان، امکانات برای معلولین و ... می باشند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، تور مشهد فروردین 97امام رضا 3

 


هتل اترک مشهد

هتل چهار ستاره اترک مشهد با فاصله کمتر از 3 دقیقه یکی از نزدیک ترین هتل ها بهتور مشهد بهار 97 حرم مطهر امام رضا می باشد. از مزایای این هتل برای مسافران تور مشهد می‌توان به نزدیکی این هتل به مراکز تجاری چون بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره کرد. تور مشهد فروردین 97این هتل دارای 13 طبقه و 146 اتاق و تور مشهد زمستان 96سوئیت می باشد. فاصله هتل اترک مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه می شود.

امکانات رفاهی هتل اترک مشهد شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، تور مشهد دی 96چایخانه سنتی، فروشگاه، اتاق کنفرانس، صندوق امانات، لاندری و پارکینگ می باشند.

آدرس : مشهد،  فلکه آب، اول بازار رضا

 


هتل کیانا مشهد

هتل 4 ستاره کیانا مشهد از هتل های تازه تاسیس که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است. مسافران تور مشهد می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم بروند. این هتل دارای 8 طبقه و متشکل از 100 اتاق می باشد. فاصله هتل کیانا مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه وتور مشهد دی 96 تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می شود. فضای غذا و نوشیدنی این مجموعه دارای رستورانی با ظرفیت 90 نفر، رستوران اصلی با ظرفیت 150 نفر و صبحانه خوری با ظرفیت 240 نفر می باشد.

امکانات رفاهی هتل کیانا مشهد شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، تور مشهد زمستان 96چایخانه سنتی، جکوزی، فروشگاه، لاندری، صندوق امانات، پارکینگ، سالن کنفرانس و اینترنت می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 2، تور مشهد بهار 97کوچه کربلا

 

 



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل کوثر ناب مشهد

هتل پنج ستاره کوثر ناب مشهد یکی از هتل‌های تازه تاسیس در نزدیکی حرم مطهر تور مشهد نوروز 97امام رضا (ع) و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع) می باشد. این هتل دارای 51 باب واحد لوکس شامل رویال سوییت، سوییت دو خوابه، پریمیر سوییت،تور مشهد بهمن 96 سوپریور سوییت و استودیو سوییت می باشد که دارای امکانات لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، مایکروفر، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت تور مشهد فروردین 97پرسرعت بی‌سیم هستند. از دیگر امکانات هتل کوثر ناب برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه،تور مشهد دی 96 لابی، اینترنت، نمازخانه و... اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بلوار امیر المومنین، هتل کوثر ناب مشهد

 


هتل هما 1 مشهد

هتل 5 ستاره هما 1 مشهد یکی از باسابقه ترین هتل های مشهد است که در میدان احمد آباد واقع شده است. تور مشهد بهار 97فاصله این هتل تا حرم امام رضا 20 دقیقه و تا نیز فرودگاه 20 دقیقه می باشد. از نظر دسترسی به مترو و مراکز خرید هتل هما 1 مشهد می تواند انتخاب مناسبی تور مشهد دی 96برای مسافران تور مشهد باشد.

امکانات هتل هما 1 مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، اینترنت، سالن کنفرانس، فروشگاه، تور مشهد نوروز 97لاندری، صندوق امانات، فضای سبز، پارکینگ و خدمات پزشکی هستند.


هتل هما 2 مشهد

هتل پنج ستاره بین المللی هما 2 مشهد واقع در بلوار خیام، یکی از هتل‌های مجهز و پیشرفته، وابسته به خطوط هواییتور مشهد نوروز 97 جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) می‌باشد. موقعيت بي نظير هتل هما 2، امكان دسترسي سریع و آسان را به جاذبه هاي مختلف شهر مقدس مشهد برای مسافران تور مشهد امکان پذیر کرده است. هتل هما دو دارای 9 طبقه مشتمل بر 5 طبقه اقامتی دارای 207 باب اتاق و سوئیت است. فاصله هتل هما 2 تا حرم امام رضا 15 دقیقه تور مشهد بهار 97و تا فرودگاه 20 دقیقه می شود. این هتل دارای دو رستوران معروف به نام های "راه ابریشم" و "مرمر" می باشد.

امکانات هتل هما 2 مشهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، تور مشهد دی 96چایخانه سنتی، استخر، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، فروشگاه، زمین ورزشی، صندوق امانات، لابی، لاندری، اینترنت، کافی نت، اتاق چمدان، اتاق VIP، تور مشهد بهمن 96سالن کنفرانس و تاکسی سرویس می باشد.

آدرس: مشهد، بلوار خیام، بعد از چهارراه شرکت گاز،تور مشهد فروردین 97 روبروی هلال احمر

 


هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد در حاشیه بلوار وکیل آباد در سال 1374 افتتاح شد. آخرین بازسازی این مجموعه تور مشهد نوروز 97در سال 1389 انجام شده است. این هتل با 5 طبقه دارای 227 اتاق مجهز به تمامی امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی مدرن می باشد. لابي هتلتور مشهد اسفند 96 پارس در سال 1390 بازسازي شد و به يكي از زيباترين لابي هاي هتل هاي ايران تبديل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل محسوب تور مشهد تعطیلات فروردین 97می شود. فضای سبز بسیار زیبا، دریاچه مصنوعی، تالار های بسیار بزرگ، رستوران ها و چایخانه در فضای باز و فضای بسته و همراه با پارک بازی کودکان آمادهتور مشهد زمستان 96 خدمت رسانی به مسافران تور مشهد می باشند.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پارس مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، تور مشهد بهمن 96استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن اسكواش، سالن همایش، فروشگاه و پارکینگتور مشهد بهار 97 اشاره کرد.


هتل قصر الضیافه مشهد

هتل 5 ستاره لوکس قصر الضیافه مشهد در صحن حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.تور مشهد زمستان 96 این هتل با بهترین و گسترده‌ترین سطح امکانات رفاهی و سرویس‌دهی آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد است. پذیرش مهمانان ایرانی در این هتل ممکن نیست و هتل مخصوص مهمانان عرب است. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه اهن نیز 20 دقیقه می شود. امکانات هتل قصر الضیافه مشهد شامل رستوران، آسانسور، اینترنت بیسیم، تور مشهد اسفند 96خودپرداز، صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات می باشد.

آدرس : مشهد، حرم مطهر، صحن هدایت، هتل قصر تور مشهد تعطیلات فروردین 97الضیافه مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل5 ستاره درویشی مشهد یکی از هتل های مجلل شهر مشهد تور مشهد بهار 97است که در زمینی به مساحت 30000 متر مربع در سال 1386 افتتاح شد. ساختمان بسیار لوکس هتل در 23 طبقه ساخته شده است و دارای 223 اتاق و سوئیت از انواع اکونومی، امپریال، پرزیدنتال و سوئیت است که بسیار لوکس بوده و هر کدام از آن ها به تور مشهد دی 96شکلی متفاوت و خاص و با سبک یک کشور طراحی شده است. هتل دارای 5 رستوران است که هر کدام منوی تور مشهد اسفند 96مخصوص خود را دارا می باشند؛ یکی از این رستوران ها در بام هتل قرار داشته و منظره بسیار دیدنی از شهر مشهد و حرم امام رضا (ع) را به شما نمایش می دهد. سالن کنفرانس و اجتماعات هتل درویشی با داشتن ظرفیت بیش از 400 نفر امکان برگزاری انواع همایش و سمینارها را برای شما فراهم کرده است. در مرکز اسپا هتل درویشی امکانات و خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازیتور مشهد تعطیلات فروردین 97 وجود دارند. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور مشهد می توان به کافی شاپ، آتلیه عکاسی، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق بازی و ... اشاره کرد.

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد 

 


هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین الملی قصر یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است و نزدیکترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر تور مشهد بهار 97امام هشتم می باشد. این هتل یکی از هتل های قدیمی شهر مشهد است که در سال 1356 افتتاح شده و تور مشهد بهمن 96در سال 1393 بازسازی شده است. ساختمان هتل 11 طبقه بوده و دارای 219 اتاق و سوئیت است که دارای دکوراسیون بسیار شیکی بوده و امکانات صبحانه، یخچال، چای ساز، بالکن، سیستم تهویه مطبوع و مبلمان را داراتور مشهد اسفند 96 می باشد. هتل دارای 6 رستوران متفاوت است که شامل رستوران اصلی، صبحانه خوری، دریایی، فرنگی، سنتی و رستوران بام است. در مرکز اسپا مجلل هتل خدمات و امکاناتی مانند سونا، جکوزی، ماساژ و استخر وجود دارند. این هتل تا فرودگاه مشهد 15 دقیقه فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی آن برای شما مسافران تور مشهد به صورت رایگان انجام می شود. از دیگر امکانات اینتور مشهد تعطیلات فروردین 97 هتل می توان به فروشگاه، آرایشگاه، تاکسی سرویس، سالن همایش، تور مشهد دی 96سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، پارک بازی کودکان، خدمات تور و گشت شهری اشاره کرد. 

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

 


هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد و یکی از مجلل ترین هتل های کشور می باشد که در سال 1389 و با مدیریت آقای سزاوار افتتاح شد. فاز اول این هتل در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با ساختمانی زیبا در 16 طبقه در خیابان تور مشهد بهمن 96امام رضا و فاصله بسیار نزدیک از حرم مطهر امام هشتم قرار دارد و فاز دوم که بسیار مجلل تر می باشد در دست احداث بوده و هنوز افتتاح نشده است. این هتل دارای 357 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت های لوکس با دکوراسیون تور مشهد بهار 97زیبا می باشد که همه ی امکانات رفاهی را در احتیار شما مسافران تور مشهد قرار می دهند. هتل قصر طلایی دارای 6 رستوران با منوهای گوناگون، یک سالن صبحانه خوری و 4 کافی شاپ می باشد. در مجموعه آبی هتل قصر طلایی استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اتاق نمک و سالن ماساژ وجود دارند که به صورت رایگان می توانید از آن ها استفاده نمایید. وجود سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، اتاق جلسات و اتاق تجارت که همگی با امکانات روز مجهز شده اند، این هتل را برای سفرهای کاری تور مشهد اسفند 96نیز مناسب ساخته است. از دیگر امکانات هتل قصز طلایی می توان به سالن بیلیارد، فوتبال دستی، حمام ترکی، اتاق بازی، آرایشگاه، تور مشهد دی 96روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد


هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است که در خیابان شیرازی این شهر و تور مشهد فروردین 97در فاصله 150 متری حرم امام هشتم قرار گرفته است. این هتل در سال 1392 با ساختمان زیبا و 12 طبقه که مطابق معماری اصیل ایرانی ساخته شده است، افتتاح شد. هتل دارای 325 اتاق، سوئیت و آپارتمان است که دارای دکوراسیون شیک و زیبا بوده و امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، یخچال، چای ساز، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی را دارا می باشند. هتل مدینه الرضا دارای 4 رستوران است که یکی از آن ها سنتی است و یکی دیگر با نام آفتابگردان یک رستوران گردان در طبقه 12 هتل است. مجموعه آبی اینتور مشهد اسفند 96 هتل برای آقایان و بانوان به صورت جداگانه ساخته شده است و امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ در آن وجود دارد؛ استفاده از این مجموعه آبی با پرداخت هزینه برای شما مسافران تور مشهد امکان پذیر است. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، سالن همایش، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آتلیه، کتابخانه، تور مشهد بهمن 96صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و فروشگاه اشاره کرد. 

 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد


هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یکی از هتل های 5 ستاره مشهد که در بزرگراه کلانتری این شهر قرار دارد. هتل در سال 1381 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شده است. هتل در 5 طبقه ساخته شده و دارای 162 اتاق است که برای شما مسافران تور مشهد دارای امکانات یخچال، مبلمان، تلویزیون، چای ساز، میزکار، تور مشهد فروردین 97صندوق امانات، بالکن، دراور و کمد لباس است. هتل پردیسان دارای 4 رستوران می باشد که هرکدام دارای منوی متفاوت و مخصوص به خود است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و بیزنس روم این هتل با آخرین امکانات روز تجهیز شده اند و مناسب برگزاری جلسات شما هستند. تور مشهد اسفند 96هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سالن بدنسازی است. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارک بازی کودکان، قنادی، صندوق امانات، فروشگاه سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل الغدیر مشهد

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد در خیابان آزادی مشهد قرار داشته و یکی ازتور مشهد هتل درویشی نوروز 97 نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا علیه السلام است به طوری که از چهار ورودی حرم کمتر از نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل در سال 1388 افتتاح و در سال 1391 بازسازی شد. هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 300 اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، مینی بار، صندوق امانات ، تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و یخچال است. رستوران الغدیر در طبقه مثبت یک هتل با دو سالن مجزا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه تور مشهد هتل درویشی زمستان 96سرو می کند. در طبقه پایینی هتل یک بازارچه سنتی وجود دارد که انواع سوغاتی و صنایع دستی را می توانید از آن تهیه فرمایید. هم چنین هتل به بازار مرکزی مشهد نزدیک است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی نت، خشکشویی، تلفن، خدمات تور، پارک کودک، آرایشگاه آقایان، آتلیه و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

 


هتل ایران زمین مشهد

هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده تور مشهد هتل درویشی زمستان 96است ؛ به طوری که تا ورودی باب الرضا و باب الجواد حرم کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل در اواخر سال 93 در 6 طبقه و با 90 اتاق افتتاح شد. اتاق های این هتل از انواع دو تخته، سه تخته، سوئیت و کانکت هستند کهتور مشهد هتل درویشی نوروز 97 امکانات صبحانه، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورند. هتل دارای دو رستوران در سمت راست و چپ لابی است که هر دو خدمات یکسانی ارائه می دهند؛ این دو رستوران با منوی دلخواهتور مشهد هتل درویشی دی 96 شما(انتخابی یا بوفه) انواع غذاهای ایرانی، فرنگی،‌دریایی، فست فود و عربی را سرو می کند. کافی شاپ هتل ایران زمین به صورت شبانه روزی پذیرای شما مهمانان گرامی تور مشهد خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

 


هتل جواهر شرق مشهد

هتل 3 ستاره جواهر شرق مشهد در خیابان امام رضا (ع) و در مجاورت بارگاه ملکوتی تور مشهد هتل درویشی زمستان 96امام هشتم قرار  دارد. این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و  نوساز است؛ هتل جواهر شرق در سال 1392 افتتاح شده است. تور مشهد هتل درویشی دی 96هتل دارای 53 اتاق از نوع دبل، تریپل و سوئیت است که به شما مسافران گرامی تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس ایرانی و فرنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل باتور مشهد هتل درویشی دی 96 نام طلا در طبقه ششم قرار گرفته است و با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته انواع نوشیدنی و دسرهای خوش طعم را سرو می کند. تور مشهد هتل درویشی نوروز 97دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد شامل ماساژ، اجاره ماشین، امکانات برای معلولین،تور مشهد هتل درویشی بهمن 96 پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و لاندری اشاره کرد.

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

 


هتل نگین پاسارگاد مشهد

نگین پاسارگاد هتلی 4 ستاره در شهر مقدس مشهد است که در خیابان شیرازی این شهر قرار دارد. هتل نوساز است و در سال 1394 افتتاح شده است. بنای هتل در 11 طبقه و مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع ساخته شده است. هتل دارای 112 اتاق است که از انواع اتاق،‌ سوئیت و آپارتمان هستند و به شما مسافران تور مشهد امکاناتی نظیر مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت هستند. رستوران اصلی هتل در طبقه دومتور مشهد هتل درویشی دی 96 قرار داشته و انواع غذاها را با منوی دلخواه شما سرو می کند. هم چنین یک رستوران سنتی نیز در هتل وجود دارد که غذاهای سنتی را مطابق سلیقه شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ 24 ساعته، سالن چند منظوره، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی، پذیرشتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 24 ساعته، اتاق بازی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد

 


هتل مینو مشهد

هتل 4 ستاره مینو مشهد در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهر امام هشتم علیه السلام قرار دارد. هتل تقریبا نوساز است و در اواخر سال 1388 افتتاح شده است. هتل دارای 90 واحد اقامتی شامل اتاق‌، سوئیت و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهددارای امکانات تلویزیون، سرویس تور مشهد هتل درویشی دی 96ایرانی و فرنگی، حمام با وان و دوش، صبحانه، اینترنت، و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای سه رستوران با نام های مروارید، مرجان و صدف است که انواع غذاهای ایرانی را ارائه می دهد. مجموعه آبی هتل دارای استخر، سونای خشک و جکوزی است که می توانید برای تفریح و استراحت از این مجموعه استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن کنفرانس، فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و صندوق اماناتتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 اشاره کرد.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل الغدیر مشهد

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد در خیابان آزادی مشهد قرار داشته و یکی ازتور مشهد هتل درویشی نوروز 97 نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا علیه السلام است به طوری که از چهار ورودی حرم کمتر از نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل در سال 1388 افتتاح و در سال 1391 بازسازی شد. هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 300 اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، مینی بار، صندوق امانات ، تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و یخچال است. رستوران الغدیر در طبقه مثبت یک هتل با دو سالن مجزا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه تور مشهد هتل درویشی زمستان 96سرو می کند. در طبقه پایینی هتل یک بازارچه سنتی وجود دارد که انواع سوغاتی و صنایع دستی را می توانید از آن تهیه فرمایید. هم چنین هتل به بازار مرکزی مشهد نزدیک است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی نت، خشکشویی، تلفن، خدمات تور، پارک کودک، آرایشگاه آقایان، آتلیه و اینترنت در لابی اشاره کرد.

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

 


هتل ایران زمین مشهد

هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده تور مشهد هتل درویشی زمستان 96است ؛ به طوری که تا ورودی باب الرضا و باب الجواد حرم کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل در اواخر سال 93 در 6 طبقه و با 90 اتاق افتتاح شد. اتاق های این هتل از انواع دو تخته، سه تخته، سوئیت و کانکت هستند کهتور مشهد هتل درویشی نوروز 97 امکانات صبحانه، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورند. هتل دارای دو رستوران در سمت راست و چپ لابی است که هر دو خدمات یکسانی ارائه می دهند؛ این دو رستوران با منوی دلخواهتور مشهد هتل درویشی دی 96 شما(انتخابی یا بوفه) انواع غذاهای ایرانی، فرنگی،‌دریایی، فست فود و عربی را سرو می کند. کافی شاپ هتل ایران زمین به صورت شبانه روزی پذیرای شما مهمانان گرامی تور مشهد خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

 


هتل جواهر شرق مشهد

هتل 3 ستاره جواهر شرق مشهد در خیابان امام رضا (ع) و در مجاورت بارگاه ملکوتی تور مشهد هتل درویشی زمستان 96امام هشتم قرار  دارد. این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و  نوساز است؛ هتل جواهر شرق در سال 1392 افتتاح شده است. تور مشهد هتل درویشی دی 96هتل دارای 53 اتاق از نوع دبل، تریپل و سوئیت است که به شما مسافران گرامی تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس ایرانی و فرنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل باتور مشهد هتل درویشی دی 96 نام طلا در طبقه ششم قرار گرفته است و با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته انواع نوشیدنی و دسرهای خوش طعم را سرو می کند. تور مشهد هتل درویشی نوروز 97دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد شامل ماساژ، اجاره ماشین، امکانات برای معلولین،تور مشهد هتل درویشی بهمن 96 پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و لاندری اشاره کرد.

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

 


هتل نگین پاسارگاد مشهد

نگین پاسارگاد هتلی 4 ستاره در شهر مقدس مشهد است که در خیابان شیرازی این شهر قرار دارد. هتل نوساز است و در سال 1394 افتتاح شده است. بنای هتل در 11 طبقه و مساحتی بالغ بر 3000 متر مربع ساخته شده است. هتل دارای 112 اتاق است که از انواع اتاق،‌ سوئیت و آپارتمان هستند و به شما مسافران تور مشهد امکاناتی نظیر مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت هستند. رستوران اصلی هتل در طبقه دومتور مشهد هتل درویشی دی 96 قرار داشته و انواع غذاها را با منوی دلخواه شما سرو می کند. هم چنین یک رستوران سنتی نیز در هتل وجود دارد که غذاهای سنتی را مطابق سلیقه شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ 24 ساعته، سالن چند منظوره، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی، پذیرشتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 24 ساعته، اتاق بازی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد

 


هتل مینو مشهد

هتل 4 ستاره مینو مشهد در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهر امام هشتم علیه السلام قرار دارد. هتل تقریبا نوساز است و در اواخر سال 1388 افتتاح شده است. هتل دارای 90 واحد اقامتی شامل اتاق‌، سوئیت و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهددارای امکانات تلویزیون، سرویس تور مشهد هتل درویشی دی 96ایرانی و فرنگی، حمام با وان و دوش، صبحانه، اینترنت، و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای سه رستوران با نام های مروارید، مرجان و صدف است که انواع غذاهای ایرانی را ارائه می دهد. مجموعه آبی هتل دارای استخر، سونای خشک و جکوزی است که می توانید برای تفریح و استراحت از این مجموعه استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن کنفرانس، فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و صندوق اماناتتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 اشاره کرد.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل توس مشهد

هتل چهار ستاره توس مشهد در خیابان شيرازى این شهر مقدس واقع شده است. هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و مسافران تور مشهد می توانند با پای پیاده به زیارت بروند. فاصله هتل تا فرودگاه مشهد 15 دقیقه است. هتل به مراکز خرید شهر مانندتور مشهد هتل درویشی تعطیلات فروردین 97 الماس شرق نیز نزدیک است. هتل توس تقریبا نوساز است و در سال 1388 و در سه طبقه بنا گردید. هتل دارای 84 واحد اقامتى از جمله اتاق دو تخته، اتاق یه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت و آپارتمان است که به مهمانان تور مشهد امکاناتی نظیر مینی بار، سرویس فرنگی، صبحانه، تهویه مطبوع، اینترنت، تلویزیون، تلفن، حمام با تور مشهد هتل درویشی زمستان 96سشوار و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران های هتل شامل رستوران سیب واقع در طبقه دوم با سرویس بوفه، رستوران مجلل با طبخ غذاهای خوش طعم ایرانی و بین المللی و یک رستوران در بام هتل با نمای بارگاه ملکوتی امام هشتم است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، استخر کودکان، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، کافی شاپ 24 ساعته، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی،تور مشهد هتل درویشی دی 96 لاندري، خشکشویی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین و خدمات ترانسفر پولی اشاره کرد.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 


هتل الماس مشهد

هتل 4 الماس مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم و در خیابان امام رضا قرار دارد.تور مشهد هتل درویشی تعطیلات فروردین 97 هتل در سال 1392 و در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و به مدیریت آقای حسین قلمیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسایر خوب است و شما مسافران تور مشهد می توانید حتی با پای پیاده به بازار های مشهد دسترسی داشته باشید. هتل در 9 طبقه و در 148 واحد اقامتی شامل آپارتمان و اتاق های تور مشهد هتل درویشی زمستان 96رویال و پرزیدنتال است که دارای امکانات صبحانه، مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت برای مسافران تور مشهد است. یکی از امکانات ویژه هتل این است که اگر در اینتور مشهد هتل درویشی اسفند 96 هتل در سالروز تولد و یا ازدواج خود اتاق رزرو کنید شامل تخفیف ویژه از سوی مدیریت هتل خواهید شد. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن ماساژ، فضای سبز همراه با چایخانه سنتی، دو رستوران در تور مشهد هتل درویشی دی 96طبقه منفی یک و در بام هتل، سالن کنفرانس، کافی شاپ، فروشگاه، آتلیه، آرایشگاه، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

 


هتل تارا مشهد

هتل 4 ستاره تارا مشهد در خیابان شیرازی این شهر و در فاصله تور مشهد هتل درویشی بهمن 96یک کیلومتری بارگاه ملکوتی امام هشتم قرار دارد. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شد. هتل در 11 طبق ساخته شده و دارای 111 اتاق از انواع یک تا سه تور مشهد هتل درویشی زمستان 96نفره، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، سوئیت رویال، جونیور سوئیت، سوپریور سوئیت و اگزکیوتیو سوئیت است که به مسافران تور مشهدامکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران به سبک بوفه مختص صبحانه است و رستوران دیگر هتل تارا در دیگر وعده های غذایی، غذاهای تور مشهد هتل درویشی اسفند 96خوش طعم ایرانی و فست فود سرو می کند. وجود آمفی تئاتر و سالن کنفرانس این هتل را مناسب سفرهای کاری شما مسافران تور مشهد نموده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، ماساژ، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، روم سرویس، خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

 


هتل سی نور مشهد

هتل 4 ستاره سی نور در خیابان هفده شهریور مشهد قرار دارد. این هتل با ساختمانی بسیار زیبا و با معماری خاص و در 22 طبقه در سال 1393 افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است؛ به طوری که شما مسافران تور مشهد به آسانی می توانید به حرم تور مشهد هتل درویشی اسفند 96مطهر امام هشتم و هم چنین مراکز خرید مشهد دسترسی داشته باشید. هتل دارای 290 اتاق و 800 تخت است که امکاناتی نظیر صبحانه، اینترنت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و حمام با سشوار را ارائه می دهد. هتل سی نور دارای یک رستوران صبحانه خوری در طبقه شانزدهم با نام ونوس، رستوران اورانوس در طبقه هفدهم با سرو غذاهای ایرانی تور مشهد هتل درویشی نوروز 97و بین المللی و یک رستوران سنتی در طبقه سوم است. هم چنین هتل امکانات تفریحی مانند استخر ، جکوزی، سونا، تور مشهد هتل درویشی نوروز 97حمام ترکی و ماساژ را نیز دارا است. از دیگر امکانات هتل سی نور برای مسافران تور مشهد می توان به سالن ضیافت، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، بیلیارد، فروشگاه و مرکز تجاری، روم سرویس و پذیرش شبانه روزیتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 اشاره کرد.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

 


هتل کیانا مشهد

هتل 4 ستاره کیانا مشهد در سال 1391 و در خیابان امام رضا (ع) مشهد افتتاح شد. هتل دارای موقعیت مکانی خوبی است؛ در نزدیکی حرم قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه و راه آهن به ترتیب 9 و 4.5 کیلومتر است. ساختمان هتل در زمینی به مساحت 8000 متر مربعتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 در هقت طبقه و با 110 واحد اقامتی بنا شده است. هتل کیانا دارای اتاق های دو تا چهار تخته و آپارتمان چهارنفره است که برای مسافران تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، چای ساز، سیتم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می  کنند. هتل دارای دو رستوران با نام های ارغوان و ارکیده  است که رستوران ارغوان واقع در طبقه همکف غذا را به صورت بوفه ارائه می کند و رستوران ارکیده در نیم طبقه اول دارای منوی انتخابی است. هم چنین یک رستوران با سرو غذاهای سنتی در طبقه ششم قرار دارد. هتل کیانا دارای تور مشهد هتل درویشی نوروز 97یک مجموعه آبی است که امکانات جکوزی، سونا خشک و بخار، حمام ترکی و ماساژ را شامل می شود. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ، فروشگاه، کافی نت، لاندری، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد در بلوار وکیل آباد مشهد در سال 1382 افتتاح شد.تور مشهد هتل درویشی بهار 97 هتل در زمینی به مساحت 50000 متر مربع و در 6 طبقه بنا شده است. هتل از حرم مطهر امام هشتم دور است اما سرویس رفت و برگشت تور مشهد هتل درویشی اسفند 96رایگان به حرم این مشکل را حل نموده است. در عوض هتل فاصله بسیار کمی با طرقبه و شاندیز که هر دو از مناطق خوش آب و هوا ی شهر محسوب می شوند دارد. هتل دارای دریاچه مصنوعی و فضای سبز بسیار زیبا است که مسافران تور مشهد می توانند در این مکان ها استراحت کنند. هتل دارای 227 اتاق است که شامل اتاق یک نفره، دو نفره، سوییت یک خوابه تور مشهد هتل درویشی دی 96و سوییت رویال است که دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت است. هتل دارای سه رستوران سنتی با سرو غذای سنتی، رستوران پگاه با غذای فست فود و رستوران لوتوس با سرو غذاهای ایرانی، فرنگی و گیاهی است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پارکینگ رایگان، استخر، جکوزی، کافی شاپ، زمین ورزشی،‌ صندوق امانات و تور مشهد هتل درویشی زمستان 96پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

 


هتل اترک مشهد

هتل 4 ستاره اترک مشهد در زمینی به مساحت 15000 متر مربع تور مشهد هتل درویشی بهار 97در سال 1357 افتتاح شد. هتل در سال 1394 بازسازی شد تا هرچه بهتر به زائران امام هشتم خدمت رسانی کند. هتل فاصله بسیار کمی با حرم دارد و تور مشهد هتل درویشی اسفند 96می توان با پای پیاده به حرم رفت. هتل در 13 طبقه بنا شده و دارای 146 اتاق شامل اتاق دو تخته، دو تخته ویژه ، دو تخته فولبرد، سه تخته، سوئیت دو خوابه، کانکت و آپارتمانتور مشهد هتل درویشی زمستان 96 دوبلکس است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سرویس ایرانی و فرنگی، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات هستند. هتل دو رستوران دارد که رستوران اترک با ظرفیت 400 نفر و منوی انتخابی و باز در طبقه اول قرار دارد و انواع غذای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را سرو میتور مشهد هتل درویشی تعطیلات فروردین 97 کند و رستوران بام هتل با ظرفیت 70 نفر انواع غذاهای سنتی، فرنگی و قست فود را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، تور مشهد هتل درویشی دی 96تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، روم سرویس، لاندری، خشکشویی و خدمات بیدارباش اشاره کرد.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

 


هتل ایران مشهد

هتل 4 ستاره ایران مشهد در خیابان خسروی نو مشهد قرار دارد و با 5 دقیقه پیاده روی می توان از آن به حرم تور مشهد هتل درویشی فروردین 97مطهر رسید. هتل آخرین بار در سال 1394 بازسازی شد تا هرچه بهتر به مهمانان تور مشهد خدمت رسانی کند. هتل در 10 طبقه بنا شده و دارای 132 اتاق و 32 سوئیت است که دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات هستند. هتل دارای مجموعه آبی مجهز به جکوزی، سونای تور مشهد هتل درویشی نوروز 97خشک و بخار است که مسافران تور مشهد می توانند از این خدمات استفاده کنند. هم چنین هتل دارای پنج سالن پذیرایی تور مشهد هتل درویشی تعطیلات فروردین 97با ظرفیت های متفاوت است که می توانید از آن ها جهت برگزاری مراسم، جشن ها و حتی سمینارهای کاری استفاده کنید. رستوران هتل واقع در طبقه ی همکف انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را ارائه می دهدتور مشهد هتل درویشی اسفند 96 و کافی شاپ هتل با ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و خدمات ترانسفر پولی اشاره کرد.

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد


هتل مشهد مشهد

هتل 4 ستاره مشهد مشهد در خیابان امام رضا شهر و در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. هتل قدیمی ساز تور مشهد هتل درویشی فروردین 97است اما در سال 1392 باز سازی شده و با امکانات بهتری به مسافران تور مشهد خدمت رسانی می کند. هتل در 10 طبقه بنا شده و دارای 137 اتاق است که شامل اتاق های دو نفره، سه نفره، سوئیت و آپارتمان است و دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، صبحانه، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس ایرانی و فرنگی و سیستم تهویهتور مشهد هتل درویشی نوروز 97 مطبوع است. رستوران اصلی هتل در طبقه منفی یک قرار دارد و انواع غذاها را با دو منوی انتخابی و بوفه ارائه می دهد. رستورتن فرنگیتور مشهد هتل درویشی اسفند 96 و کافی شاپ واقع در طبقه همکف غذاها و دسر و نوشیدنی ها با طعمی به یاد ماندنی را به مسافران تور مشهد ارائه می دهند. لابی بزرگ هتل با دکوراسیونیتور مشهد هتل درویشی تعطیلات فروردین 97 زیبا مکان مناسبی برای استراحت و مطالعه روزنامه است. هم چنین هتل دارای سالن کنفرانس است که می توانید از آن برای برگزاری جلسات کاری خود استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، تور مشهد هتل درویشی بهمن 96لاندری، روم سرویس، صندوق امانات و فروشگاه اشاره کرد.

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد


هتل تهران مشهد

هتل 3 ستاره تهران مشهد در جوار حرم ملکوتی امام هشتم و در خیابان امام رضا بنا شده است. هتل در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و در سال 1352 افتتاح و در سال 1392 بازسازی شد. هتل در 5 طبقه بنا شده است و دارای 178 اتاق از انواع اتاقتور مشهد هتل درویشی اسفند 96 های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت است که امکانات رفاهی مانند مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات را به مهمانان ارائه می دهند. رستوران برگ سبز واقع در طبقه تور مشهد هتل درویشی نوروز 97همکف هتل با ظرفیت 200 نفر و با منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را ارائه می دهند. رستوران دیگر هتل تور مشهد هتل درویشی بهمن 96در محوطه فضای باز قرار دارد و غذاهای سنتی را در فضایی مطبوع برای مهمانان گرامی تور مشهد سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، تاکسی سرویس، لاندری و خشکشویی، پارکینگ رایگان، روم سرویس، لابی وامکانات برای معلولین است.

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل قصر طلائی مشهد

هتل 5 ستاره قصرطلائی مشهد در سال 1389 با زیر بنای 70000 متر مربع در دو فاز افتتاح شد. هتل دارای 610 واحد اقامتی شامل سوئیت امپریال، سوئیت پرزیدنت، سوئیت پرنسس، آپارتمان رویال، سوئیت، کانکت و اتاق های دبل و سینگل است که برای مسافران تور مشهد دارای امکاناتی چون مینی بار رایگان، صبحانه، صندوق امانات، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس است. همه ی اتاق های هتل مجلل قصر دارای منظره ی حرم ملکوتی امام هشتم هستند. هتل دارای 6 رستوران است که رستوران ترنم واقع در طبقه اول انواع غذاهای ایرانی بین المللی را سرو می کند، رستوران ترمه واقع در طبقه دوم غذاهای سنتی و تور مشهد هتل درویشی تعطیلات فروردین 97محلی سرو می کند، رستوران پنج قاره زوشا واقع در طبقه دوم منتخبی از غذاهای پنج قاره جهان را ارائه می دهد، رستوران تور مشهد هتل درویشی دی 96تابستانی بارگاه انواع فست فود را طبخ می کند و رستورانVIP  پرستیژ در طبقه اول انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو میکند. هم چنین چهار کافی شاپ در طبقه ششم، لابی، مجموعه تور مشهد هتل درویشی بهار 97تفریحی و استخر هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن بدنسازی، گیم نت، اتاق کودک، سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، اتاق نمک، تور مشهد هتل درویشی اسفند 96آرایشگاه بانوان و آقایان، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، اتاق میمانی و جلسات کاری، کافی نت، ترانسفر تور مشهد هتل درویشی نوروز 97فرودگاهی رایگان، سرویس به حرم و... اشاره کرد.


هتل مدینه الرضا مشهد

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در مکانی بسیار نزدیک به بارگاه ملکوتی امام هشتم واقع تور مشهد هتل درویشی بهمن 96شده است. به طوری که با دو دقیقه پیاده روی می توان به حرم رسید. معماری هتل بسیار چشم نواز و به صورت سنتی ایرانی است. هتل دارای تور مشهد هتل درویشی بهار 97325 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته، کانکت های سه، چهار و پنج نفره، سوئیت، آپارتمان، اتاق عروس و اتاق معلولین است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندق امانات است. رستوران های هتل شاملتور مشهد هتل درویشی دی 96 رستوران های نرگس یک و دو واقع در طبقه مثبت یک با سرو انواع غذاها، رستوران سنتی در طبقه منفی یک و رستوران گردون آفتاب واقع در طبقه دوازدهم هتل است. هم چنین کافی شاپ هتل با دکوراسیون بسیار زیبا در قسمت شرقی هتل به صورت 24 ساعته به سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های خوش طعم می پردازد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به مجموعه آبی آقایان و بانوان، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن آمفی تئاتر، تور مشهد هتل درویشی اسفند 96سالن کنفرانس، روم سرویس، اتاق بازی کودکان، بانک، فروشگاه سوغاتی، تاکسی سرویستور مشهد هتل درویشی نوروز 97 و... اشاره کرد.

 


هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در سال 1381 افتتاح و در سال 1394 بازسازی شد.تور مشهد هتل درویشی زمستان 96 مساحت هتل 33000 متر مربع است و در 5 طبقه بنا شده است. فاصله هتل تا حرم امام هشتم 12 کیلومتر و تا فرودگاه 14 کیلومتر است. هتل دارای 162 اتاق است که شامل اتاق های سینگل، سینگل تور مشهد هتل درویشی بهمن 96لوکس،دبل، توئین، دبل لوکس، توئین لوکس، دوبلکس، رویال، کانکت و سوئیت امپریال است که برای مهمانان تور مشهد دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون ال ای دی، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، اینترنت و صندوق امانات است. هتل دارای 4 رستوران است کهتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 فست فود رز واقع در طبقه همکف انواع فست فود و غذاهای مکزیکی و ایتالیایی را ارائه می دهد، رستوران های میخک و ارکیده واقع در طبقه همکف با سرو انواع غذاهای ایرانی و سراسر دنیا و رستوران سنتی که در باغ واقع شده است وتور مشهد هتل درویشی دی 96 با چشم اندازی به یاد ماندنی از آبنماها غذاهای سنتی ایرانی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل واقعتور مشهد هتل درویشی نوروز 97 در لابی انواع نوشیدنی ها و دسر ها را ارائه می دهد. مجموعه آبی هتل با مساحت 2170 متر مربع دارای استخر، مجموعه SPA و ماساژ، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و کافی شاپ است. دیگر امکانات این هتل 5 ستاره برای مسافران تور مشهد شامل فضای سبز، زمین ورزشی، فروشگاه، سالن آمفی تئاتر،تور مشهد هتل درویشی اسفند 96 سالن ضیافت، قنادی، پارک بازی کودکان، خشکشویی و خدمات ترانسفر رایگان اشاره کرد.

 


هتل جواد مشهد

هتل 4 ستاره جواد مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم علیه السلام بنا شده است. به طوریتور مشهد هتل درویشی بهمن 96 که با پای پیاده می توانید به حرم بروید. هتل نوساز است و در سال 1391 بنا شده است و همه ی امکانات رفاهی تور مشهد هتل درویشی فروردین 97را برای مسافران تور مشهد دارا است. هتل در 13 طبقه ساخته شده و دارای 104 اتاق شامل اتاق های دو تا چهار تخته، اتاق توئین، سوئیت دو نفره و سوئیت دو نفره رویال است که دارای امکانات مینیتور مشهد هتل درویشی دی 96 بار، صبحانه، صندوق امانات، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. هتل دارای سه رستوران صبحانه خوری، اصلی و رستوران چند منظوره است که انواع غذاها را با منوی انتخابی و باز ارائه می دهند. کافی شاپ هتل از تور مشهد هتل درویشی اسفند 96ساعت 10 تا 23 خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پارکینگ رایگان، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و خدمات خانه داری اشاره کرد.


هتل آبان مشهد

هتل 4 ستاره آبان مشهد در بلوار پیروزی مشهد و در 14 کیلومتری حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم برای مسافران تور مشهد وجود دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 کیلومتر است. هتل دارای یک باغ زیبا است که تور مشهد هتل درویشی زمستان 96دارای آلاچیق و کافی شاپ است و مکان بسیار دل انگیزی را ایجاد کرده است. هتل در 3 طبقه بنا شده دارای 60 اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، دو تخته رویال، سوئیت یک خوابه و سوئیت رویال است که دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سرویس فرنگی، تلویزیون و اینترنت است. رستوران آبان واقه در هتل غذاهای ایرانی، فرنگی و تور مشهد هتل درویشی فروردین 97سنتی را با منوی انتخابی به مهمانان ارائه می دهد. این هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی هم چون سالن اسپا، سالن بدنسازی، سونا خشک و بخار، جکوزی و ماساژ است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سالن همایش و کنفرانس، امکانات برای معلولین و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل وستین پالاس یکی از هتل های 5 ستاره شهر مادرید اسپانیا است که تور اروپا نوروز 97در مرکز این شهر و در نزدیکی رویال پالاس قرار گرفته است. این هتل مجلل و آنتیک که ساختمان آن در سال 1912 ساخته شده است دارای 467 اتاق بسیار تور اروپا فروردین 97زیبا و مجهز می باشد که دارای تمامی امکانات رفاهی برای شما مسافران تور اروپا هستند. در مرکز ساختمان این هتل و در جایی که رستوران هتل قرار دارد یک گنبد شیشه ای بسیار زیبا روی سقف قرار گرفته است که باعث رویایی تور اروپا دی 96تر شدن محیط هنگام صرف غذا شده است؛ این نکته قابل ذکر است که صببحانه رستوران به سبک بوفه و برای ناهار و شام منویی از غذاهایی اسپانیایی و اروپایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در محوطه بیرونی هتل آبنماها و فضای سبز بسیار زیبایی وجود دارد که محل بسیار مناسبی برای گشت و گذار صبحگاهی است. از دیگر امکانات هتل وستین پالاستور اروپا اسفند 96 می توان به مرکز تناسب اندام، یالن ماساژ، سونا، کافی شاپ، اجاره ماشین، فروشگاه و ... اشاره کرد.

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل وستین پالاس اسپانیا

هتل وستین پالاس اسپانیا

 


هتل اوهلا اسپانیا

هتل اوهلا اسپانیا (Ohla Hotel Spain) از هتل های 5 ستاره اسپانیا می باشد. تور اروپا نوروز 97این هتل در فاصله 5 دقیقه ای تا میدان بزرگ Plaza Catalunya واقع شده است. هتل اوهلا دارای 74 اتاق با چشم اندازی از خیابان های Via Laietana و Calle Comtal می باشد. فاصله ایستگاه متروی Urquinaona تاتور اروپا فروردین 97 این هتل 200 متر می شود. گردشگران تور اروپا می توانند اطلاعاتی را راجع به منطقه از دفتر گردشگری هتل کسب نمایند. تهیه بلیط تور اروپا اسفند 96توسط دفتر گردشگری صورت می گیرد.

امکانات هتل اوهلا اسپانیا شامل رستوران، استخر روباز، سونا، تور اروپا بهار 97سولاریوم، استخر سرباز (فصلی)، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، مرکز بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، کرایه تور اروپا دی 96ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، کرایه دوچرخه، اتاق و امکانات برای معلولین، گاوصندوق، امکانات اتاق VIP، اتاقهای ضد صدا، گرمایش و ... هستند.


هتل ریتز مادرید گل اسپانیا

هتل ریتز مادرید گل اسپانیا از هتل های 5 ستاره لوکس اسپانیا می باشد. اینتور اروپا دی 96هتل دارای موقعیت جغرافیایی بی نظیری است و با خدمات عالی خود آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا می باشد. این هتل دارای 162 اتاق با امکانات عالی و طراحی زیبا تزئین شده اند. از امکانات تور اروپا نوروز 97رفاهی هتل ریتز مادرید گل می توان به رستوران، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، مرکز بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، سرویس نگهداری کودکان،تور اروپا بهار 97 لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، امکانات اتاق VIP، اتاقهای پاک و تور اروپا اسفند 96بدون سیگار، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، تور اروپا فروردین 97مرکز تجارت و ... اشاره کرد.


هتل ولینگتن اسپانیا

هتل ولینگتن اسپانیا ( Wellington Hotel Spain ) از هتل های 5 ستاره اسپانیا است که درتور اروپا نوروز 97 منطقه سالامانکا مادرید واقع شده است. فاصله هتل تا ایستگاه مترو Retiro، فقط 250 متر می باشد. این هتل دارای 250 اتاق با امکانات تلویزیون، تور اروپا بهمن 96مینی بار، حمام سنگ مرمر، اینترنت وای فای و شیشه های دتور اروپا اسفند 96وجداره می باشند.

از دیگر امکانات هتل ولینگتن اسپانیا برای گردشگران تور اروپا می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های پاک و بدون سیگار، تور اروپا زمستان 96سوئیت مخصوص تازه عروس، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، صرافی، خدمات تورها، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی وتور اروپا فروردین 97 ... اشاره کرد.

 


هتل پالاس گل اسپانیا

هتل پالاس گل اسپانیا (Hotel Palace GL Spain) از هتل های 5 ستاره اسپانیا می تور اروپا نوروز 97باشد. این هتل دارای 125 اتاق شیک و بزرگ مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار و تهویه مطبوع می باشد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو Urquinaona حدود 5تور اروپا کریسمس 2018دقیقه می شود. از امکانات هتل پالاس گل اسپانیا برای مسافران تور اروپا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق و امکانات تور اروپا بهمن 96برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، امکانات اتاق VIP، سوئیت مخصوص تازه عروس، فروشگاه، باغ، لاندری، خدمات تورها، کرایه اتومبیل و ...تور اروپا تعطیلات فروردین 97 اشاره کرد.


هتل رجینا اسپانیا

هتل رجینا اسپانیا از هتل های 4 ستاره در قلب شهر مادرید می باشد و در مجاورت تور اروپا زمستان 96میدان Puerta del Soll قرار گرفته است. ایستگاه متروی Sevilla، تنها 1000 متر از هتل فاصله دارد و یک ایستگاه اتوبوس نیز درست در خارج هتل واقع شده است. هتل رجینا دارای 99تور اروپا کریسمس 2018 اتاق استاندارد، سوئیت عروس و دامادهای جوان،سوئیت وی آی پی می باشد. رستوران مدیترانه ای هتل نیز انواع خوراک های اسپانیایی را سرو می کند که مسافران تور اروپا می توانند از غذاهای خوشمزه آن میل نمایند.

امکانات هتل رجینا اسپانیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، اتاق جلسه، تور اروپا بهمن 96کرایه دوچرخه، کتابخانه، اتاق و امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، خدمات تورها، تور اروپا ژانویه 2018گاوصندوق و ... می باشند.

 


هتل ملیا کاستیلا اسپانیا

هتل ملیا کاستیلا اسپانیا از هتل های 5 ستاره خوب اسپانیا می باشد که در شهرتور اروپا بهمن 96 مادرید واقع شده است. ایستگاه مترو Cuzco حدود 200 متر از هتل فاصله دارد. هتل ملیا کاستیلا اسپانیا دارای 915 اتاق که شامل اتاق های خانوادگی، استاندارد، سوئیت های لوکس می باشند و مجهز به کلیه امکانات رفاهی هستند. امکانات خوبی در این هتل برای گردشگران تور اروپا وجود دارد.

امکانات هتل ملیا کاستیلا اسپانیا شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، استخر روباز، تور اروپا زمستان 96استخر سرباز، فروشگاه، مرکز تجارت، صرافی، اتاق و امکانات برای معلولین، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، تور اروپا اسفند 96کرایه اتومبیل و ... می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل پالاززو مانفردی ایتالیا

هتل پالاززو مانفردی ایتالیا (Hotel Palazzo Manfredi) از هتل های 5 ستاره تور اروپا کریسمس 2018خوب ایتالیا می باشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است. این هتل دارای 16 اتاق با امکانات عالی می باشد. فاصله این هتل تا تور اروپا تعطیلات فروردین 97ایستگاه مترو Colosseo دو دقیقه می شود. امکانات هتل پالاززو مانفردی ایتالیا برای گردشگران تور اروپا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران،  اتاق های پاک و بدون سیگار، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های خالی از حساسیت، تور اروپا بهار 97اتاق های خانوادگی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های ضد صدا، امکانات اتاق VIP، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، تور اروپا دی 96صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس مستخدم، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، تور اروپا بهمن 96گرمایش، منطقه بدون سیگار و... هستند.


هتل رادیسن بلو اس ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره لوکس ایتالیا هتل رادیسن بلو اس رم( Radisson Blu es. Hotel Rome ) می باشد که در پشت ایستگاه قطار شهری Roma Termini Train Station قرار گرفته است. این هتل دارای 232 اتاق با امکانات رفاهی کامل می باشد. فاصله هتل رادیسن بلو تور اروپا دی 96اس تا ایستگاه مترو Vittorio Emanuele Metro Station، پنج دقیقه می شود. از نظر امکانات رفاهی و دسترسی این تور اروپا بهمن 96هتل برای گردشگران تور اروپا بسیار  مناسب می باشد.

امکانات رفاهی هتل رادیسن بلو اس ایتالیا شامل رستوران، استخر، سونا، تور اروپا کریسمس 2018جکوزی، ماساژ، سولاریوم، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک و بدون سیگار، اتاق کنفرانس، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق و امکانات برای معلولین، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، تور اروپا نوروز 97خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، فکس و کپی، مرکز تجارت، امکانات اتاق VIP، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و... می شود.


هتل هاسلر رما ایتالیا

هتل هاسلر رما ایتالیا (Hassler Roma) از هتل های 5 ستاره لوکستور اروپا اسفند 96 ایتالیا می باشد که از ویژگی متمایز این هتل موقعیت جغرافیایی بی نظیر آن است که برای گردشگران تور اروپا می تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل دارای 95 اتاق با کلیه امکانات رفاهی می باشد. فاصله هتل تور اروپا نوروز 97هاسلر رما ایتالیا تا ایستگاه مترو Spagna، پیاده 5 دقیقه می شود.

امکانات هتل هاسلر رما ایتالیا شامل رستوران، پذیرش تور اروپا بهمن 9624 ساعته، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، دوچرخه (رایگان)، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های پاک و بدون سیگار، سرویس نگهداری کودکان، امکانات اتاق VIP، تور اروپا کریسمس 2018خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، مرکز تجارت، سرویس مستخدم،تور اروپا بهار 97 گاوصندوق، تهویه و... هستند.


هتل هلوتیا اند بریستل ایتالیا

هتل 5 ستاره هلوتیا اند بریستل ایتالیا (Hotel Helvetia & Bristol)، در مرکز شهر فلورانس ایتالیا تور اروپا زمستان 96واقع شده است. این هتل 500 متر تا کلیسای جامع Duomo فاصله دارد و در مجاورت کاخ Palazzo Strozzi قرار گرفته است. فاصله هتل هلوتیا اند بریستل تور اروپا اسفند 96ایتالیا تا ایستگاه راه آهن Santa Maria Novella حدود 500 متر می شود. از طرفی این هتل تا خیابان Via de Tornabuoni حدود دویست متر فاصله دارد که گردشگران تور اروپا می توانند از فروشگاه ها و مراکز خرید ایتالیا بهره ببرند. تور اروپا نوروز 97تمام اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، رادیو، نمایشگر CD و حمام مرمری مجهز بوده و تور اروپا بهار 97دسترسی به اینترنت نیز در سرتاسر هتل امکان پذیر می باشد. رستوران هتل هلوتیا اند بریستل ایتالیا که به نام Hostaria Bibendum می باشد انواع غذاهای بینتور اروپا فروردین 97 المللی و ممتاز توسکانی (خطه ای در ایتالیا) را برای مسافران تور اروپا سرو می نماید.

امکانات هتل هلوتیا اند بریستل ایتالیا شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاق و امکانات برایتور اروپا کریسمس 2018 معلولین، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، اتاق های پاک و بدون سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، تور اروپا بهمن 96لباسشویی، خدمات تورها، فکس و کپی و... می باشند.

 


هتل گراند ویا ونتو ایتالیا

هتل گراند ویا ونتو ایتالیا (Grand Hotel Via Veneto) از هتل های 5 ستاره لوکس رم می باشد.تور اروپا اسفند 96 این هتل تا ایستگاه مترو Barberini فقط 120 متر فاصله دارد. هتل گراند ویا ونتو دارای 116 اتاق لوکس با امکانات عالیتور اروپا فروردین 97 می باشد که سازگار با علایق همه گردشگران تور اروپا است.

امکانات هتل گراند ویا ونتو ایتالیا عبارتند از : رستوران، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، مرکز تور اروپا نوروز 97سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، صرافی، مرکز تور اروپا کریسمس 2018تجارت، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای معلولین، فروشگاه، گاوصندوق، انبار بار وتور اروپا تعطیلات فروردین 97 چمدان و...


هتل آمباسیاتری پالاس ایتالیا

هتل آمباسیاتری پالاس ایتالیا (Ambasciatori Palace Hotel Italy) از بهترین هتل های 5 ستاره ایتالیاتور اروپا ژانویه 2018 می باشد که در مرکز شهر رم خیابان ونتو واقع شده است. این هتل دارای 152 اتاق است که امکانات اتاق ها شامل کفپوش پارکت، حمام، وان بزرگ، جکوزی، تلویزیون، تلفن، اینترنت، مینی بار و گاوصندوق می باشد. گردشگران تور اروپا می توانند با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری نمایند.

امکانات هتل آمباسیاتری پالاس ایتالیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، تور اروپا نوروز 97کافی شاپ، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های ویژه معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، باشگاه ورزشی، مرکز تجارت، امکان برگزاری همایش، خدمات فکس و کپی، لاندری، گاوصندوق، سیستم گرمایشی، پذیرش و تور اروپا زمستان 96تحویل سریع و... می باشند.


هتل یونا رما ایتالیا

هتل یونا رما ایتالیا (UNA Hotel Roma) از هتل های 4 ستاره لوکس و شیک ایتالیا می باشد. فاصله 100 متری هتل یونا رما با ایستگاه قطار Termini و نزدیکی به ایستگاه اتوبوس و قطار شهری حمل و نقل را برای گردشگران تور اروپا آسان نموده است. این هتل دارای 197 اتاق مجهز به سیستم تور اروپا ژانویه 2018تهویه هوا، حمامی لوکس، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و اینترنت می باشد. از جاذبه های دیدنی و تاریخی نزدیک هتل یونا رما می توان آمفی تئاتر باستانی کلاسیوم و آب نمای مشهور Trevi را نام برد.

امکانات هتل یونا رما ایتالیا شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، اتاق و امکانات برای معلولین، تور اروپا زمستان 96اتاقهای پاک و بدون سیگار، خدمات خشکشویی و لباسشویی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، پارکینگ، صرافی، مرکز تجاری و... هستند.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر یکی از هتل های 5 ستاره شهر رم است که در منطقه معروف تور اروپا اسفند 96ویا ونتو و در نزدیکی ایستگاه مترو اسپاگنا قرار گرفته است. هم چنین در اطراف هتل رستوران ها و کافه های معروفی نظیر پیتزا باربرینی قرار گرفته اند. این هتل لوکس و مجلل اقامتگاه بسیاری از مشاهیر بوده است و با این که دارای قدمت زیادی می باشد اما هنوز از محبوبیت بالایی برخوردار است. هم چنین این هتل به تازگی و با صرف هزینه ای نزدیک به 7 میلیونتور اروپا زمستان 96 پوند بازسازی شده است. هتل وستین اکسلسیر دارای 316 اتاق مجلل است که تمامی مبلمان و وسایل آن آنتیک بوده و به وسیله ی لوسترهای کریستال تزیین شده اند؛ هم چنین این اتاق ها تمامی امکانات رفاهی را در حد عالی در اختیار شما مسافران تور اروپا قرار می دهند. در مرکز اسپا هتل وستین اکسلسیر استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا و جکوزی قرار دارند. از دیگر امکانات هتل میتور اروپا نوروز 97 توان به رستوران، اجاره ماشین، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشارهتور اروپا تعطیلات فروردین 97 کرد.

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا


هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا

هتل 5 ستاره بسلو آلف لاکساری ایتالیا (Boscolo Aleph Luxury Hotel) در موقعیتی آرام در تور اروپا اسفند 96مرکز تاریخی شهر رم و در مجاورت ایستگاه متروی Barberini قرار گرفته است. هتل امکاناتی را از قبیل مرکز آب گرم،تور اروپا فروردین 97 بار بام و یک رستوران عالی به گردشگران تور اروپا ارائه می دهد. مرکز مجلل آب گرم که در طبقه زیرین هتل قرار گرفته، از سونا و حمام ترکی برخوردار بوده و انواع معالجات زیبایی را ارائه می دهد. یک اتاق بدنسازی و یک استخر گرم سوپوشیده نیز در اختیار مسافران قرار گرفته است. تور اروپا زمستان 96رستوران Sin و بار Angelo در فضایی پر نقش و نگار، با سرو خوراک های خوشمزه و نوشیدنی از مسافران تور اروپا پذیرایی می کنند. از دیگر امکانات هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، سرویس مستخدم، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، تور اروپا نوروز 97انبار بار و چمدان، تهویه، تریا، اتاقهای ضد صدا، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تور اروپا اسفند 96گرمایش، منطقه بدون سیگار و سرویس نگهداری کودکان اشاره کرد.

 


هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز ایتالیا

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورتتور اروپا زمستان 96 (San Clemente Palace Hotel & Resort Venice) از هتل های 5 ستاره ایتالیا است که از نظر موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی یه اماکن توریستی را راحت کرده است. تور اروپا تعطیلات فروردین 97این هتل دارای 200 اتاق با امکانات کامل است اتاق های هتل تمیز و مرفه است و مسافران تور اروپا می توانند روز شب خود را در آنجا با آرامش سپری کنند. می توانید برای خرید به فروشگاه های متعددتور اروپا بهار 97 هدایا و سوغات که در هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز وجود دارند بروید.

امکانات هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز ایتالیا برای گردشگران تور اروپا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سرباز (فصلی)، تنیس، مرکز تور اروپا فروردین 97بدنسازی، زمین گلف، سرویس نگهداری کودکان، اتاقهای پاک و بدون سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، تور اروپا نوروز 97مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تریا، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... می باشد.


هتل برنینی بریستلایتالیا

هتل 5 ستاره لوکس برنینی بریستل ایتالیا (Bernini Bristol Italy) تور اروپا زمستان 96در شهر رم واقع شده است که موقعیت این هتل دسترسی به اماکن توریستی را برای گردشگران تور اروپا راحت کرده است. تعداد اتاق های این هتل 127 اتاق با کلیه امکانات می باشد.

امکانات هتل برنینی بریستل ایتالیا رستوران، پذیرش 24 ساعته، تور اروپا بهمن 96ماساژ، جکوزی، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، اتاق های پاک و بدون سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، فکس تور اروپا نوروز 97و کپی، امکانات اتاق VIP، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان،تور اروپا بهار 97 تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایش و... می باشد.


هتل دی راسی ایتالیا

هتل 5 ستاره دی راسی ایتالیا مابین میادین Piazza del Popolo و Piazza di Spagna شهر رم قرار گرفته است که موقعیتتور اروپا بهمن 96 این هتل بسیار خوب است. اتاق های باشکوه هتل به باغ شیب دار Secret مشرف بوده وتور اروپا تعطیلات فروردین 97 طراحی اکثر آنان متأثر از دو سبک سنتی و مدرن می باشد. گردشگران تور اروپا حتما به رستوران  Le Jardin de Russie مراجعه کنند و از غذاهای بی نظیر این رستوران لذت ببرند و غذای مورد علاقه خود راتور اروپا تعطیلات فروردین 97 سفارش دهند.

امکانات هتل دی راسی ایتالیا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا،تور اروپا بهار 97 مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، دوچرخه سواری، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، تور اروپا نوروز 97خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، تور اروپا زمستان 96پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، تریا، گرمایش و سرویس نگهداری کودکان می باشد.

آدرس هتل : Via del Babuino, 9, 00187 Roma, Italy


هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره ایتالیا هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم است که دارای موقعیت تور اروپا نوروز 97مناسبی است. این هتل دارای 46 اتاق با امکانات رفاهی کامل می باشد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار گردشگران تور اروپا قرار داده است.

امکانات هتل ناونا پالاس رزیدنز دی چارم ایتالیا برای مسافران تور اروپا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی، اتاق های پاک و بدون سیگار، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، روزنامه، تور اروپا دی 96آسانسور، تهویه، تریا، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... هستند.


هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره خوب ایتالیا هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا است که با علایق گردشگران تور اروپا سازگار می باشد. از ویژگی های متمایز این هتل موقعیت جغرافیایی خوب آن است. هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا دارای 135 اتاق با کلیه امکانات تور اروپا دی 96رفاهی می باشد.

امکانات رفاهی هتل گراند دی لا مینرو ایتالیا برای گردشگران تور اروپا و ایتالیا عبارتند از : رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تریا، گرمایش، روزنامه، بالکن، خانه داری، امکانات جلسه تور اروپا نوروز 97و ضیافت، لباسشویی، اتو کشی، فکس و کپی و...


هتل لا گریف لاکساری ایتالیا

یکی از هتل های 5 ستاره معروف ایتالیا هتل لا گریف لاکساری ایتالیا (La Griffe Luxury Hotel) است که از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. مراکز خرید رم در اطراف این هتل قرار دارند و همچنین مکان های تفریحی از جمله کولوسئوم و پله های اسپانیایی به هتلتور اروپا نوروز 97لا گریف لاکساری نزدیک هستند. این هتل دارای 127 اتاق با کلیه امکانات رفاهی می باشد. گردشگران تور اروپا می توانند از بخش ماساژ درمانی این هتل بهره مند شوند.

از امکانات هتل لا گریف لاکساری ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، ماساژ، دوچرخه سواری، کوه نوردی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، سوئیت مخصوص تازه عروس، سرویس نگهداری کودکان، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP،تور اروپا بهمن 96 اتاق و امکانات برای معلولین، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور و... اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل کلاریدگ فرانسه

هتل کلاریدگ یکی از هتل های 4 ستاره در قلب پاریس و در 300 متری تور اروپا نوروز 97خیابان مشهور شانزه لیزه قرار دارد موقعیت جغرافیایی بی نظیر و همچنین دسترسی راحت به اماکن دیدنی و تاریخی شهر از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. هتل کلاریدگ تور اروپا اسفند 96دارای 42 اتاق خانوادگی, اتاق ­هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت ­های مدرن و شیک می باشد که تمامی اتاق های آن دارای تهویه مناسب و دکوراسیون زیبا هستند. پیشنهاد می شود که مسافران تور اروپا به رستوران هتل کلاریدگ فرانسه بروند و از غذاهای خوشمزه آن میل نمایند. از دیگر امکانات و خدمات هتل کلاریدگ فرانسه می توان به پذیرش شبانه روزی,تور اروپا فروردین 97 آسانسور, گاوصندوق, انبار بار و چمدان, تریا, اتاقهای ضد صدا, منطقه بدون سیگار, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق, اتو کشی, صرافی, فکس و کپی, مرکز تجارت, خدماتتور اروپا دی 96 تهیه بلیط, کرایه اتومبیل و... اشاره کرد. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشت تا در این هتل تور اروپا ژانویه 2018اقامت داشته باشید.

 


هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه یکی از هتل های 5 ستاره لوکس پاریس است. اقامت تور اروپا دی 96در این هتل مجلل و دیدن مکان های تاریخی و زیبای شهر پاریس خاطرات به یاد ماندنی را برای گردشگران تور اروپا به جا می گذارد. هتل در 400 متری میدان کنکوردتور اروپا فروردین 97 پاریس و بین میدان واندوم و خیابان سنت اونوره و در میان مثلث طلایی شانزه لیزه, مادلین و اوپرا قرار دارد. فاصله هتل لی بارگاندی فرانسه تا مغازه ها و ایستگاه های مترو و اتوبوس پیاده 2 دقیقه است و تا ایستگاه قطار سن لازار تور اروپا نوروز 97و موزه لوور 10 دقیقه می باشد. تعداد اتاق های این هتل 59 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز و لوکستور اروپا ژانویه 2018 می باشند و دارای تهویه مطبوع هستند. امکانات هتل لی بارگاندی فرانسه شامل رستوران, استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, مرکز سلامت و آبگرم, سالن غذاخوری, کافی شاپ, اتاق های ویژه معلولین, ماساژ, پذیرش 24 ساعته,تور اروپا بهمن 96 اتاق های عاری از آلودگی سیگار, اتاق های عایق صدا, فروشگاه هدایا و سوغات, صرافی, فکس و کپی و ... می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشتتور اروپا اسفند 96 تا در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل لی بارگاندی فرانسه

هتل لی بارگاندی فرانسه

 


هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره پاریس هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه تور اروپا نوروز 97می باشد که دارای 192 اتاق یک تخته, دو تخته, اتاق های خانوادگی, سوئیت مخصوص تازه عروس و همچنین دارای اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. کلیه اتاق تور اروپا بهار 97ها لوکس و مدرن هستند و دارای امکانات حمام, سیستم تهویه, سشوار, تلویزیون ال سی دی, یخچال, صندوق امانات, تلفن, بالکن, بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشند. فاصله این تور اروپا زمستان 96هتل تا ایستگاه مترو فرانکلین ریزولت 5 دقیقه و تا ایستگاه مترو Saint Philippe du Roule, تنها 400 متر است. رستوران هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه با ارائه غذاهای متنوع و عالی آماده پذیرایی از گردشگران تور اروپا هستند. امکانات هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته, رستوران, استخر, سونا, مرکز بدنسازی, امکانات جلسهتور اروپا دی 96 و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق, اتو کشی, صرافی, فکس و کپی, مرکز تجارت و ... می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشتتور اروپا اسفند 96 تا در این هتل اقامت داشته باشید.

هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه

 


هتل لی موریس فرانسه

هتل لی موریس یکی از هتل های 5 ستاره و بزرگ اروپا می باشد که در مرکز شهرتور اروپا زمستان 96 پاریس قرار گرفته است. فاصله هتل تا شانزالیزه 5 دقیقه است. رستوران این هتل بسیار معروف است و دارنده نشان 3 ستاره کیفیت می باشد, مسافران با اقامت درتور اروپا بهمن 96 هتل لی موریس فرانسه می توانند از غذاهای بی نظیر این رستوران سرو نمایند. کلیه اتاق ها لوکس و شیک هستند و دارای حمام مرمری با حوله حمام و دمپایی, تلویزیون متصل به اینترنت, سیستم تهویه مطبوع, فیلم و موسیقی تور اروپا نوروز 97رایگان می باشد. موزه لوور در 600 متری هتل لی موریس فرانسه واقع است. امکانات هتل لی موریس تور اروپا ژانویه 2018فرانسه شامل رستوران, پذیرش 24 ساعته, سالن بدنسازی, مرکز آبگرم, جکوزی, مرکز ماساژ, فروشگاه سوغات, سالن همایش, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه, سرویس مستخدم, سرویس ایاب و تور اروپا اسفند 96ذهاب, امکانات اتاق VIP, اتاق غیر سیگار, اتاق های ویژه معلولین, اتاق های عایق صدا, صندوق امانات, سرویس نگهداری از کودکان و... می باشد. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشت تا در یان هتل 5 تور اروپا دی 96ستاره مجلل اقامتی بی نظیر و دلچسب را تجربه نمایید.

 


هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن یکی از هتل های 5 ستاره شهر پاریس است؛ ساختمان این تور اروپا زمستان 96هتل یک ساختمان تاریخی است که در سال 1758 و به دستور شاه لوییس ساخته شد. از سال 1909 این ساختمان به هتل تبدیل شد و بعد از آن به مجموعه هتل هایتور اروپا بهمن 96 زنجیره ای رز وود پیوست. هتل در نزدیکی خیابان شانزه لیزه و موزه لوور قرار گرفته است و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد. در هتل دی کریلن 147 اتاق وجود دارد که از بالکن هرکدامتور اروپا بهار 97 از آن ها منظره ای دیدنی از برج ایفل قابل مشاهده است. هتل دارای دو رستوران است که غذاهای فرانسوی و بین المللی سرو می کنند. هم چنین دو کافی شاپ با نام های آمباسادور و جاردین د هیوار در هتل وجود دارند که تور اروپا نوروز 97نوشیدنی و قهوه سرو می کنند. هتل دارای یک مرکز اسپا مجهز با سالن ماساژ و استخر سرپوشیده است.تور اروپا تعطیلات فروردین 97 از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور اروپا می توان به شاتل فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، مرکز تناسب اندام، آرایشگاه ، پذیرش 24 ساعته و ... تور اروپا فروردین 97اشاره کرد.

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

هتل دی کریلن فرانسه

 


هتل رنایسانس پاریس لی پارک ترکادرو فرانسه

هتل رنایسانس پاریس لی پارک ترکادرو فرانسه جزو هتل های 5 ستاره تور اروپا کریسمس 2018مجلل و مشهور پاریس است که بین خیابان شانزه لیزه و برج ایفل واقع شده است. هتل که در منطقه شانزدهم قرار گرفته, دارای اتاق های راحتی می باشد که هر تور اروپا فروردین 97یک به گاوصندوق, تلویزیون LCD, اینترنت پر سرعت و تختخواب های مجلل می باشند. برخی از اتاقها به باغ اختصاصی ای که در مرکز محوطه هتل وجود دارد, مشرف می باشند. در ماه های گرم تور اروپا دی 96سال, رستوران هتل اقدام به سرو ناهار و شام در فضای باز نموده و تریا نیز در ایوان راحت و مبله خود, نوشیدنی و خوردنی ارائه میدهد. از دیگر امکانات هتل رنایسانس پاریس لی پارک تور اروپا بهمن 96ترکادرو فرانسه می توان به: سالن بدنسازی, خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق, اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین, فکس و کپی, تور اروپا زمستان 96مرکز تجارت, اتاقهای پاک و بدون سیگار, سوئیت مخصوص تازه عروس و ... است. در سفرتان به اروپا امکان این را خواهید داشت تور اروپا تعطیلات فروردین 97تا در این هتل لوکس اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

هتل رنایسانس پاریس لی پارک ترکادرو فرانسه

 

 


هتل رنایسانس پاریس آرک دی تریمف فرانسه

هتل رنایسانس پاریس آرک دی تریمف یکی از هتل های 5 ستاره شهر پاریس استتور اروپا زمستان 96 که در خیابان واگرام این شهر قرار گرفته است. هتل با موقعیت مکانی بسیار عالی تنها 70 متر با ایستگاه مترو ترنس فاصله دارد و فاصله آن از خیابان شانزه لیزه کمتر از یک کیلومتر است. هتل دارای 118 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها دارای نمای رو به برج ایفل می باشند؛ این اتاق ها امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام با سشوار و صندوق اماناتتور اروپا بهمن 96را ارائه می دهند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی منویی از غذاهای فرانسوی در اختیار شما مسافران تور اروپا قرار می دهد؛ گفتنی است از رستوران منظره بسیار زیبای باغ هتل نمایان است. مرکز تناسب اندام هتل به صورت 24 ساعته در اختیار علاقه مندان به ورزش می باشد. امکان استفاده از سالن ماساژ هتل نیز با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. از تور اروپا کریسمس 2018دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، اسنک بار، اجاره دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجارت، سالن کنفرانس، خدمات تور اروپا تعطیلات فروردین 97نگهداری از کودکان و آرایشگاه اشاره کرد.

هتل رنایسانس پاریس آرک دی تریمف فرانسه

هتل رنایسانس پاریس آرک دی تریمف فرانسه



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های اروپا,هتل کلاریدگ فرانسه,هتل لی بارگاندی فرانسه,هتل پاریس ماریوت چامپس لیسیس فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات ریجنسی اتوال یکی از هتل های 4 ستاره شهر پاریس است که در نزدیکی خیابان شانزهتور اروپا بهار 97لیزه قرار گرفته است. این هتل به تازگی جزو مجموعه هتل های زنجیره ای حیات ریجنسی شده است و نام قبلی آن کنکورد لا فایت بود. هتل در فاصله 5 دقیقه ایتور اروپا اسفند 96 از ایستگاه مترو و در 29 کیلومتری فرودگاه شارل دوگل پاریس قرار گرفته است. هتل حیات ریجنسی خدمات خود را به صورت ALL ارائه می کند. این هتل دارای 950 اتاق شامل اتاق های دلوکس و سوئیت می باشد که بعضی از آن ها دارای نمایی دیدنی از برج ایفل هستند. رستوران هتل با دو سبک منوی بوفه و آلاکارته غذا را ارائه می دهد. هم چنین یک کافی شاپ در طبقات بالایی وجود دارد که نمای 360 درجه تور اروپا کریسمس 2018از شهر پاریس را ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور اروپامی توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، لاندری، پذیرش 24 ساعته و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد.

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

هتل حیات رجنسی اتوال فرانسه

 


هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام یا beauchamps hotel یکی از هتل های 4 ستاره شهر پاریس است که در خیابان تور اروپا نوروز 97ریو د پانتیو این شهر قرار گرفته است. این هتل با دارا بودن موقعیت مکانی بسیار خوب در نزدیکی مراکز خرید شهر پاریس و خیابان شانزه لیزه قرار گرفته تور اروپا زمستان 96است. هتل دارای 90 اتاق است که از انواع کلاسیک، سوپریور و دلوکس هستند و به شما مسافران تور اروپا امکانات تلویزیون، مینی بار، مبلمان، اینترنت بیتور اروپا اسفند 96 سیم رایگان و حمام با وان و لوازم بهداشتی را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای فرانسوی و اروپایی را سرو می کند و در کافی شاپ هتل که رز نام داردتور اروپا ژانویه 2018 قهوه های بسیار مرغوب به سبک فرانسوی سرو می شوند. از دیگر امکانات هتل بوشام تور اروپا کریسمس 2018می توان به اسنک بار، کتابخانه، مرکز تجارت، شاتل فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش 24 تور اروپا بهار 97ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام فرانسه

هتل بوشام فرانسه

 


هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت یکی از هتل های 4 ستاره در لینس در قلب پاریس می باشد که از موقعیت تور اروپا نوروز 97جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است. این هتل تنها ۲ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل نوتل پرت دارای 150 اتاق لوکس و سوئیت خانوادگی تور اروپا اسفند 96می باشد که همگی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن مجهز شده اند و همچنین اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب, گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل, در هر ساعتی از روز, به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز تور اروپا بهمن 96با سرو غذاهای متنوع و سنتی ترکی و منوی های رژیمی از میهمانان تور اروپا پذیرایی می کند.

از دیگر امکانات هتل نوتل پرت می توان به رستوران, پذیرش شبانه روزی, روزنامه,تور اروپا زمستان 96 اتاق و امکانات برای معلولین, آسانسور, انبار بار و چمدان, منطقه بدون سیگار, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق, تور اروپا بهار 97فروشگاه هدایا و سوغات, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین, فکس, کپی و... اشاره کرد. در سفرتان به اروپا امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد تور اروپا ژانویه 2018شد تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل نوتل پرت فرانسه

هتل نوتل پرت فرانسه

 


هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه یکی از هتل های 5 ستاره که در قلب پاریس قرار دارد و از موقعیتتور اروپا نوروز 97 جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. موزه لوور و مکان های دیدنی Jardins des Tuileries و خیابان شانزه لیزه در نزدیکی هتل قرار دارد. تعداد اتاق تور اروپا فروردین 97های هتل ریتز فرانسه 159 اتاق می باشد که همه اتاق ها مدرن, تور اروپا بهمن 96تمیز, راحت, لوکس و مجهز به کلیه امکانات هستند. امکانات هتل ریتز فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا شامل رستوران, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, حمام ترکی, ماساژ, صرافی, روم سرویس 24 ساعته, اتاق و امکانات ویژه معلولین, صندوق امانات, دسترسی به اینترنت پر تور اروپا تعطیلات فروردین 97سرعت رایگان, سیستم برودتی و حرارتی مناسب, مینی تور اروپا زمستان 96بار, تهویه مطبوع, خدمات نگهداری از اطفال, آرایشگاه, سالن کنفرانس و... می باشند. در سفرتان به اروپا امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتانتور اروپا دی 96 فراهم می شود تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل ریتز فرانسه

هتل ریتز فرانسه

 

 


هتل ناپلئون فرانسه

یکی از معروف ترین هتل های پاریس هتل ناپلئون فرانسه است که ساختمانتور اروپا نوروز 97 زیبایی دارد. فاصله‌ی هتل ناپلئون فرانسه تا طاق پیروزی و خیابان مشهور شانزه‌لیزه و فروشگاه‌های جذابش تنها چند قدم است. هتل ناپلئون فرانسه جزو هتل های لوکس و مدرن شهر پاریس است که دارای 102 اتاق می باشد, 51 اتاق و 51 تور اروپا بهمن 96سوئیت که آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور اروپا هستند. دکوراسیون اتاق ها بسیار مدرن می تور اروپا تعطیلات فروردین 97باشد و اتاق ها و سوئیت ها رو به خیابان ساکت فریدلان یا حیاط سرسبز هتل هستند. هتل ناپلئون رستوران معروفی دارد که بیوواک کافه نام دارد. از امکانات هتل می توان به سالن ورزشی, پارکینگ, اتاق‌های مجهز به عایق صوتی, سیسیم تور اروپا فروردین 97گرمایش, صرافی, اتاق‌های ویژه‌ی غیرسیگاری, اجاره‌ی ماشین, خشک‌شویی, نگهداری از کودک و سالن کنفرانس و... اشاره کرد. در سفرتانتور اروپا دی 96 به اروپا امکان این را خواهید داشت تا در این هتل اقامت داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam26

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره شانگری لا بسفر استانبول ترکیه در نزدیکی تنگه بسفر و در محله تور ترکیه بهمن 96بشیکتاش استانبول قرار دارد. هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و به محله نشان تاشی نزدیک است. هم چنین در نزدیکی کاخ دولمه باغچه ، موزه ی نوال و تور ترکیه بهار 97موزه دریایی قرار دارد. هتل در سال 2013 افتتاح شده و خدمات آن به صورت BB است. هتل دارای 186 اتاق از انواع مختلف است که امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و اینترنت را به مسافران تور ترکیه ارائه می دهند. هتل دارای دو رستوران و دو کافه است تور ترکیه زمستان 96 که خوراک ، دسر و نوشیدنی های با کیفیت به مهمانان ارائه می دهند. هتل دارای یک مجموعه تور ترکیه اسفند 96ورزشی و مرکز اسپا است که دارای استخر، سونا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و خدمات زیبایی است. در مقابل هتل شانگری لا ایستگاه حمل و نقل تور ترکیه تعطیلات فروردین 97عمومی قرار دارد و مسافران تور ترکیه می توانند برای گردش در شهر از این امکان استفاده نمایند. از دیگر امکانات هتل می توان به اتاق جلسه و کنفرانس، فروشگاه، سالن آرایش، مرکز تجاری، روم سرویس، پذیرش تور ترکیه نوروز 97شبانه روزی، خشکشویی، واکس کفش و... اشاره کرد.

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفر استانبول ترکیه

 


هتل آسپالاس استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره آسپالاس استانبول در نزدیکی جاذبه های تاریخی استانبول قرارتور ترکیه زمستان 96 گرفته است. هتل دارای 25 اتاق است که همگی دارای دکوراسیون مدرن و شیک و به رنگ روشن هستند و به مسافران تور ترکیه امکانات تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، مینی بار، حمام تور ترکیه بهار 97و اینترنت را ارائه می دهند. هتل دارای چند رستوران متفاوت با منوهای متنوع است. یک کافی شاپ در تراس هتل قرار دارد که در آن می توانید با تماشای منظره تور ترکیه بهمن 96بی نظیر شهر استانبول چای و قهوه بنوشید. هتل این امکان ویژه را به شما می دهد که دوچرخه اجاره کرده و دوچرخه سواری کنید. هم چنین سرویس نگهداری از کودکان هتل به هنگام خرید کردن از کودکان شماتور ترکیه دی 96 مسافران تور ترکیه نگهداری خواهند کرد. از دیگر امکانات هتل آسپالاس می توان به اجاره اتومبیل، لاندری و خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور ترکیه نوروز 97گردشگری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه (با هزینه) و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل آسپالاس استانبول ترکیه

هتل آسپالاس استانبول ترکیه

هتل آسپالاس استانبول ترکیه

 


هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه هتلی پنج ستاره است که در منطقه تور ترکیه اسفند 96افسوس کوش آداسی قرار دارد. هتل آکوا فانتزی به خاطر پارک آبی بزرگش معروف شده است زیرا در این پارک شما می توانید انواع سرسره ها آبی و هم چنین استخر ها را پیدا کنید. هتل دارای ساحل تور ترکیه زمستان 96شنی اختصاصی است و امکان انجام تفریحات آبی مانند جت اسکی را نیز به شما می دهد. هتل دارای 7 رستوران و ده کافی شاپ است که انواع و تور ترکیه نوروز 97اقسام خوردنی و نوشیدنی ها در آن یافت می شود. اگر با ورزش های آبی میانه خوبی ندارید می توانید از زمین های ورزشی مانند تنیس و گلف استفاده نمایید. هر بعد از ظهر تیم انیمیشن هتل نمایش های تور ترکیه بهار 97شاد و زیبا را برای سرگرمی شما مسافران تور ترکیه اجرا می کنند. فاصله هتل تا فرودگاه آدنان مندرس ازمیر ترکیه حدود 80 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به آرایشگاه، لاندری، خشکشویی،تور ترکیه بهمن 96 روم سرویس، اینترنت و... اشاره کرد.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

 


هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه

هتل پلاتدمیر یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه فاتح این شهر و درتور ترکیه زمستان 96 نزدیکی جاذبه های تاریخی قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 17 کیلومتر بوده و هتل به شما مسافران تور ترکیه خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد. هتل دارای 45 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیت بوده و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع حمام و صندوق اماناتتور ترکیه فروردین 97 هستند. رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی غذاهای مدیترانه ای، محلی، ایتالیایی، بین المللی و غذای مخصوص گیاهخواران را سرو می کند. از دیگر تور ترکیه اسفند 96امکانات هتل برای شما مسافران تور ترکیه می توان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، خدمات تور، لاندری، خشکشویی، روم سرویس و روزنامه اشاره کرد.

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه

هتل پلاتدمیر استانبول ترکیه

 


هتل سوییس استانبول ترکیه

هتل سوییس یکی از هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است که در نزدیکی تنگه تور ترکیه نوروز 97بسفر قرار دارد. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و به بسیاری از دیدنی های استانبول نزدیک است. هم چنین ایستگاه های حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. ساختمان هتل دارای دو قسمت شرقی و غربی بوده و دارای 550 اتاق است که منظره رو به تنگه بسفر و هم چنین پل زیبای بسفر را دارا هستند. این اتاق ها برای شما مسافران تور ترکیه امکاناتی تور ترکیه اسفند 96نظیر مینی بار،‌ تلویزیون، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع را به ارمغان می آورند. این هتل دارای امکانات تفریحی نیز هست که از جمله آن ها تور ترکیه تعطیلات فروردین 97می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد. هتل دارای هفت رستوران است که انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای شما مسافران تور ترکیه سرو می کنند. هم چنین یک کافی شاپ بسیار زیبا در بام هتل قرار دارد که تور ترکیه دی 96بسته به فصل برای شما نوشیدنی و دسر سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، اتاق جلسات، باغ، آرایشگاه، تور ترکیه فروردین 97فروشگاه، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل سوییس استانبول ترکیه

هتل سوییس استانبول ترکیه

هتل سوییس استانبول ترکیه

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()